Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta työhakemusta jouduit tekemään ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
21.01.2025 |

Ja moneenko työhaastatteluun sait kutsun?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärpännyt lopettivat rekryt kesken oli viestit. Laiskat labra alan työnantajat ku lopettaa jo alussa. Ei ees haluu tuntee. Lusmuja.

Vierailija
42/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, pyydettiin töihin opiskeluaikana (29v sitten). Olen ollut samassa paikassa 26 vuotta. 

Tosin välillä vaihdoin ja firmaa ja kaupunkia vaihtelun vuoksi kolmeksi vuodeksi, mutta entinen pomo kyseli useamman kerran ettet tulisi takaisin, ja. 2,5 vuoden jälkeen meinasin että ok, puolen vuoden päästä voisin palata, jos palkasta sovitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla, pyydettiin töihin opiskeluaikana (29v sitten). Olen ollut samassa paikassa 26 vuotta. 

Tosin välillä vaihdoin ja firmaa ja kaupunkia vaihtelun vuoksi kolmeksi vuodeksi, mutta entinen pomo kyseli useamman kerran ettet tulisi takaisin, ja. 2,5 vuoden jälkeen meinasin että ok, puolen vuoden päästä voisin palata, jos palkasta sovitaan.

Niin, siinä kävi niin että opiskelukaveri oli ko. firmassa töissä ja siellä oli häneltä kysytty tiedätkö jotain pätevää kaveria siellä yliopistolla ja hän oli ehdottanut mua. Sain sitten heti homman, olin siellä 7 vuotta, sitten vaihdoin 3 vuodeksi. Sen jälkeen palasin ja olen ollut 19 vuotta.

Siihen välilläkään olleeseen firmaan ei tarvinnut hakea, siellä oli toinen entinen opiskelukaveri ehdottanut mua ja sain paikan ilman hakua.

Vierailija
44/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin kerrottakoon vielä, että entinen pomo jäi eläkkeelle 3 vuotta sitten ja nykyään minä olen hänen hommassaan.

Mutta tosiaan, ei ole tarvinnut hakemuksia tehdä ja olen ihan tyttyväinen, on hyvä palkka ja eläkekertymäkin jo niin suuri että jäisin heti eläkkeelle jos sen saisin. Valitettavasti on vielä 10 vuotta eläkeikään.

Vierailija
45/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanteessa kuvio menee siten, että valitsen itse työnantajan ja sovitaan sitten työehdot ennen aloittamista.

Vastavalmistuneena menin kesätyö- ja diplomityöyritykseen. Kesätyötä sain kun työnantaja oli bongannut hyvät arvosanani jättäessäni kesätyöhakemuksia muutamaan isoon yritykseen.

Vierailija
46/46 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en yhtään.menin työpaikalle suoraan kysymään hommia.45min myöhemmin olin jo töissä.

Kerro lisää 1960-luvun Ruotsista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi