Mies! Voisitko ystävystä maahanmuuttaja-miehen kanssa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on norjalainen ja nepalilainen duunikaveri, ovat vajaa kolmekymppisiä fiksuja työssään päteviä kundeja. Käydään pelailemassa padelia ja olusilla silloin tällöin. Olen vähän ihastunutkin molrmpiin, erityisesti Nepalin poikaan.
M33
Onko sillä iso kulli?
On, mutta norjalaisviikingillä vielä isompi. Kunpa saisi niitä muutenkin kuin nähdä pukkarissa padelin jälkern.
Teoriassa kyllä. Esteenä voi kuitenkin olla, ettei minua kiinnosta kliseimmät miehiin yhdistetyt stereotypiat.
Ei se katso rotua tai kansallisuutta onko joku hyvä tyyppi vai ei. Suomen kehitysmaalaistumisen vastustaminen laajalla skaalalla on kokonaan toinen kysymys.
Olemme erittäin läheisiä. Läheisempiä ei voisi olla. Erosin vaimostani.
Vierailija kirjoitti:
Ystävystyi reilut kymmenen vuotta sitten marokkolaisen kaverin kanssa. Hänellä oli hyvä huumorintaju ja hän oli aivan raivokas puskemaan töitä. Hän muutti neljä vuotta sitten pääkaupunkiseudulle, joten yhteydenpito täältä provinssista on satunnaista. Kun irakilaisinvaasio iski v 2015, hänen kommenttinsa oli "ma en ole mikan rasisti, mutta..." Puhuimme paljon uskonnosta, naisista ja maailmanpolitiikasta
Onko yllätys että ulkkaritaustainen voi myös olla rasse?
Kyllä,serkun ranskalainen puoliso on mainio tyyppi. parikymmentä vuotta jo asustellut täällä.
Kyllä. Itsellä 2 venäläistä läheistä ystävää jotka aina ensimmäisenä auttamassa jos apua tarvitsee. Myös heidän vanhemmat ovat tulleet läheisiksi. Joskus oli myös perulainen ystävä, mutta paljastui liian kieroksi.
Sopiiko pikatreffit huomenna klo.13:35?
T. Tynkkyspersu...
ps. Varaan kumit ja liukkarit mukaan
Minulla on mm. irakilaisia, espanjalaisia, yhdysvaltalaisia ja somalialaisia kavereita.
Miksen, kunhan on joko uskonnoton tai riittävän maallistunut. Sama koskee toki suomalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikäli on rehellinen.
Sinä epärehellinen et ole mitään vastaamaan kenenkään puolesta.
Kaveripiiriin kuuluu saksalainen, espanjalainen ja italialainen jeppe, kaikki insinöörejä ja asuneet Suomessa +10 vuotta.
Jos miehellä on nuori kireäperseinen sisko joka on vielä sinkku ja hieman osoittaa minuun ihastusta, niin totta helvetissä.
Kyllä, valkoisen hetero maahanmuuttaja miehen kaveriksi voisin alkaa. Tummat älköön vaivautuko. 😆