Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka sanoo etten häiritse, muttei ole itse koskaan oma-alotteinen keskustelussa?

Vierailija
22.01.2025 |

Miksi alkoi sitten vastailemaan edes mulle ja sanoo useamman kerran etten häiritse ja voin esittää kysymyksiä. Mutta on itse passiivinen. Kirjoitin hänelle netissä että etsin uusia kavereita, nauroi sille.

Mikä vaivaa ihmistä joka käyttäytyy näin? 

Sitten kun sanoin suoraan, että voisit sinäkin välillä kysyä oma-alotteisesti minulta jotain ja johtaa tätä keskustelua. 

Ei vastannut enää mitään

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelkästään syvällisten keskusteleminen jostakin aiheesta ei poista edelleenkään sitä yksinäisyyden tunnetta, jos se toinen osapuoli ei ikinä välitä sinusta henkilökohtaisella tasolla. 

Yksinäisyys on kuollettavaa myrkkyä. Siitä on tehty useita tutkimuksiakin 

Vierailija
62/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoinen saitti on?

Hölmöä kysyä peräti 3 kertaa, "häiritsenkö?" 

Ehkä mies ajatteli katsoa, onko sulla annettavaa. Miehet aina valittaa, ettei naiset tee aloitteita, mutta kun tekee, se tulkitaan itsensä tyrkyttämiseksi. Miehelle seksiä ilman omaa aktiivisuutta! Kun näin ei tapahdukaan, mies happanee eikä halua enää olla yhteyksissä.

Instagramissa laittelen ihmisille viestejä, että "moi! haluaisitko jutella ja saada mahdollisesti uusia kavereita :) ?"

Onko sinulla jokin vika päässäsi?

Oho! Tästä tulee ihan IRC mieleen ysärin lopulla. Toimisi minulle! Juttelisin t. mies ja keski-ikä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoinen saitti on?

Hölmöä kysyä peräti 3 kertaa, "häiritsenkö?" 

Ehkä mies ajatteli katsoa, onko sulla annettavaa. Miehet aina valittaa, ettei naiset tee aloitteita, mutta kun tekee, se tulkitaan itsensä tyrkyttämiseksi. Miehelle seksiä ilman omaa aktiivisuutta! Kun näin ei tapahdukaan, mies happanee eikä halua enää olla yhteyksissä.

Instagramissa laittelen ihmisille viestejä, että "moi! haluaisitko jutella ja saada mahdollisesti uusia kavereita :) ?"

Onko sinulla jokin vika päässäsi?

Oho! Tästä tulee ihan IRC mieleen ysärin lopulla. Toimisi minulle! Juttelisin t. mies ja keski-ikä :)

Niin mietin just että eikö täällä porukka ole käyttänyt Kuvake.net ja Irc-galleriaa? jos olette, niin ettekö mukamas silloin jutelleet siellä tuntemattomille. Nehän oli tälläisiä ensimmäisiä sivuja joihin kuvia sai lisätä, Instagram on mielestäni nykyaikainen versio näistä. 

Facebook edelleen henkilökohtainen, kun siellä ollaan etunimellä ja sukunimellä eli ei voi löytää edes sinua jos ei tunne tarpeeksi hyvin. Mutta Instagram on näitä vähemmän henkilökohtaisia sivustoja, joissa ollaan nimimerkillä, joten silloin kai soveliaampaa ottaa tuntemattomaan yhteyttä. 

Vierailija
64/64 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa oikeasti tutustua, saa esittää kysymyksiä ja keskustella mun kanssa jostain :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi