Kielletty aihe vauvalla: Espoo palkkasi uimataidottoman uinninvalvojaksi
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan tarkkoja ollaan, uimavalvojan pitää osata sukeltaa enemmän kuin uida ja ensiaputaito on tärkeämpi kuin se että jaksaa uida 200 metriä. Kyllä ne hallissa hukkuvat ovat yleensä lähellä altaan reunaa, mitä niitä olen itse nähnyt
Uiminen ja sukeltaminen mielletään samaksi asiaksi. Aivan sama vaikka "hallissa hukkuvat" olisivat altaan reunan lähellä. Uimavalvojan pitää olla riittävän pätevä työhönsä. On kirjaimellisesti sama asia jos vaikkapa bussikuskiksi palkattaisiin sellainen henkilö jolla ei ole minkäänlaista ajo-oikeutta ja joka ei osaa ajaa bussia kunnolla eikä hallitse liikennesääntöjä kovinkaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kertoo IL:lle, että mies ei ollut suorittanut ensiapukurssia tai Suomen uimaopetus- ja hengenpelastusliiton uinninvalvojakurssia. Työkaverin mukaan mies olisi saanut potkut, koska ei osannut uida riittävän hyvin.
Työnantajan mukaan työkaveri puhuu pötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan tarkkoja ollaan, uimavalvojan pitää osata sukeltaa enemmän kuin uida ja ensiaputaito on tärkeämpi kuin se että jaksaa uida 200 metriä. Kyllä ne hallissa hukkuvat ovat yleensä lähellä altaan reunaa, mitä niitä olen itse nähnyt
Tällä ei ollut myöskään ensiapukurssia käytynä.
Jos oli hyvä video-cv, niin sehän riittää. Mitäs pätevyyksistä.
Kuka tai ketkähän tuon pätevyyden testasi ja missä se suoritettiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sinun paras..... hahaha...
....yleensä lähellä altaan reunaa....
Osaatko itse uida, kun sinulla ei ole mitään käsitystä uimisesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kertoo IL:lle, että mies ei ollut suorittanut ensiapukurssia tai Suomen uimaopetus- ja hengenpelastusliiton uinninvalvojakurssia. Työkaverin mukaan mies olisi saanut potkut, koska ei osannut uida riittävän hyvin.
Miten ihmeessä tuollainen on sitten palkattu? Onko hän "yksittäistapaus" jonka pätevyyttä ei ole mitenkään varmistettu?
Me tienataan tällä!
Se oli sitä monimuotoisuutta! On rasismia jos uimavalvojaksi otetaan vain uimataitoisia!
Hänellä on todennäköisesti samanlainen pigmentti kuin eduskunnan puhemiehellä.