Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä mt tapaukset saa vilistää vapaana?

Vierailija
20.01.2025 |

Miestäni alkoi vainota eräs hullu harraste piiristä. Hän väitti, että mieheni aikoo hänelle sitä ja tätä, vaikka asia ei näin ole.

Ajoimme eilen autolla ja tämää sekopää tunnisti mieheni ja alkoi näytellä keskisormea, vaikka asia on jo yritetty selvittää.. Pysähdyimme kaupan pihaan, samaan johon hänkin oli menossa. Mieheni jäi autoon odottamaan, tämä tyyppi pällisteli minua, kun olin tulossa hänen perässään kauppaan, aivan, kuin vihaisi minuakin. Hän veti nenäni edestäni kaupan oven kiinni. Aivan tahallisesti. Kaupassa hän ei sanonut kuitenkaan minulle mitään vaan poistui ennen minua.

Ihme kyllä ei ollut miehellekään mennyt autolle vaan jatkanut matkaa mitään sanomatta. Eikö tollaset tyypit voi olla vaarallisia? Miksi tollaset saa liikkua vapaana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hän veti sen oven kiinni aivan, kuin ei haluaisi, että tulen kauppaan perässä. Jotakn protestointiahan tuo oli sillä olen ns. Samaa porukkaa, mutta en minä varsinkaan ole tehnyt mitään hänelle.

Ap

Vierailija
2/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vielä kovin vaaralliselta kuulosta. Ei noille voi mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinentila kuuluu kaikille ei vain sinunlaisille katkeroituneille naisille. 

Vierailija
4/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että pakkohoitoon määrääminen on aika raskas ja ihmisen oikeuksia rajoittava toimenpide. Sitä ei tehdä kevyin perustein sen jälkeen kun aikanaan oli se kuuluisa poliittisin perustein määrätty mt4 pakkohoitotapaus Suomessa.

Vierailija
5/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne ovat lääkärit jotka arvioivat ihmisen mielenterveyden.  Eivät sivulliset.

On niitä pirullisia, ilkeitä ja juoruilijoita ihmisiä, ilman että heillä on mitään mt-doagnoosia.

Kateus ja ilkeys ovat nimenomaan suomalaisten perisynti.

Isommissa maissa on totuttu monenlaisiin ihmisiin ja heidän erilaisuutensa.

Vierailija
6/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa aloitukseen muuten kuin että säästösyistä hoitoa ei saa aina edes ne ketkä sitä itse haluaisivat. 

Vierailija
7/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannuskysymys...avohoidokit sun muut tulee halvemmiksi,kun ne ovat muiden ihmisten joukossa eikä täyshoidossa jossain laitoksessa.

Vierailija
8/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus on provo.

Tai ap on tyhmin älykääpiö ikinä, jonka tekstiä olen lukenut.

Asunut ikänsä samalla paikkakunnalla, kouluttamaton, k-vammaisen tasoa, ei milloinkaan nähnyt erilaisia, massasta poikkeavia ihmisiä.

Vierailija
9/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pösilö ap.

Täys napakumppi.

Vierailija
10/10 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus on provo.

Tai ap on tyhmin älykääpiö ikinä, jonka tekstiä olen lukenut.

Asunut ikänsä samalla paikkakunnalla, kouluttamaton, k-vammaisen tasoa, ei milloinkaan nähnyt erilaisia, massasta poikkeavia ihmisiä.

sinäkös se olet ap.n miehen kanssa huonoissa väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi