Jouduttiin muuttamaan kahden lapsen kanssa 38-neliöiseen kaksioon, kiitos hallituksen ja kelan toimien. Tuet leikkaantuivat niin paljon
Tässä on nyt 2 kuukautta eletty kuin sillit purkissa kelan uhkauksien takia ja kun leikkasivat tuet. Tämä on täysin epäinhimmillistä...Lapset 4 ja 7v.
En usko että kestämme seuraaviin eduskuntavaaleihin asti näin
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Noi hönö kirjoittelijat jää eläkkeelle jo 20 -vuotiaana.
Hei Leif
Mutta miksi minä työtön tradenomi Hönö Tiainen en pääse eläkkeelle!
Välillä hönö kirjoittelija on poissa. Varmaan tekemässä pikku bisneksiä ja sitten yrittää tallettaa käteistä pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Välillä hönö kirjoittelija on poissa. Varmaan tekemässä pikku bisneksiä ja sitten yrittää tallettaa käteistä pankkiin.
Siellä se hermoilee tiskin takia, kun pankkivirkailija kysyy mistä sait rahat.
- pikku pisneksiä 🤣🤣🤣🤣🤣
Me keski-ikäiset Hönöt kuollaan nuorena. Meillä ei ole rahaa muuta kuin istua kotona sisällä. Kaikki menee säästöön puskuriksi, eikä sitten saa asumis- eikä tt-tukea.
Onneksi päättäjät ei tiedä kuinka huonossa kunnossa keski-ikäiset on.
En mä jaksaisi edes mennä uimahalliin uimaan. Mutta ei ole onneksi siihen rahaakaan.
Ihanaa, perhe voi viettää aikaa yhdessä kun kaikki on samassa tilassa, opitte yhteisöllisyyttä ja yhdessäoloa ja lapset oppii että kannattaa tehdä eri valintoja kuin vanhemmat ovat tehneet.
Me eläkeläiset saadaan enemmän eläkettä kuin nuoret palkkaa.
Nuoret asuu vuokralla, kun meillä paremmalla väellä on omistusasunnot.
Vierailija kirjoitti:
Me keski-ikäiset Hönöt kuollaan nuorena. Meillä ei ole rahaa muuta kuin istua kotona sisällä. Kaikki menee säästöön puskuriksi, eikä sitten saa asumis- eikä tt-tukea.
En mä jaksaisi edes mennä uimahalliin uimaan. Mutta ei ole onneksi siihen rahaakaan.
Millä tuon persseen hajun saa soffasta pois?
Itse kyllä tottunut, mutta puoliso ei halua enää pukille.
Onneksi me eläkeläiset saadaan uimahallikortti 100 eurolla vuodessa, vaikka eläke on 3000 netto.
Onneksi kaupungit tukee meitä eläkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tuon persseen hajun saa soffasta pois?
Itse kyllä tottunut, mutta puoliso ei halua enää pukille.
Osa ei ole vielä 40- vuotiaana ollut naimisissa, kun ei ole kukaan huolinut.
Hajustako se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa hyvä ihminen. Pidä huoli itsestäsi - kukaan muu ei pidä sinusta huolta.
Vierailija kirjoitti:
Me eläkeläiset saadaan enemmän eläkettä kuin nuoret palkkaa.
Nuoret asuu vuokralla, kun meillä paremmalla väellä on omistusasunnot.
Minä PORILAINEN työtön tradenomi HÖNÖ "Temu" TIAINENkin haen eläkettä, masentaa.
Yksi mummo sanoi, että osa 40-vuotiaista miehistä ei ole tehnyt lapsia.
Kotona vaan pelaavat pleikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa hyvä ihminen. Pidä huoli itsestäsi - kukaan muu ei pidä sinusta huolta.
Sä olet näköjään harrastanut.
Huomaatko, että sulla on länkisääret.
Juokse vähän niin me katsotaan 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Laiskoja miehiä riittää.
40- vuotta eikä ole vaimoa ja lapsia viedä sukujuhliin näytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskoja miehiä riittää.
40- vuotta eikä ole vaimoa ja lapsia viedä sukujuhliin näytille.
Suvun vanha poika.
Vierailija kirjoitti:
Oishan vaihtoehtona tuo töihin meneminen. Siivoojakin tienaa 2200€/kk ja saa 1700€ käteen, kyllä sillä + lapsilisillä + yksinhuoltajakorotuksella kolmion saa vuokrattua.
Siivoojaksi hakee aikas monta ihmistä. Ei minnekään niin vaan kävellä että moi tulin nyt siivoamaan.
40- vuotias mies eikä ole vielä tehnyt lapsia.
Kotona vaan pelaa pleikkaa ja tuoli haisee perseeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet näköjään harrastanut.
Huomaatko, että sulla on länkisääret.
Juokse vähän niin me katsotaan 🤣🤣🤣🤣🤣
Hönölle empatiaa 👅
Kunnia mennyt kirjoitusten perusteella.