Mies! Voisitko ystävystä maahanmuuttaja-miehen kanssa?
Kommentit (57)
Kyllä ja monta kertaa illassa yölläkin ehkä pari kertaa. Terv Håkan.
Onko se rikas Amerikkalainen joka tuli tänne korkeasti palkattuun työhön? jotenkin epäilen..
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "maahanmu uttaja"? Tarkoitatko ruotsalaista, norjalaista, italialaista, japanilaista vai korealaista maahanmu utttajaa? Tietenkin voisin ystävystyä, mutta en voisi koskaan ystävystyä kulttuurinrik astajan kanssa.
Miten ruotsalainen, norjalainen, italialainen, japanilainen, korealainen köyhdyttävät kulttuuria?
Olen rasistí joten en voisi ystävystyä lähi-itäläisen, kaukoitäläisen, afrikkalaisen, latinon, balkanilaisten, turkkilaisten tms. kanssa. Muiden kanssa voisin tulla juttuun jos Suomen kieli luonnistuu ja suomalaiset tavat ovat hallussa.
On yksi Norjalainen insinööri kaveri.
Ystävyys riippuu 100% luonteesta.
Mulla työkaveri nepalilainen. Hyvä tyyppi ja puhuu lähes täydellistä suomea 10 vuoden Suomessa asumisen jälkeen. Käydään baarissa ja kuntosalilla yhdessä 👍
M38
Vierailija kirjoitti:
Mulla työkaveri nepalilainen. Hyvä tyyppi ja puhuu lähes täydellistä suomea 10 vuoden Suomessa asumisen jälkeen. Käydään baarissa ja kuntosalilla yhdessä 👍
M38
Onko sillä iso kulli?
Minulla kun on suuri etuoikeus ja onni työskennellä näiden afrikan ja lähi-idän moniosaajien kanssa niin en missään nimessä! Töissä pyrin olemaan asiallinen heitä kohtaan mut siinä se.
Ei ole taustasta tai ihonväristä kiinni vaan ajatusmaailmasta. Jos haluaa tehdä töitä, opiskella ja kunnioittaa Suomen tapoja ja lakeja. En ystävysty rikollisten, huumeidenkäyttäjien enkä naistenhakkaajien kanssa olivat sitten suomalisia tai vaikka mongoolialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taustasta tai ihonväristä kiinni vaan ajatusmaailmasta. Jos haluaa tehdä töitä, opiskella ja kunnioittaa Suomen tapoja ja lakeja. En ystävysty rikollisten, huumeidenkäyttäjien enkä naistenhakkaajien kanssa olivat sitten suomalisia tai vaikka mongoolialaisia.
Miksi välität jos naisia hakataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "maahanmu uttaja"? Tarkoitatko ruotsalaista, norjalaista, italialaista, japanilaista vai korealaista maahanmu utttajaa? Tietenkin voisin ystävystyä, mutta en voisi koskaan ystävystyä kulttuurinrik astajan kanssa.
Miten ruotsalainen, norjalainen, italialainen, japanilainen, korealainen köyhdyttävät kulttuuria?
Ei kyse ole siitä, että he köyhdyttävät kulttuuria, vaan siitä, että he integroituvat ja siten kulttuuri pysyy samana. Ja etnisyys on myös osa kulttuuria, joten jotkut ihmiset eivät voi koskaan integroitua.
Minulla on norjalainen ja nepalilainen duunikaveri, ovat vajaa kolmekymppisiä fiksuja työssään päteviä kundeja. Käydään pelailemassa padelia ja olusilla silloin tällöin. Olen vähän ihastunutkin molrmpiin, erityisesti Nepalin poikaan.
M33
Meillä on perheessä 2 ulkkaria ja ystäväpiirissäkin useita. Normaaleja ihmisiä, naimisissa suomalaisten kanssa ja töissä jo vuosia/vuosikymmeniä.
Rescuet sitten erikseen, ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on norjalainen ja nepalilainen duunikaveri, ovat vajaa kolmekymppisiä fiksuja työssään päteviä kundeja. Käydään pelailemassa padelia ja olusilla silloin tällöin. Olen vähän ihastunutkin molrmpiin, erityisesti Nepalin poikaan.
M33
Onko sillä iso kulli?
voisin ostaa hänelle lentolipun takaisin perheensä ja sukunsa luo
Ai kun sais ottaa isoa nepalilaista kullia suikkiin!
Ystävystyi reilut kymmenen vuotta sitten marokkolaisen kaverin kanssa. Hänellä oli hyvä huumorintaju ja hän oli aivan raivokas puskemaan töitä. Hän muutti neljä vuotta sitten pääkaupunkiseudulle, joten yhteydenpito täältä provinssista on satunnaista. Kun irakilaisinvaasio iski v 2015, hänen kommenttinsa oli "ma en ole mikan rasisti, mutta..." Puhuimme paljon uskonnosta, naisista ja maailmanpolitiikasta
Aivan kuten kasunkin kohdalla. Näin lisäyksenä, kun näytti olevan joillekin tämä epäselvää.