Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetko lääkärien ym. kirjauksia tuohtuneena?

Vierailija
20.01.2025 |

En ole tuollainen! kuinka se kehtaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan.

Vierailija
2/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen ollut varsin närkästynyt, kun kirjaukset eivät ole olleet sinne päinkään, mitä vastaanotolla on puhuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan, ovat niin hirveitä ja täyttä paskaa.

Vierailija
4/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tiedän kuinka kiire kirjaamisen kanssa on, ei siinä kohteliaita sanamuotoja ehditä harkita.

Vierailija
5/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki että haisin viinalle ja tupakalle. Takkia ja verkkahousujani arvosteltiin.

Soitin sinne ja en päässyt valittamaan kenellekkään. Tuli kyllä huudettua kolmeen eri numeroon

Vierailija
6/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan avannut kantaa. 

Vierailija
7/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lääkäri oli kirjoittanut jotain, että olisin ollut hänen mielestään huumeiden vaikutuksenalainen. En ole eläissäni käyttänyt huumeita! Oli aivan järjetön ja absurdi kirjaus.

N50+

Vierailija
8/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska tiedän kuinka kiire kirjaamisen kanssa on, ei siinä kohteliaita sanamuotoja ehditä harkita.

Ihme juttu. Kyllä sinne on silkkaa valehtelua ehditty harkita. Kollegiaalisten ja omien käsien pesun takia.

Vierailija
9/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luki viimeksi että asiallinen, ei psykoottinen, ei suisidaalinen. Miten tuollaisesta voisi edes suuttua? <3

Vierailija
10/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asioinut lääketeollisuudessa kuin hyvin satunnaisesti ja ei tarvinnut lukea kuin kerran todetakseen että siihen loppui asiointi jatkossakin. Onneksi hoitajat kuolevat aika nuorina kun juovat itse omia myrkkyjään joka päivä.

Vierailija
11/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohduin, kun lääkäri kirjasi minun kärsivän peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
12/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luin huvittuneena, kun oli pyöreämpi lääkäri, että hän oli kirjannut syömiset ylös. Ongelmana ei ollut syöminen, eikä minusta liittynyt koko asiaan.

Se oli silmiäavaavaa siltä kannalta, että tajusi, miten lääkärikin on vain ihminen. Jos lääkärillä on pakkomielle, hän katsoo myöskin potilasta sen takaa, sen ehdoilla. Koska ei voi muutakaan. Lääkärikin voi olla sairas.

Vierailija
13/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kysyi alkoholin käytöstäni, kerroin että yksi päivässä. Se lukee nyt siellä ja kaikki paheksuu vastaanotolla. Olen nyt oppinut vihdoin jotakin. 

Vierailija
14/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran luin huvittuneena, kun oli pyöreämpi lääkäri, että hän oli kirjannut syömiset ylös. Ongelmana ei ollut syöminen, eikä minusta liittynyt koko asiaan.

Se oli silmiäavaavaa siltä kannalta, että tajusi, miten lääkärikin on vain ihminen. Jos lääkärillä on pakkomielle, hän katsoo myöskin potilasta sen takaa, sen ehdoilla. Koska ei voi muutakaan. Lääkärikin voi olla sairas.

Ja iso osa tuolle alalle hakeutuvista on. Ihmettelin tätä jo amkissa, että miten taidealoilla on hoikkaa ja vetreää porukkaa, mutta sairaanhoitajat järjestäen ylipainoisia eli sairaalloisia itse 

Vierailija
15/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suoraan kannasta lukenut muistaakseni yhtäkään. Kotiin olen saanut muutaman epikriisin paperilla, eikä niissä ole ollut mitään ihmeellistä. 

Vierailija
16/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oli kirjoittanut obeesinen. Törkeää! Voiko syyttää kunnianloukkauksesta?

Vierailija
17/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu. Kyllä sinne on silkkaa valehtelua ehditty harkita. Kollegiaalisten ja omien käsien pesun takia.

Pellejä. 

Vierailija
18/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lääkärin, mutta yhden terveydenhoitajan kyllä. Oli niin paksua kuraa, että raivostutti toden teolla.

Vierailija
19/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen oppinut sen ettei ihan kaikkea kannata kertoa tk:ssa kun ne kirjoittaa kaiken sanomasi ylös pilkuntarkasti. Eli olen oppinut hieman olemaan hiljaisempi lääkärissä. 

Vierailija
20/20 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla luki viimeksi että asiallinen, ei psykoottinen, ei suisidaalinen. Miten tuollaisesta voisi edes suuttua? <3

Lääkäri oletti sinun siis OLEVAN PSYKOOTTINEN TAI SUISIDAALINEN. Kyllä minulla olisi mennyt tuollaisesta olettamisista vihaksi. Miksi olettanut minun olevan tuollainen? Koska HAISEN OUDOLLE JA KÄYTÄN KULAHTANEITA VAATTEITA!?