Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarja Surman susi. En ole toistaiseksi ymmärtänyt juonesta yhtään mitään.

Vierailija
20.01.2025 |

Kaksi osaa nyt kai tullut. En ole vielä päässyt juonesta kiinni ollenkaan. Ihan käsittämättömän sekavaa. Ihmisiä tapetaan, joku ajaa kolarin, jotkut piileskelee metsässä, jotkut leikkii poliisia... 

No eipä tarvi katsoa enää jatkossa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Surman susi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanottu Nordic noir päätynyt tahattoman huumorin puolelle.

Vierailija
62/102 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 KERTAA PAREMPI SARJA KUN SALATUT ELÄMÄT. HEJA SVERIGE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIGGAAN... ON MUN MAKUUNI.... EIKS SARJASSA OLE VW GOLF VENÄLÄISILLÄ HUUMEKURIIREILLA

Vierailija
64/102 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIGGAAN

Vierailija
65/102 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hiukan pettynyt. Rakastan Hannes Fohlinia, katson aina kaikki hänen sarjat. Tosin tässä aika pienessä roolissa. Odotin Sillan tyylistä laadukasta ja mukaantempaavaa sarjaa. Jännitystä ja kunnon Nordic noiria. Olen eilen nukahtanut puolessa välissä näköjään. Pitää yrittää katsoa loppuun tänään. 

Vierailija
66/102 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hyvä sarja. En yleensä katso enkä tykkää väkivaltaisista rikossarjoista, mutta nyt olen ihan koukussa. Etenkin palkkamurhaaja-Katja tappajan hullun kiilto silmissään on suosikkini. Tottakai hän on kadonnut Elin-tytär ja veikkaan, että lopussa kuolee poliisiäitinsä luotiin, tai sitten vihdoin viimein äiti jättää tratkaisevalla hetkellä ampumatta ja tytär pääsee pakenemaan.

Vierailija
67/102 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tota loppua.

Vierailija
68/102 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollut mistään kotoisin oleva sarja. Tekijällä on loppunut aivan ideat sarjanjaksoille. Toivottavasti sarja jää tähän viimeiseen jaksoon.

Vierailija
69/102 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sarja loppui aivan kesken! Mitä tapahtui Katille ja Elinille ja olivatko sama henkilö? Saiko se vanginvartija ja Kenneth jonkin tuomion. Osaako joku kirjan lukenut selittämään tarkemmin? 

Vierailija
70/102 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt sarjasta todella paljon, eikä ole ollut mitään ongelmaa pysyä kärryillä. Ihan oikeasti, onko todella porukka niin pihalla nykyään, ettei tavallista sarjaa pysty seuraamaan. 

Vierailija
71/102 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, tosin yhtään jaksoa en ole katsonut mutta puolentunnin mainoksen perusteella. 

Vierailija
72/102 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kirjasarjassahan ei ole ainakaan suomeksi vielä kuin yksi kirja.

Vierailija
73/102 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt kärryillä juonenkäänteistä ja aikahyvppelyistä oikein hyvin.

Nelosjaksosta ihmettelen yhtä asiaa: miten Hanna ja miespoliisi osasivat mennä sinne syrjäiselle teollisuuskiinteistölle, jossa Kat oli surmannut ne kaksi miestä? Ihan sattumaltako he osuivat paikalle? Vai vinkkasiko joku poliisille näistä surmista ja jos vinkkasi, niin kuka muka?

Vierailija
74/102 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin salkkareita ja kaunareita kun katsoo,saa jättää tuhat osaa väliin niin vielä on juonessa mukana.

Vierailija
75/102 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kai tajusin juonen, en ole ihan varma, mutta miten tuo loppu meni?

Vierailija
76/102 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tämmoinen havainto mieleen kun Hannah tuli huoltariin wc ja Elin jäi    autoon, siinä oli rekka parkissa joka oli lähtenyt kun Hanna palasi ja  huomasi Elin oli kadonnut niin rekka oli lähtenyt.. Jos Elin on siepattu. 

Vierailija
77/102 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pysynyt kärryillä juonenkäänteistä ja aikahyvppelyistä oikein hyvin.

Nelosjaksosta ihmettelen yhtä asiaa: miten Hanna ja miespoliisi osasivat mennä sinne syrjäiselle teollisuuskiinteistölle, jossa Kat oli surmannut ne kaksi miestä? Ihan sattumaltako he osuivat paikalle? Vai vinkkasiko joku poliisille näistä surmista ja jos vinkkasi, niin kuka muka?

Joku varmaan ilmoitti ammuskelusta, laukausten äänet kuuluu kauas. Enemmän mua ihmetyttää, miten se Katja osaa olla aina siellä, missä tapahtuu.

Minusta kuitenkin hyvä sarja.

Vierailija
78/102 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pariskunta otti myös sen auton ja ruumiinkin eikä vain rahoja ja huumeita? :D

Ve1: Ovat juuri niin tyhmiä kuin miltä näyttää.

Ve2: Eivät halunneet, että heidän autoansa pystytään millään tavalla yhdistämään huumeautoon. Törmäyksestä jäi jälkiä molempiin autoihin.

Vierailija
79/102 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin loppuun, tykkäsin tästä tv-sarjasta ja kirjasta. Toivottavasti tulee jatkoa pian. Aloin nyt lukea kirjaa uudestaan, kun sen lukemisesta on jo monta vuotta. Ekana pisti silmään, että Katjan hahmo taisikin olla näissä aika erilainen :D

Vierailija
80/102 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kuin ärsyttävä loppu!!! Muutenkin aikas sekava sarja... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan