Liikutteko kassalinjalla samaa vauhtia ostostenne kanssa kun hihna liikahtaa?
Että kassanhoitaja varmasti huomaa, että ne ovat juuri teidän ostokset kun olette ihan lähellä.
Kommentit (48)
"Juu no oletin että se on itsestäänselvää etten laita omia ostoksiani hihnalle ennen kuin edellä oleva on laittanut omansa, eihän sitä edes kysytty tässä."
Oletat oikein ja myös minä toimin kyseisen oletuksen mukaisesti. Todella hämmentävää, että otat kyseisen asian esille. Eihän siitä ole kukaan puhunut yhtään mitään, ennen kuin sinä otit sen jostain käsittämättömästä syystä esille.
Väännetään nyt itse asia vielä rautalangasta, koska ilmeisesti siinä oli jotain epäselvää.
Henkilö A seisoo kassalla ja valmistautuu maksamaan ostoksensa.
Henkilö B on jo mättänyt ostoksensa hihnalle ja seisoo hihnan vieressä.
Henkilö C joko mättää ostoksiaan hihnalle, tai sitten odottaa, että henkilö B siirtyisi sen verran eteenpäin, tai ottaisi taka-askeleen, jotta henkilö C mahtuisi työskentelemään hihnan päässä mättäen ostoksiaan.
Eli minun koko pointtini liittyi siihen miten leveästi henkilö B ottaa tilaa seisoessaan hihnan vieressä.
Itse seison kassahihnalla niin varmasti olen synkronissa ostosten kanssa. Osa asiakkaista katsoo tätä kummaksuen mutta en anna sen häiritä.
Laitan yleensä kaksi kapulaa ristiin ostosteni molempiin päihin. Näin tunnistan paremmin omani.
Vierailija kirjoitti:
Liikkumiseen vaikuttaa se edelläni menevä asiakas. Kun siirtyy pois makspäätteeltä, niin minä siirryn siihen.
Älä puhu paskaa.
Miksi ei voi antaa tilaa seuraaville?
Käyn Günther-kylkimakuulle ostosten perään hihnalle. Pää nojaa toiseen käteen ja toinen jalka koukussa ylöspäin...
Liikkumiseen vaikuttaa se edelläni menevä asiakas. Kun siirtyy pois makspäätteeltä, niin minä siirryn siihen.