Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus-utelut vievät ilon raskaudesta kertomisesta

Vierailija
20.01.2025 |

Saisko vertaistukea aiheeseen raskaudesta utelu? Mua on ärsyttänyt ja osittain jäänyt vaivaamaan kun olin hyvän ystäväni luona saunomassa ja poreilemassa, niin hänen miehensä tyrkytti minulle useampaan otteeseen alkoholijuomaa (ei riittänyt että kerran sanoin vissyn riittävän) ilmeisesti ihan vain koska halusi tietää että olisinko raskaana. Oli päiväsaika ja kaverinikaan ei juonut mitään joten tästä tuli kyllä utelufiilis.  Myöhemmin kaverin mies sitten kyseli että "mitenkäs kauan nämä uutiset ovat olleet tiedossa?" ja muutenkin vihjaili kaikenlaista vauvajuttua... Vastasin jotain ympäripyöreää kuten että enpä vielä ole positiivista testiä tehnyt että... Olin siis samana aamuna tehnyt negan testin mutta menkkani olivat 4 päivää myöhässä. Koska en itsekkään vielä tiennyt olenko raskaana, kauhea kysely ja utelu tuntui tosi ahdistavalta. Toinen tapaus oli pari päivää tämän jälkeen, olin juuri samana aamuna sitten vihdoin tehnyt positiivisen testin kun äitini tuli käymään. Äiti tiesi kyllä että en enää ehkäisyä käyttänyt. Hän sitten jossain kohtaa kyseli minulta että olenko mahdollisesti raskaana, niin en jotenkin osannut valehdella vaan sanoin sitten että kyllä, tein testin tänä aamuna. Tämäkin hieman jäi ärsyttämään, kun oltaisiin edes muutama päivä haluttu miehen kanssa olla ainoita jotka tietää! Miksei ihmiset osaa kohteliaasti odottaa että ollaan itse valmiita kertomaan asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin vaikeaa sanoa että pitäkää tunkkinne, ei kuulu teille?

Vierailija
2/2 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valheesi ei vahingoita ketään, niin anna mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan