Jouduttiin muuttamaan kahden lapsen kanssa 38-neliöiseen kaksioon, kiitos hallituksen ja kelan toimien. Tuet leikkaantuivat niin paljon
Tässä on nyt 2 kuukautta eletty kuin sillit purkissa kelan uhkauksien takia ja kun leikkasivat tuet. Tämä on täysin epäinhimmillistä...Lapset 4 ja 7v.
En usko että kestämme seuraaviin eduskuntavaaleihin asti näin
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi luulee, ettei ilmoitusta ole tehty. Vaikka oikeasti on.
Kertoisitko vielä pari kolme neljä kertaa saman asian.
No, kun et ymmärrä, nytkin täällä alapeukutetaan, vaikka ilmoitus on oikeasti tehty.
Kerro vielä 20 kertaa sama, jookos.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen VTM ja mulla on PTSD. Ostin äsken punalaputettua karjalanpaistia jotta tekisin lapselleni hyvää ruokaa viikonloppuna.
Kukaan teistä jotka arvostelevat eivät tiedä toisen elämästä hevon pierua.
Minäkin ostan usein punalaputettuja tuotteita. Kivaa kun saa halvalla. En ole ikinä ajatellut, että joku minua sen takia arvostelisi, tai ylipäänsä mistään muustakaan syystä.
Olen tarkan markan nainen en tuhlaile osaan myydä, puhua ja vaikka mitä silti olen kokenut niin vakavia asioita että Itävallassa 10 vuotiaana panttivangittu nainenkin sanoi kuten minä sanoisin : Minä elän!
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen VTM ja mulla on PTSD. Ostin äsken punalaputettua karjalanpaistia jotta tekisin lapselleni hyvää ruokaa viikonloppuna.
Kukaan teistä jotka arvostelevat eivät tiedä toisen elämästä hevon pierua.
Minäkin ostan usein punalaputettuja tuotteita. Kivaa kun saa halvalla. En ole ikinä ajatellut, että joku minua sen takia arvostelisi, tai ylipäänsä mistään muustakaan syystä.
Minulla on ollut ystävällisiä terveydenhoitajia toisin kuin sä.
Mutta et parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En poista yhtään hönö viestiä.
On poliisille tutkittavaa.
Ei liity vieläkään aloitukseen.
No, poliisin kanssa saat keskustella noista terveysviestistä ja tuntomerkki.
Ai kuin? Kun kirjoitin, että ei liity aloitukseen, niin se olisi juteltavaa tästä poliisin kanssa? Onko sulla kaikki kunnossa? Pitäskö sun mennä hoitoon?
Sä saat jutella poliisin kanssa miksi kirjoitat palstalle toisten terveystietoja ja tuntomerkkejä.
Tämä on anonyymi palsta ja täällä on oikeus kirjoittaa mielipiteitä, vaikka ne ei ole sinulle mieluisia ilman, että kirjoitetaan toisen palstalaisen ikä, koultus, kotikaupunki, perheenjäsenten pituudet, iät, terveystiedot.
Kaikki mitä lähetät omasta ip:stä on sun omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä homepilkut saa kaksiossa pois.
Kun pyykkiä pestään kaksi koneellista päivässä ja sitä on kaikki paikat täynnä kuivumassa.
Älkää peskö pyykkiä kahta koneellista päivässä! Kenelläkään ei ole tarvetta pestä 14 koneellista pyykkiä viikossa normi perheessä! Ja kuivattakaa pyykit ulkona taloyhtiön pyykkinaruilla, jos pitää enemmän pestä! Toinen vaihtoehto on kuivurin hankinta!
On tarpeellista pestä ja kuivausrumpu ei mahdu.
Kelan asumistuki uudistus saa kerrostalot homeeseen.
ei sitten kannata ottaa tukipummia vuokralaiseksi, kun se homehduttaa asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuin? Kun kirjoitin, että ei liity aloitukseen, niin se olisi juteltavaa tästä poliisin kanssa? Onko sulla kaikki kunnossa? Pitäskö sun mennä hoitoon?
Sä saat jutella poliisin kanssa miksi kirjoitat palstalle toisten terveystietoja ja tuntomerkkejä.
Tämä on anonyymi palsta ja täällä on oikeus kirjoittaa mielipiteitä, vaikka ne ei ole sinulle mieluisia ilman, että kirjoit
Otatko sä noita vaikka jonkun facebookista ha kirjoitat tänne ja sitten sanot, että kun se kerto.
Ja julkisuuden henkilöistä saa kirjoittaa enemmän kuin tavallisista ihmisistä.
Minä en ole julkisuuden henkilö.
Apropo. Jäikö joltakulta huomaamatta, että joku randomtyyppi on tehnyt jostain toisesta randomtyypistä jonku ilman? Ja sit se toinen ei saa töitä ja se toinen odottaa eläkepäätöstä. 🤣
Jos joku lehti kirjoittaa jostain julkisuuden henkilöistä niin se ei tarkoita, että tavallisista ihmisistä kirjoitetaan samoin.
Et saa kirjoittaa kenestäkään niin, että joku voi täältä tunnistaa. Silloin syyllistyt rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Apropo. Jäikö joltakulta huomaamatta, että joku randomtyyppi on tehnyt jostain toisesta randomtyypistä jonku ilman? Ja sit se toinen ei saa töitä ja se toinen odottaa eläkepäätöstä. 🤣
Mutta töihin ei voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on anonyymi palsta ja täällä on oikeus kirjoittaa mielipiteitä, vaikka ne ei ole sinulle mieluisia ilman, että kirjoit
-----'
Sulla on pahat harhat nyt menossa. En ole kirjoittanut kenenkään terveystietoja. Onks sulla psykoosit tulilla?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kotikaupungistani lukee tätä ja tunnistaa mut niin sun ip tutkitaan ja saat rikossyytteen. Ja terveystiedot luetaan arkaluonteisiksi tiedoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on anonyymi palsta ja täällä on oikeus kirjoittaa mielipiteitä, vai
Hönö kirjoittelija on ja hänen ip tutkitaan.
Hönöllä on hirveät kierrokset tänään.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Hönöllä on hirveät kierrokset tänään.
Terveydenhoitajana varmaan tiedät, että terveystiedot on salaisia.
Vai oletko terveydenhoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lehti kirjoittaa jostain julkisuuden henkilöistä niin se ei tarkoita, että tavallisista ihmisistä kirjoitetaan samoin.
Et saa kirjoittaa kenestäkään niin, että joku voi täältä tunnistaa. Silloin syyllistyt rikokseen.
Etkö ymmärrä ketjun aihetta? Ei liity aloitukseen.
Kaksio, lämmin koti kolmelle, sehän on näissä olosuhteissa hyvin. Hyvä kuulla että tukien makselu kiristyy. Muuta muutosta ei siis tullut kuin pienemmät neliöt, en valittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kela sen sijaan kielsi muuton halvempaan ei jaksaneet /viitsineet lukea hakemusta edes ja kielsi. Niin en päässyt halvempaan ja vakuus jäi. Nyt sitten joudun hakea enemmän tukea tuhannen vuokraa varten. Olisi tullut halvemmaksi tukea muutto halvempaan, mutta kielletty tekosyiden kera. Jotkut virkailijat toimii niin vaikka kehotettu halvempaa etsiä ja ei saa. Virkailija kai luuli että tulee halvemmaksi asua kalliissa. Ei hyötyä tuollaisesta kelalle.
Höpö höpö Kela ei voi kieltää ketään muuttamasta halvempaan asuntoon. Eikä edes kalliimpaan, Kelalle ei kuulu missä asut kunhan et vaadi liikoja tukia.
Hönö kirjoittelija on hakkeri. Poliisi saa tutkia sen ip: n ja koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kotikaupungistani lukee tätä ja tunnistaa mut niin sun ip tutkitaan ja saat rikossyytteen. Ja terveystiedot luetaan arkaluonteisiksi tiedoiksi.
Ai miksi mun ip? En tiedä sun terveystiedoista mitään. Miten on mahdollista, että et ymmärrä aloituksen aihetta? Jankkaat itsestäsi sivutolkulla.