Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka sanoo etten häiritse, muttei ole itse koskaan oma-alotteinen keskustelussa?

Vierailija
22.01.2025 |

Miksi alkoi sitten vastailemaan edes mulle ja sanoo useamman kerran etten häiritse ja voin esittää kysymyksiä. Mutta on itse passiivinen. Kirjoitin hänelle netissä että etsin uusia kavereita, nauroi sille.

Mikä vaivaa ihmistä joka käyttäytyy näin? 

Sitten kun sanoin suoraan, että voisit sinäkin välillä kysyä oma-alotteisesti minulta jotain ja johtaa tätä keskustelua. 

Ei vastannut enää mitään

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoinen saitti on?

Hölmöä kysyä peräti 3 kertaa, "häiritsenkö?" 

Ehkä mies ajatteli katsoa, onko sulla annettavaa. Miehet aina valittaa, ettei naiset tee aloitteita, mutta kun tekee, se tulkitaan itsensä tyrkyttämiseksi. Miehelle seksiä ilman omaa aktiivisuutta! Kun näin ei tapahdukaan, mies happanee eikä halua enää olla yhteyksissä.

Instagramissa laittelen ihmisille viestejä, että "moi! haluaisitko jutella ja saada mahdollisesti uusia kavereita :) ?"

Onko sinulla jokin vika päässäsi?

Mikä vika se semmoinen on, jos haluaa netissä tutustua uusiin ihmisiin?

Se on paha vika. Häiriköt käyttäytyy noin. Insta ei ole seuranhakualusta. Jätä rauhaan ne ihmiset. 

Vierailija
22/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä hän halusi tietää millaisia asioita sinä haluat nostaa esille? Eli oli kiinnostunut sinun ajatuksista? Ja totesi ne ei niin kiinnostavaksi, eikä halunnut ottaa sitä vetovastuuta, eli nähdä vaivaa sinun eteesi. 

Parempaa lopputulosta seuraavan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ajatteli katsoa, onko sulla annettavaa. Miehet aina valittaa, ettei naiset tee aloitteita, mutta kun tekee, se tulkitaan itsensä tyrkyttämiseksi. Miehelle seksiä ilman omaa aktiivisuutta! Kun näin ei tapahdukaan, mies happanee eikä halua enää olla yhteyksissä.

Instagramissa laittelen ihmisille viestejä, että "moi! haluaisitko jutella ja saada mahdollisesti uusia kavereita :) ?"

Sinä laitat tuntemattomille viestiä, ja sitten ihmettelet, etteivät he ala oma-aloitteisesti juttelemaan takaisin ja johtamaan keskustelua?! 

Mies on ollut vain kohtelias ja sanonut, ettet häiritse. Sen jälkeen, kun olet alkanut vaatimaan keskustelua, ei ihme että mies on hiljentynyt :D 

Eikös tuo Instagram oo paikka jossa on tapana sosiaalisoida tuntemattomien kanssa ja miksei sitä chat osioo hyödyntäisi kerta siellä myös semmoinen on. Mielestäni ei ole väärää tapaa tutustua ihmisiin kunhan on ystävällinen ja jos ei toista kiinnosta niin jättää sitten rauhaan. Instagramhan on samanlainen paikka kuin Kuvake.net ja Irc-galleria, niissäkin paikoissa aikoinaan juteltiin enimmäkseen tuntemattomille.. 

Mulle netin käyttö on enimmäkseen tuntemattomien kanssa kommunikointia, oli se sitten insta, suomi24 chat tai vaikkapa keskustelupalstat

Mitään en ole vaatinut, olemalla ystävällinen oon vaan koittanut innostaa toisia keskusteluun mutta ei näköjään ihmiset nykyään halua tutustua enää uusiin ihmisiin. 

Vierailija
24/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sitten ei ois pää täynnä paskaa kun ei haluis kenenkään kanssa sosiaalisoida"

Juuri näin. Hyvä jos alat sisäistämään sen.

Ole vaan yksin keskenäsi. Mulle siitä tulee paha olo, joten aion jatkossakin olla eloisa itseni :)

Vierailija
25/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi ajankuluksi vaihtaa pari sanaa, mutta mitään sen enempää. 

Vierailija
26/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen ChatGPT. Kysy minulta mitä tahansa!

Miksi mies ei osaa keskustella?

Keskustelutaidot voivat vaihdella yksilöittäin, eikä se välttämättä liity sukupuoleen. Joillakin miehillä saattaa olla vaikeuksia ilmaista tunteitaan tai ajatuksiaan, mikä voi johtua esimerkiksi kasvatuksesta, kulttuurista tai henkilökohtaisista kokemuksista. On myös mahdollista, että he eivät ole tottuneet keskustelemaan tietyistä aiheista tai heillä ei ole riittävästi harjoitusta vuorovaikutustilanteissa. Tärkeintä on luoda avoin ja kannustava ympäristö, jossa keskustelu on mahdollista.

Aattelinkin ettei hänellä oo ehkä niin hyviä tunne ja vuorovaikutus taitoja, no se hänestä

Vierailija
27/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo. Mies ei ole toistaiseksi nähnyt sulta mitään, miksi kiinnostaisi enempää, mutta koska et ole ollut erityisen asiatonkaan, ei viitsi olla tyly ja sanoa että voisitko lopettaa sen viestittelyn, blokata tms. Eli hän pitää tavallaan ovea auki, että voit viestitellä jos jotain haluat sanoa, mutta ei ole oma-aloitteinen koska hän itse ei kaipaa tätä sinun kaveruuttasi tai teidän keskusteluja mitenkään, vaan on tyytyväinen ilmankin. 

Vierailija
28/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Minultakin joku tuntematon äijä kyseli että haittaako että laittaa viestiä, sanoin ei. Ei haittaakaan mutta en minä aio häneltä mitään kysellä. Jätä se mies rauhaan. 

Miksi sinua ei haittaa, kerta et halua tekemisissä olla?

Eikö kannattaisi suoraan sanoa. Voi tulla elämässä ongelmia muissakin tilanteissa jos ei saa todellista tahtoansa ilmaistua, silloin on turha syyttää toista väärinkäsityksistä 

Suora puhe toimii yleensä ihmissuhteissa - ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan 

Ja mitä häirikköä yrität minusta leipoa!? kun huomasin ettei meillä toimi, en ole kirjoittanut enää miehelle.

Vierailija
29/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää olet.

Ja sinä puhut mielenterveys diagnooseista omaavista henkilöistä rumasti 

Vierailija
30/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitään en ole vaatinut, olemalla ystävällinen oon vaan koittanut innostaa toisia keskusteluun mutta ei näköjään ihmiset nykyään halua tutustua enää uusiin ihmisiin. "

Ei halua, ei. Useimmilla on jo riittävästi ihmisiä elämässään. Mulla on X:ssä muutama tällainen, joka on alkanut mulle yksityisviestittelemään, ja koen sen lähinnä taakaksi. Koska he eivät ole kuitenkaan olleet mitenkään asiattomia ja varmaan on ihan mukavia ihmisiä, jotain vastailen, hitaasti ja harvasanaisesti siinä toivossa että ymmärtäisivät etten ole järin kiinnostunut ja lähinnä kohteliaisuudesta vastailen. En mä tosiaan kaipaa yhtään uusia ihmisiä mun elämään, mulla on jo mun perhe ja työkaverit ja harrastuskaverit ja pari läheistä ystävää. Kaikki tuollainen jutustelu satunnaisten nettituttujen kanssa on pois mun arvokkaasta omasta ajasta, jonka voisin käyttää rentoutumiseen.

Vierailija
31/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sitten ei ois pää täynnä paskaa kun ei haluis kenenkään kanssa sosiaalisoida"

Mitäs saalistajille? Ja mua ei ihan oikeasti kiinnosta. Lähinnä kiinnostaa saattaa teidät oikeuden eteen. 

Vierailija
32/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt netin kautta mitään ihmissuhteita voi alkaa luomaan. Joku tinder on sitten eri juttu. 

33/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun Faces profiilikuvana kissa? 😄

Vierailija
34/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Minultakin joku tuntematon äijä kyseli että haittaako että laittaa viestiä, sanoin ei. Ei haittaakaan mutta en minä aio häneltä mitään kysellä. Jätä se mies rauhaan. 

Miksi sinua ei haittaa, kerta et halua tekemisissä olla?

Eikö kannattaisi suoraan sanoa. Voi tulla elämässä ongelmia muissakin tilanteissa jos ei saa todellista tahtoansa ilmaistua, silloin on turha syyttää toista väärinkäsityksistä 

Suora puhe toimii yleensä ihmissuhteissa - ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan 

Ja mitä häirikköä yrität minusta leipoa!? kun huomasin ettei meillä toimi, en ole kirjoittanut enää miehelle.

Eri, mutta kyllä mä ainakin oletusarvoisesti sillä tavalla pidän ovet auki mun someseuraajille, että mulle voi viestitellä, ja jos käyttäytyy asiallisesti, en halua alkaa sanoa että älä viestittele, ellei sitten viestittele kohtuuttoman paljon tms. Se olisi vaan minusta aika tylyä sanoa heti "ei käy" jos joku kysyy, että voiko hän lähettää mulle viestin tai chattailla hetken. Tämä että mun viestit on auki ei tarkoita, että etsisin niistä ihmisistä kavereita tai että erityisesti kaipaisin näitä viestejä. Ennemmin se menee toisin päin, ajattelen että jos nyt jollain on joku tarve saada keskustella ihmisen kanssa, niin voin keskustella, mutta se on tietyllä tapaa hyväntekeväisyyttä koska itse en saa siitä mitään.

Vierailija
35/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on paha vika. Häiriköt käyttäytyy noin. Insta ei ole seuranhaku

Lopeta se paskanjauhanta.

Kun et ymmärrä mitä todellinen häiriköinti on.

Lueppa niitä uutisia Sanna Marinin stalkkerista

Se että yritän ystävälliseen sävyyn muutaman kerran lähestyä jotain henkilöä ja jos häntä ei kiinnosta, en ala pommittamaan viesteillä tai puheluilla, niin silloin en voi olla mitenkään häirikkö!

Häiriköt laittaa toistuvasti ei toivottuja viestejä, haukkuu, uhkailee, tulee stalkkaamaan kodin lähettyville tai työpaikalle 

Minä haluan vaan juttuseuraa tai kahviseuraa, jonka jälkeen voidaan lähteä eri teille halutessamme 

Tindereitä en kokeile, en etsi treffiseuraa 

Vierailija
36/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä hän halusi tietää millaisia asioita sinä haluat nostaa esille? Eli oli kiinnostunut sinun ajatuksista? Ja totesi ne ei niin kiinnostavaksi, eikä halunnut ottaa sitä vetovastuuta, eli nähdä vaivaa sinun eteesi. 

Parempaa lopputulosta seuraavan kanssa. 

Jep, henkilökemiat ei vaan meillä toimineet ..

Vierailija
37/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että olet sekopää, eikä sellaisia parane suututtaa, muuten voi saada stalkkerin pitkäksikin aikaa. Ei kuulu ainakaan suomalaisiin tapoihin lähestyä tuntemattomia ihmisiä netissä ja pyytää kavereiksi. Eivätkä miehet muutenkaan kaipaa naisia kavereiksi. Jätä se rauhaan ja opettele sosiaalisia normeja!

Vierailija
38/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan yksin keskenäsi. Mulle siitä tulee paha olo, joten aion jatkossakin olla eloisa itseni :)

Tarkoitat tietysti että pää täynnä paskaa oleva itsesi. Onneksi kaltaisesi idarit saa blokkiin. 

Vierailija
39/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivosyöpää veik

No nyt ainakaan ei tuo taktiikkasi johtanut kunnon keskustelusuhteeseen. Tuskin koskaan johtaakaan. Ellet sitten ole tosi hot taikka älykäs viestittelijä, mitä et vaikuta olevan. 

Vierailija
40/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitään en ole vaatinut, olemalla ystävällinen oon vaan koittanut innostaa toisia keskusteluun mutta ei näköjään ihmiset nykyään halua tutustua enää uusiin ihmisiin. "

Ei halua, ei. Useimmilla on jo riittävästi ihmisiä elämässään. Mulla on X:ssä muutama tällainen, joka on alkanut mulle yksityisviestittelemään, ja koen sen lähinnä taakaksi. Koska he eivät ole kuitenkaan olleet mitenkään asiattomia ja varmaan on ihan mukavia ihmisiä, jotain vastailen, hitaasti ja harvasanaisesti siinä toivossa että ymmärtäisivät etten ole järin kiinnostunut ja lähinnä kohteliaisuudesta vastailen. En mä tosiaan kaipaa yhtään uusia ihmisiä mun elämään, mulla on jo mun perhe ja työkaverit ja harrastuskaverit ja pari läheistä ystävää. Kaikki tuollainen jutustelu satunnaisten nettituttujen kanssa on pois mun arvokkaasta omasta ajasta, jonka voisin käyttää rentoutumiseen.

Älä ihmettele miksi ihmisillä on nykyään maailmassa paha olla, kun asenne on tuo että ei haluta tutustua uusiin ihmisiin ja se kuka yrittää tutustua sinuun, niin voitko ymmärtää ettei hän etukäteen tiedä sitä että onko sulla tarpeeksi ihmisiä elämässäsi ja onko mahdollisesti tilaa uusille. Koska se että ystäviä voi saada, vaatii lähestymisen, kokeilun toimiiko henkilökemiat ja onko toisella aikaa! 

Ei ne ihmissuhteet tyhjästä synny. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi