Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka sanoo etten häiritse, muttei ole itse koskaan oma-alotteinen keskustelussa?

Vierailija
22.01.2025 |

Miksi alkoi sitten vastailemaan edes mulle ja sanoo useamman kerran etten häiritse ja voin esittää kysymyksiä. Mutta on itse passiivinen. Kirjoitin hänelle netissä että etsin uusia kavereita, nauroi sille.

Mikä vaivaa ihmistä joka käyttäytyy näin? 

Sitten kun sanoin suoraan, että voisit sinäkin välillä kysyä oma-alotteisesti minulta jotain ja johtaa tätä keskustelua. 

Ei vastannut enää mitään

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä nyt netin kautta mitään ihmissuhteita voi alkaa luomaan. Joku tinder on sitten eri juttu. 

Tinder on panohommia varten ja liian pinnallinen mesta, en etsi panoa vaan uusia ystäviä 

Netin kautta se on paras luoda ihmissuhteita, koska emmä kadulla tai missään salilla kehtaa mennä höpöttämään tuntemattomalle. 

Netissä usein ihmiset ovat keskustelemassa tuntemattomienkin kanssa ja kuluttamassa aikaa, niin voi turvallisesti kepillä kokeilla jäätä että oisko toinen kiinnostunut tutustumaan 

En tykkäis itekkään jos salilla tuntematon tulis höpöttämään mulle, kun koitan keskittyä treeniin. Eikä torjutuksi tuleminen tunnu niin häpeälliseltä netissä 

Vierailija
42/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onko sun Faces profiilikuvana kissa? 😄

Ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Voisit vastata vähän pitemmästi, kun toiset yrittävät tutustua sinuun.

44/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

No sitte se on joku toine randomi juttukaveria vailla 😅 ja ei, en hyväksy viestipyyntöä 

Vierailija
45/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäkseni vielä että Facebookissa en lähestyisi ketään tuntematonta, se on mielestäni paikka vaan niille ihmisille ketkä tunnen oikeassa elämässä koska eihän facesta edes löydä kuin etunimellä ja sukunimellä.

Instagram taas on kuin Kuvake.net tai Irc-galleria. Minä ainakin aikoinaan oon jälkimmäisissä viestitellyt enimmäkseen tuntemattomien kanssa ja se oli mukavaa, instassa ollaan myös nimimerkillä niin se ei ole niin henkilökohtainen sivusto. Siellä myös tuntemattomat kommentoi toistensa kuvia, joten miksi olisi häiriköintiä hyödyntää sitä chat osioo siellä myös tuntemattoman kanssa ? 

Vierailija
46/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

No sitte se on joku toine randomi juttukaveria vailla 😅 ja ei, en hyväksy viestipyyntöä 

Niinpä mä aattelin ettet sä tätä mulla ystävällisyydellä kysy. Sehän ois liikaa vaadittu nykymaailman menossa ;) 

Vierailija
47/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Voisit vastata vähän pitemmästi, kun toiset yrittävät tutustua sinuun.

Äläpä veetuile siellä.

Vierailija
48/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Minultakin joku tuntematon äijä kyseli että haittaako että laittaa viestiä, sanoin ei. Ei haittaakaan mutta en minä aio häneltä mitään kysellä. Jätä se mies rauhaan. 

Miksi sinua ei haittaa, kerta et halua tekemisissä olla?

Eikö kannattaisi suoraan sanoa. Voi tulla elämässä ongelmia muissakin tilanteissa jos ei saa todellista tahtoansa ilmaistua, silloin on turha syyttää toista väärinkäsityksistä 

Suora puhe toimii yleensä ihmissuhteissa - ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan 

Ja mitä häirikköä yrität minusta leipoa!? kun huomasin ettei meillä toimi, en ole kirjoittanut enää miehelle.

Eri, mutta kyllä mä ainakin oletusarvoisesti sillä tavalla pidän ovet auki mun someseuraajille, että mulle voi viestitellä, ja jos

Entä jos huomaat että sulla synkkaa sen viestittelemäsi ihmisen kanssa, et haluaisi edes silloin käydä mahdollisesti kahvilla jossain vaiheessa ja rakentaa kaveruutta?

49/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Niinpä mä aattelin ettet sä tätä mulla ystävällisyydellä kysy. Sehän ois liikaa vaadittu nykymaailman menossa ;) 

No ihan vaa neutraalisti miätin, että onko sama tyyppi 😃

Vierailija
50/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää, että olet sekopää, eikä sellaisia parane suututtaa, muuten voi saada stalkkerin pitkäksikin aikaa. Ei kuulu ainakaan suomalaisiin tapoihin lähestyä tuntemattomia ihmisiä netissä ja pyytää kavereiksi. Eivätkä miehet muutenkaan kaipaa naisia kavereiksi. Jätä se rauhaan ja opettele sosiaalisia normeja!

Minä en sinun sosiaalisten normien mukaan elä, ei niissä ole mitään hienoa :D ei ole väärin olla ystävällinen, haluta normi kaveruutta miehistä sekä naisista, väärin olisi jäädä roikkumaan toiseen ihmiseen jos hän sanoo että ei kiinnosta. 

Vierailija
51/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

No ihan vaa neutraalisti miätin, että onko sama tyyppi 😃

En usko sun neutraaliuteen. Et pidä siitä ihmisestä, etkä halua häneltä yhteydenottoja. Hän on enemmän sulle halveksunnan kohde ja pidät häntä naurunalaisena, vähän semmoisena kömpelönä ja tyhmänä 

Et usko hänen hyvyyteensä tai mukavuuteensa

Vierailija
52/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja sitten ei ois pää täynnä paskaa kun ei haluis kenenkään kanssa sosiaalisoida"

Juuri näin. Hyvä jos alat sisäistämään sen.

Ole vaan yksin keskenäsi. Mulle siitä tulee paha olo, joten aion jatkossakin olla eloisa itseni :)

Tarkoitat tietysti että pää täynnä paskaa oleva itsesi. Onneksi kaltaisesi idarit saa blokkiin. 

No anna mennä, v*ttuakos valitat! noinhan se kannattaa toimia jos ei halua keskustella, ei vastaa mihinkään ja blokkii 

Vierailija
53/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan sama kuin soittelisi puhelinluetteloa randomilla läpi.

Vierailija
54/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Mistä johtuu tällainen, että ihminen sanoo että haluaa jutella ja tutustua, ja sitten ei juttele, vastaa lähes  yksisanaisilla? 

Itse olen aivan ihana ihminen ja aion olla jatkossakin! Jos muut ei juttele niin vika on muissa! 

Vierailija
55/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Mistä johtuu tällainen, että ihminen sanoo että haluaa jutella ja tutustua, ja sitten ei juttele, vastaa lähes  yksisanaisilla? 

Itse olen aivan ihana ihminen ja aion olla jatkossakin! Jos muut ei juttele niin vika on muissa! 

No kysyppä minulta oikeasti sitten jotain järkevää. Mutta kun et sinä halua oikeasti tutustua, kunhan haluat veetuilla ja olla iljettävä 

Toivottavasti voin tarjoilla sinulle edes hupia. 

Vierailija
56/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tajunnut aikuisena sen, että kysyn ihan vain siksi muilta, että mitä kuuluu, kun se kuuluu hyviin tapoihin, en siksi, että minua kiinostaisi vastaus. Lapsena huomasin sen jo, kun sukulaiset kysyivät kesälomalla, kun vierailtiin heidän luonaan, että: "mitä kuuluu", niin vastasin aina vaan, että: "eipä mitää ihmeempää" tai "ihan hyvää", enkä halunut kertoa sen tarkemmin kellekkään asioistani enkä myöskään kysynyt heiltä, että mitä heille kuuluu. Äitini taas kertoo ihan kaikki mahdolliset asiat mitä vaan voi kertoa koko elämän ajalta ja kaikista mahdollisesta ja aina sillekkin sanon, että älä kerro mun asioista muille, että ei ne kuulu niille.  Aikuisena on myös huomannut sen, että jotkut ihmiset kysyy minulta sen: "mitä kuuluu" ihan vain siksi, että pääsee sitten kertomaan mitä sille itselleen kuuluu.

Vierailija
57/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tajunnut aikuisena sen, että kysyn ihan vain siksi muilta, että mitä kuuluu, kun se kuuluu hyviin tapoihin, en siksi, että minua kiinostaisi vastaus. Lapsena huomasin sen jo, kun sukulaiset kysyivät kesälomalla, kun vierailtiin heidän luonaan, että: "mitä kuuluu", niin vastasin aina vaan, että: "eipä mitää ihmeempää" tai "ihan hyvää", enkä halunut kertoa sen tarkemmin kellekkään asioistani enkä myöskään kysynyt heiltä, että mitä heille kuuluu. Äitini taas kertoo ihan kaikki mahdolliset asiat mitä vaan voi kertoa koko elämän ajalta ja kaikista mahdollisesta ja aina sillekkin sanon, että älä kerro mun asioista muille, että ei ne kuulu niille.  Aikuisena on myös huomannut sen, että jotkut ihmiset kysyy minulta sen: "mitä kuuluu" ihan vain siksi, että pääsee sitten kertomaan mitä sille itselleen kuuluu.

Aika surullista huomata ettet välitä kanssaeläjistäsi. 

Itse kyllä kuuntelen sopivalla mielenkiinnolla toisen kuulumiset, voihan sieltä nousta mielenkiintoisia asioita esiin ja syvällinen keskustelu, josta saa virikettä molemmille, pohdintaa.. uusia näkökulmia jopa ihmisyyteen ja eri tilanteisiin. Tykkään olla auttavainen, jos toinen sitä tarvitsee 

Sosiaalinen taidan olla 

Vierailija
58/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista huomata ettet välitä kanssaeläjis

Syvällisen keskustelun saan aikaiseksi kysymättä toiselta, että mitä sille kuuluu. Syvällisiä keskusteluja sen sijaan tykkään käydä ja nitä käyn vaikka tuntemattomien kanssa ja onnistun sellaisen aloittamaan vaikka kaupan jonossa.

Vierailija
59/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuutta olisi kysyä myös takaisin päin mitä kuuluu, jos sinulta on kysytty ensin 

Äitisi tapa toimia ei ole myöskään väärä, jotkut ihmiset on vaan sosiaalisempia 

Ja joku voi innostua äitisi kanssa keskustelemaan kun hän selittää asiat juurta jaksaen 

Vierailija
60/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli keskustelet syvällisiä enemmän yhteiskunnan aiheista vaikka. Minä taas kun tykkään syventää ihmissuhteita, niin haluan henkilökohtaisesti oppia tuntemaan myös toisen niin siksi kysyn kuulumiset, mutta voin keskustella syvällisiä vaikka pelkästä yhteiskunnan aiheestakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä