Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Voisitko ystävystä maahanmuuttaja-miehen kanssa?

Vierailija
21.01.2025 |

Asiallisia vastauksia kiitos. Ajatelkaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mikäli on rehellinen.

Aivan kuten kasunkin kohdalla. Näin lisäyksenä, kun näytti olevan joillekin tämä epäselvää.

Vierailija
22/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja monta kertaa illassa yölläkin ehkä pari kertaa. Terv Håkan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se rikas Amerikkalainen joka tuli tänne korkeasti palkattuun työhön? jotenkin epäilen..

Vierailija
24/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "maahanmu uttaja"? Tarkoitatko ruotsalaista, norjalaista, italialaista, japanilaista vai korealaista maahanmu utttajaa? Tietenkin voisin ystävystyä, mutta en voisi koskaan ystävystyä kulttuurinrik astajan kanssa.

Miten ruotsalainen, norjalainen, italialainen, japanilainen, korealainen köyhdyttävät kulttuuria?

Vierailija
25/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  rasistí joten en voisi ystävystyä lähi-itäläisen, kaukoitäläisen, afrikkalaisen, latinon, balkanilaisten, turkkilaisten tms. kanssa. Muiden kanssa voisin tulla juttuun jos Suomen kieli luonnistuu ja suomalaiset tavat ovat hallussa.

Vierailija
26/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi Norjalainen insinööri kaveri.

Vierailija
27/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys riippuu 100% luonteesta.

Vierailija
28/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri nepalilainen. Hyvä tyyppi ja puhuu lähes täydellistä suomea 10 vuoden Suomessa asumisen jälkeen. Käydään baarissa ja kuntosalilla yhdessä 👍

M38

Vierailija
29/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla työkaveri nepalilainen. Hyvä tyyppi ja puhuu lähes täydellistä suomea 10 vuoden Suomessa asumisen jälkeen. Käydään baarissa ja kuntosalilla yhdessä 👍

M38

Onko sillä iso kulli?

Vierailija
30/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun on suuri etuoikeus ja onni työskennellä näiden afrikan ja lähi-idän moniosaajien kanssa niin en missään nimessä! Töissä pyrin olemaan asiallinen heitä kohtaan mut siinä se. 

Vierailija
31/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taustasta tai ihonväristä kiinni vaan ajatusmaailmasta. Jos haluaa tehdä töitä, opiskella ja kunnioittaa Suomen tapoja ja lakeja. En ystävysty rikollisten, huumeidenkäyttäjien enkä naistenhakkaajien kanssa olivat sitten suomalisia tai vaikka mongoolialaisia. 

Vierailija
32/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taustasta tai ihonväristä kiinni vaan ajatusmaailmasta. Jos haluaa tehdä töitä, opiskella ja kunnioittaa Suomen tapoja ja lakeja. En ystävysty rikollisten, huumeidenkäyttäjien enkä naistenhakkaajien kanssa olivat sitten suomalisia tai vaikka mongoolialaisia. 

Miksi välität jos naisia hakataan?

Vierailija
33/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "maahanmu uttaja"? Tarkoitatko ruotsalaista, norjalaista, italialaista, japanilaista vai korealaista maahanmu utttajaa? Tietenkin voisin ystävystyä, mutta en voisi koskaan ystävystyä kulttuurinrik astajan kanssa.

Miten ruotsalainen, norjalainen, italialainen, japanilainen, korealainen köyhdyttävät kulttuuria?

Ei kyse ole siitä, että he köyhdyttävät kulttuuria, vaan siitä, että he integroituvat ja siten kulttuuri pysyy samana. Ja etnisyys on myös osa kulttuuria, joten jotkut ihmiset eivät voi koskaan integroitua.

Vierailija
34/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on norjalainen ja nepalilainen duunikaveri, ovat vajaa kolmekymppisiä fiksuja työssään päteviä kundeja. Käydään pelailemassa padelia ja olusilla silloin tällöin. Olen vähän ihastunutkin molrmpiin, erityisesti Nepalin poikaan.

M33

Vierailija
35/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä 2 ulkkaria ja ystäväpiirissäkin useita. Normaaleja ihmisiä, naimisissa suomalaisten kanssa ja töissä jo vuosia/vuosikymmeniä. 

Rescuet sitten erikseen, ei kiitos! 

Vierailija
36/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on norjalainen ja nepalilainen duunikaveri, ovat vajaa kolmekymppisiä fiksuja työssään päteviä kundeja. Käydään pelailemassa padelia ja olusilla silloin tällöin. Olen vähän ihastunutkin molrmpiin, erityisesti Nepalin poikaan.

M33

Onko sillä iso kulli?

Vierailija
37/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ostaa hänelle lentolipun takaisin perheensä ja sukunsa luo

Vierailija
38/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun sais ottaa isoa nepalilaista kullia suikkiin!

Vierailija
39/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, monta kertaa jo.

Vierailija
40/57 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyi reilut kymmenen vuotta sitten marokkolaisen kaverin kanssa. Hänellä oli hyvä huumorintaju ja hän oli aivan raivokas puskemaan töitä. Hän muutti neljä vuotta sitten pääkaupunkiseudulle, joten yhteydenpito täältä provinssista on satunnaista. Kun irakilaisinvaasio iski v 2015, hänen kommenttinsa oli "ma en ole mikan rasisti, mutta..." Puhuimme paljon uskonnosta, naisista ja maailmanpolitiikasta