Helteellä mustassa mekossa
Onko mustasta mekosta tullut kesähelteellä uusi hittiasu? Vai onko se hautajaismekko ostettu ajatellen, että se käy sitten myöhemmin joka tilanteessa?
Kun lämpötila hipoo 30 astetta, ja kesä on heleimmillään, niin tuollainen täysmusta mekko näyttää silmissäni hassulta. Ja musta väri vielä imee itseensä kuumuutta.
Kommentit (16)
Näit väärin. Tämä on kyllä tummansininen mekko.
Kuun jumala näkee heidät päivälläkin. Miehiä ei näe se kuitenkaan.
Mä käytän mustaa siks koska oon aina surupuserossa ja se on ainoa vaate mikä pitää mut koossa, ainoa vaate mun komerossa.
Jos ilma kiertää niin se on tehokas lämmön blokkaaja eli mekko on ejektori-periaateella toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän mustaa siks koska oon aina surupuserossa ja se on ainoa vaate mikä pitää mut koossa, ainoa vaate mun komerossa.
😆
Pukeudun lähes aina mustaan, enkä omista kuin yhden mekon, joka ei ole musta. Ihan hyvin olen pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen mustassa ja nyt vaaleassa topissa suorassa auringossa. Ihan samalla tavalla hiki virtaa, en huomaa mitään eroa.
Olen myös testaillut tätä, myös väljillä vaatteilla joissa mahtuu ilmaa sisälle, enkä huomaa mitään eroa. Luulen, että tuo toimii vain teoriassa.
Vaikuttaa omituiselta asusteelta täysmusta ja pitkä mekko. Luulisi että hiki tulee auringossa. Itse olen miehenä suosinut kesällä vaaleita värejä esim beige, khaki ja vaikka tällä hetkellä navy blue pikee paita niin vaaleat värit sopii kesään.
No mutta, onpahan ap:llakin sitten jotain huvitusta, kun mun mekko näyttää hassulta :) Suon ilomielin tämän pienen piristyksen!
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen on seksikkäämpi väri kuin musta.
Valkoinen symboloi puhtautta ja viattomuutta. Se on neitsyiden väri.
"nnoookun minä en halua eeee-erottua joukosta :(((("
Mullapa on farkut ja musta paita.
Tynnyri tungettuna mustaan säkkiin.
Materiaali on kyllä usein se joka ratkaisee. Itse käytän usein kuumallakin säällä mustaa mutta kankaat ovat niin kevyitä ja ohuita ettei musta väri haittaa yhtään.
Tämä. Kyllä nyt kesällä täytyy kyetä pukeutumaan muuhun kuin mustaan.