Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty aihe vauvalla: Espoo palkkasi uimataidottoman uinninvalvojaksi

Vierailija
20.01.2025 |

On tämä erikoinen palsta. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DEI-palkattu. Osaa olla tumma iholtaan, mitään muuta ei voi vaatia. Tarvitseeko edes tulla töihin, kai sitä etänäkin osaa olla oikean värinen?

Hänellä on todennäköisesti samanlainen pigmentti kuin eduskunnan puhemiehellä.

Vierailija
62/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan tarkkoja ollaan, uimavalvojan pitää osata sukeltaa enemmän kuin uida ja ensiaputaito on tärkeämpi kuin se että jaksaa uida 200 metriä. Kyllä ne hallissa hukkuvat ovat yleensä lähellä altaan reunaa, mitä niitä olen itse nähnyt 

Uiminen ja sukeltaminen mielletään samaksi asiaksi.  Aivan sama vaikka "hallissa hukkuvat" olisivat altaan reunan lähellä. Uimavalvojan pitää olla riittävän pätevä työhönsä. On kirjaimellisesti sama asia jos vaikkapa bussikuskiksi palkattaisiin sellainen henkilö jolla ei ole minkäänlaista ajo-oikeutta ja joka ei osaa ajaa bussia kunnolla eikä hallitse liikennesääntöjä kovinkaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoo IL:lle, että mies ei ollut suorittanut ensiapukurssia tai Suomen uimaopetus- ja hengenpelastusliiton uinninvalvojakurssia. Työkaverin mukaan mies olisi saanut potkut, koska ei osannut uida riittävän hyvin.

Työnantajan mukaan työkaveri puhuu pötyä.

Vierailija
64/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan tarkkoja ollaan, uimavalvojan pitää osata sukeltaa enemmän kuin uida ja ensiaputaito on tärkeämpi kuin se että jaksaa uida 200 metriä. Kyllä ne hallissa hukkuvat ovat yleensä lähellä altaan reunaa, mitä niitä olen itse nähnyt 

Tällä ei ollut myöskään ensiapukurssia käytynä.

Vierailija
65/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli hyvä video-cv, niin sehän riittää. Mitäs pätevyyksistä.

Vierailija
66/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai ketkähän tuon pätevyyden testasi ja missä se suoritettiin?

Vierailija
67/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinun paras..... hahaha...

....yleensä lähellä altaan reunaa....

Osaatko itse uida, kun sinulla ei ole mitään käsitystä uimisesta .

Vierailija
68/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoo IL:lle, että mies ei ollut suorittanut ensiapukurssia tai Suomen uimaopetus- ja hengenpelastusliiton uinninvalvojakurssia. Työkaverin mukaan mies olisi saanut potkut, koska ei osannut uida riittävän hyvin.

Miten ihmeessä tuollainen on sitten palkattu? Onko hän "yksittäistapaus" jonka pätevyyttä ei ole mitenkään varmistettu?

Me tienataan tällä! 

Vierailija
69/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitä monimuotoisuutta! On rasismia jos uimavalvojaksi otetaan vain uimataitoisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän