Monta työhakemusta jouduit tekemään ennenkuin tärppäsi?
Kommentit (46)
130, 6 haastattelua (tai haastatteluputkea) ja yksi tärppäsi.
Tsemppiä kaikille työnhakijoille! Ei ole helppoa tällä hetkellä hakea tai saada töitä <3
Kaksi viimeistä kertaa soiteltu kotiin, kun on kuultu huhuja, että olen vapaana.
Vierailija kirjoitti:
En ole hakenut töitä koskaan, vaan minua on aina pyydetty töihin.
Vähän sama, tosin olen hakenut töihin ehkä parikymmentä kertaa mutta niihin paikkoihin en ole päässyt. Työpaikat on löytyneet suhteilla, tuttujen kautta ja kaksi kertaa on tultu kotoa kysymään. Nyt teen sen pakollisen hakemuksen kuussa vaikka tiedän että ei mitään mahdollisuutta. Töitä on tehty yli 40 vuotta.
Aika tarkalleen 1337 kpl.Tallensin suurimman osan hakemuksista.
olin vuoden työttömänä ja hain töitä 3 kertaa. Kolmannella tärppäsi.
Yhden hakemuksen laitoin vuokrafirmaan vuonna 2007. En edes ollut tosissani, kun arvelin ettei sieltä mitään saa.
Pian olinkin siellä haastattelussa, jonka jälkeen asiakasfirman toimarin haastattelussa. Työt aloitin 2vk kuluttua (irtisanomisaika edellisestä työpaikasta). Rekrytoivat minut suoraan omille listoilleen.
Edelleen olen samassa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hakenut töitä koskaan, vaan minua on aina pyydetty töihin.
Vähän sama, tosin olen hakenut töihin ehkä parikymmentä kertaa mutta niihin paikkoihin en ole päässyt. Työpaikat on löytyneet suhteilla, tuttujen kautta ja kaksi kertaa on tultu kotoa kysymään. Nyt teen sen pakollisen hakemuksen kuussa vaikka tiedän että ei mitään mahdollisuutta. Töitä on tehty yli 40 vuotta.
Tältä palstalta saa käsityksen, että tämmöistä ei muka enää olisi. Omaan samanlaiset kokemukset kuin te kaksi. Olen ollut poissa työelämästäkin välillä, mutta omasta tahdostani. Ja silti päässyt vielä palkkatöihin.
120 hakemusta ja 2 haastattelua eikä vieläkään töitä
Yhteen sain kutsun ja sain paikan.
Parikymmentä vuotta sitten ekaan ja tokaan työpaikkaan pääsin heti kun laitoin hakemuksen. Nyt potkujen jälkeen ei uutta työpaikkaa löydy, vaikka kuinka yrittää.
Yhden, ja siihen yhteen kutsuttiin haastatteluun. Sh
Viimeksi ne pakkohaut 4/kk, eli oisko tullut sitten joku 16-20 hakemusta laitettua. Kolme haastettalua, ja vika tärppäs vaikka olin varma että ei tu mitään. Sitä ennen laittanut työhakemuksen 2000-luvun alkupuolella.
Olen tehnyt jotain 180 hakemuta eikä ole tärpännyt. Yksi haastattelu ollut ja se oli kun hain seurakunnan raksamieheksi kunnostamaan seurakunnan rakennuksia. Palkkaa tarjottiin 1500 euroa bruttona ja työaika 10 tuntia päivässä. Siiis seurakunnalla jotain 100 miljoonaa rahaa ja tarjoavat surkeaa palkkaa, sanoin ei kiiitos.
Valmistumisen jälkeen työelämässä 38 v.
En ole ikinä saanut työtä työhakemuksella.
Muutamia pistesijoja, ja yksi podiumpaikka, zero rekryä.
Kerran kysyin, en siis tehnyt hakemusta, että onko mitää hommaa.
Nyt oon kohta pääsemässä eläkkeelle tehtyäni pitkän ja menestyksekkään uran insinöörinä.
Työpaikka oli jo sovittu, hakemus tarvittiin, kun paikka käytettiin ulkoisessa haussa hetken. Eli yhden.
N48
En ole tehnyt yhtään hakemusta koskaan enkä ole ollut työttömänä koskaan. Harva minua kuitenkan kadehtii ja ne jotka kadehtivat ovat todennäköusesti käsittäneet jotain väärin.
Ei ole tärpännyt vieläkään vaikka olen samoillekin työnantajille lähetellyt jo useampia hakemuksia, aina kun ne ilmoittelee uudestaan sellaisista työpaikoista jotka kiinnostaisi minua.
Viimeksi tein ehkä kymmenisen hakemusta ja sain yhden haastattelukutsun, se riitti.