Tv-sarja Surman susi. En ole toistaiseksi ymmärtänyt juonesta yhtään mitään.
Kaksi osaa nyt kai tullut. En ole vielä päässyt juonesta kiinni ollenkaan. Ihan käsittämättömän sekavaa. Ihmisiä tapetaan, joku ajaa kolarin, jotkut piileskelee metsässä, jotkut leikkii poliisia...
No eipä tarvi katsoa enää jatkossa.
Katso lähetysajat : Surman susi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (102)
20 KERTAA PAREMPI SARJA KUN SALATUT ELÄMÄT. HEJA SVERIGE
DIGGAAN... ON MUN MAKUUNI.... EIKS SARJASSA OLE VW GOLF VENÄLÄISILLÄ HUUMEKURIIREILLA
Itsekin hiukan pettynyt. Rakastan Hannes Fohlinia, katson aina kaikki hänen sarjat. Tosin tässä aika pienessä roolissa. Odotin Sillan tyylistä laadukasta ja mukaantempaavaa sarjaa. Jännitystä ja kunnon Nordic noiria. Olen eilen nukahtanut puolessa välissä näköjään. Pitää yrittää katsoa loppuun tänään.
Pitkästä aikaa hyvä sarja. En yleensä katso enkä tykkää väkivaltaisista rikossarjoista, mutta nyt olen ihan koukussa. Etenkin palkkamurhaaja-Katja tappajan hullun kiilto silmissään on suosikkini. Tottakai hän on kadonnut Elin-tytär ja veikkaan, että lopussa kuolee poliisiäitinsä luotiin, tai sitten vihdoin viimein äiti jättää tratkaisevalla hetkellä ampumatta ja tytär pääsee pakenemaan.
Tää ei ollut mistään kotoisin oleva sarja. Tekijällä on loppunut aivan ideat sarjanjaksoille. Toivottavasti sarja jää tähän viimeiseen jaksoon.
Tää sarja loppui aivan kesken! Mitä tapahtui Katille ja Elinille ja olivatko sama henkilö? Saiko se vanginvartija ja Kenneth jonkin tuomion. Osaako joku kirjan lukenut selittämään tarkemmin?
Olen tykännyt sarjasta todella paljon, eikä ole ollut mitään ongelmaa pysyä kärryillä. Ihan oikeasti, onko todella porukka niin pihalla nykyään, ettei tavallista sarjaa pysty seuraamaan.
En minäkään, tosin yhtään jaksoa en ole katsonut mutta puolentunnin mainoksen perusteella.
Tuossa kirjasarjassahan ei ole ainakaan suomeksi vielä kuin yksi kirja.
Olen pysynyt kärryillä juonenkäänteistä ja aikahyvppelyistä oikein hyvin.
Nelosjaksosta ihmettelen yhtä asiaa: miten Hanna ja miespoliisi osasivat mennä sinne syrjäiselle teollisuuskiinteistölle, jossa Kat oli surmannut ne kaksi miestä? Ihan sattumaltako he osuivat paikalle? Vai vinkkasiko joku poliisille näistä surmista ja jos vinkkasi, niin kuka muka?
Niin salkkareita ja kaunareita kun katsoo,saa jättää tuhat osaa väliin niin vielä on juonessa mukana.
Muuten kai tajusin juonen, en ole ihan varma, mutta miten tuo loppu meni?
Tuli tämmoinen havainto mieleen kun Hannah tuli huoltariin wc ja Elin jäi autoon, siinä oli rekka parkissa joka oli lähtenyt kun Hanna palasi ja huomasi Elin oli kadonnut niin rekka oli lähtenyt.. Jos Elin on siepattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen pysynyt kärryillä juonenkäänteistä ja aikahyvppelyistä oikein hyvin.
Nelosjaksosta ihmettelen yhtä asiaa: miten Hanna ja miespoliisi osasivat mennä sinne syrjäiselle teollisuuskiinteistölle, jossa Kat oli surmannut ne kaksi miestä? Ihan sattumaltako he osuivat paikalle? Vai vinkkasiko joku poliisille näistä surmista ja jos vinkkasi, niin kuka muka?
Joku varmaan ilmoitti ammuskelusta, laukausten äänet kuuluu kauas. Enemmän mua ihmetyttää, miten se Katja osaa olla aina siellä, missä tapahtuu.
Minusta kuitenkin hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pariskunta otti myös sen auton ja ruumiinkin eikä vain rahoja ja huumeita? :D
Ve1: Ovat juuri niin tyhmiä kuin miltä näyttää.
Ve2: Eivät halunneet, että heidän autoansa pystytään millään tavalla yhdistämään huumeautoon. Törmäyksestä jäi jälkiä molempiin autoihin.
Katoin loppuun, tykkäsin tästä tv-sarjasta ja kirjasta. Toivottavasti tulee jatkoa pian. Aloin nyt lukea kirjaa uudestaan, kun sen lukemisesta on jo monta vuotta. Ekana pisti silmään, että Katjan hahmo taisikin olla näissä aika erilainen :D
Hemmetti kuin ärsyttävä loppu!!! Muutenkin aikas sekava sarja...
Niin sanottu Nordic noir päätynyt tahattoman huumorin puolelle.