IL: Enemmistö yrittäjistä tyytyväisiä hallitukseen
Yrittäjät ymmärtää että pakotteiden nostama energianhinta on syy korkojen ja inflaation aiheuttamaan taantumaan. vaikka vasemmistopropaganda yrittää muuta väittää. Oikeasti tuensaajien ostovoima on pisara meressä verrattuna esim autoilijoihin joiden tilannetta hallitus helpottaa. Helpottaa myös yritysten tilannetta, esim surkean työntekijän kanssa ei jää jumiin yhtä pahasti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/89fbcb66-c9b2-4f5f-80ac-030fd4104…
Kommentit (30)
Mitkä yritykset? Voiko joku kertoa. Alan boikotoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen palkansaaja, kyllä minäkin mielummin otn nykyhallituksen koska avoimia työpaikkoja tulee enemmän kun helpotetaan työnantajien tilannetta.
Juu ja tulokset näkyvät jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen palkansaaja, kyllä minäkin mielummin otn nykyhallituksen koska avoimia työpaikkoja tulee enemmän kun helpotetaan työnantajien tilannetta.
Mä taas uskon, että tapahtuu juiri päinvastaista. Puolen vuoden päästä nähdään kumpi on oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Johtaako irtisanomisten helpottaminen työpaikkojen määrän kasvuun? Jos yksi laitetaan pihalle ja toinen otetaan tilalle, työllisten määrä pysyy samana. Mutta otetaanko aina uusi tilalle vai hiostetaanko jäljelle jääviä entistä enemmän? Moni firma on myös joutunut karsimaan työväkeään isolla kädellä tai tehnyt jopa konkurssin. Käsittääkseni työttömien määrät ovat kasvaneet nopeammin kuin avoimien työpaikkojen määrät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että ovat tyytyväisiä niin voi huoletta vähentää kotimaista kulutusta. Helpotti heti ettei syy ole minussa.
Minä tilaan nyt tavaraa Temusta paremmalla mielellä, ilman syyllisyydentunteita siitä, että en asioi Tokmannissa enää niin usein.
Ei kai kukaan yrittäjä kaipaa sosialisteja hallitukseen
Suomen Yrittäjien yrittäjägallup, johon osallistuu marginaalisesti suomen yrittäjistä. Lähinnä suuremmat yritykset, jotka ovat myös kokoomuksen vaalirahoittajia. Pentikäinen topakkana käskee hallitusta viemään SY:n ja EK:n sanelemat työ"uudistukset" läpi nopeasti. Tästä tyytyväisyys.
Pk-yritykset konkassa/pulassa Alvin noston ja kotimaisen kysynnän romahduksen vuoksi.
Ihan hyvä että ovat tyytyväisiä niin voi huoletta vähentää kotimaista kulutusta. Helpotti heti ettei syy ole minussa.