Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko koskaan olleet flunssan takia töistä poissa?
20.01.2025 |
Sehän on kieltämättä vähän keposa syy, ellei puhuta influenssasta ja yli 39 kuumeesta...
Kommentit (63)
Niin usein kuin vain mahdollista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Liittyykö tuo siihen: Kyllä sinäkin olet turhan takia pois?
No kuules. Sairasloma täydellä palkalla on täysin eri kun työttömänö tukien varassa oleskelu. Onko joillekin tuo epäselvää.
Opettajakin oli vissiin kuullut jotain huhuja omahyväisyydestä? ja yritti ripittää lasten poissaoloista niistä yhden tai parin päivän? Surkuhupaisaa.
Oliko hän kuullut että olin naureskellut nuhan takia poissaoloista ja kun oli annettu säännöt koululta,että on oltava tarkka ja nuhan takia ei lähetetä kouluun ja noudatan tätä niin sitä kyseenalaistettiin turhana. Saatiinpa kiinni? Voi pölvästit, eihän se niin ollut muuta kun simppeleiden mielestä. Omaa harkintaa olen kyllä aina käyttänyt eli jos lapsilla paljon poissaoloja ei olla pienistä oireista pois ja jos paljon poissaoloja ei jäädä heti kotiin jos pientä kröhää ja nuhaa näyttää olevan.
Kyllä tuo oli surkuhupaisaa ja kyllä
Edelleen olen sitä mieltä että::
On moraalisesti surkeaa olla sairaslomalla täydellä palkalla ilman oikeaa syytä. Noh pari päivää vuodessa voi ottaa palkanlisänä, jos pienipalkkainen.
Olitko itse noin kuuliainen?
Kyllä, ei tarvinnut itkeä sen perään että en olisi saanut jäädä kotiin sairikselke, tosin ne eivöt olleet omia vaan lasten sairauksia. Tässä palstalla voi tunnustaa että kaikki olivat kyllä aiheellista eli oikeita sairaslomia.
Autch kerran annoin lapsen olla pois koulusta turhaan ja siitäpä taisi riemastua ope kun sai kiinni. Onneksi tuo on ex ope jo.
Kyllä tuo on surkuhupaisaa toimintaa jo kouluissakin.