Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on raskas ihminen?

Vierailija
19.01.2025 |

Millasia piirteitä? Suulas, kovaääninen omasta mielestä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kylään viimeistään puolenpäivän maissa eikä ymmärrä lähteä ajoissa pois odottaa että saa syödä kahvittelun lisäksi sekä  juoruaa/arvostelee 

Kenelle niin vaan tullaan. Ei meille ainakaan.

Vierailija
42/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 kiloinen nainen on jo erittäin raskas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksiset, ilkeät, negatiiviset, jotka kritikoivat ja hakevat vikoja ja epäkohtia ihmisistä koko ajan, jatkuva naljailu - vievät aremmilta äänen ja tilaa, viihtyvät aggressiivisessa ilmapiirissä. Nämä sitten ovat keksineet kutsua heidän huonoa käytöstä hyväksymättömiä "herkempiä" ihmisiä : raskaiksi!  

Kivaa ja turvallista ilmapiiriä  arvostamattomat = raskaita. Heitä ei jaksa kuin samanlaiset. Paluu ensimmäiseen kappaleeseen. 

Tää on tosi hyvin selitetty. He aina puhuu että he on herkkiä ja väärinymmärrettyjä.(Bullshit)

"älä sit kerro kellekään" kuuluu joka lauseen jälkeen. Mut sitä he ei ite noudata. 

Vierailija
44/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysin ystävän, jonka kanssa voi sanoa ja puhua mitä vaan, ilman pelkoa, että hän suuttuisi tai mitään. Ja siihen tilanteeseen päästiin heti kun tavattiin. 

Se että tajuu että vaik ollaan eri mieltä ni voidaan olla silti ystäviä, sehän on kiva kun on eri näkemyksiä, eikä kukaan nuole sun persettä, koska se on tosi raivostuttavaa.

Tajusin että entinen ystävä, kenen kanssa piti miettiä "miten minä tän sanon" tai sitten piti myötäillä ja jos oli eri mieltä, niin se oli huono juttu hänen mielestään.. 

Se että pääsis ns sen paskanjauhannan ohi ja voi sanoa asioita suoraan. Eikä nuolla vaan toisen persettä toivoen että tästä tulee kaveri mulle. Niin ei päästy 5 vuoden aikana tuosta osiosta eteenpäin, niin se on aika raskasta, ettei se "ystävyys" muutu mitenkään. 

Ja nyt tajusin, ettei se taida olla oikeaa ystävyyttä jos se ei muutu, ehkä jotain tuttavia sit vaan oltiin?

Vierailija
45/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitisevä, jankuttaa vuodesta toiseen että jonkun naisen pitäisi huolia hänet, koska hän on mies.

Syyllistäjä. Lusmu, vetelys, mokailija, tyhmä, käytöshäiriöinen, pelkuri, aikaansaamaton, saivartelija.

Jankuttaa lisääntymisestä ja Sanna Marinista. 

Tämmöisiä kirjoittavat.

Vierailija
46/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tulkitsee kaiken jonkinlaisena kritiikkinä tai hyökkäyksenä itseään kohtaan.

Sellainen, joka loukkaantuu kokoajan muiden puolesta. Näkee esim. rasismia, sovinismia tms. tilanteessa, jossa tilanteen pääasialliset osapuolet eivät sitä lainkaan koe tai tarkoita.

Vierailija
47/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen pari tapausta omasta elämästä.

Tapaus 1. Sanon neutraalilla äänellä: Mitäköhän kivaa tänään on tarkoitus tehdä. Tyyppi raivostuu välittömästi jostakin syystä, josta en saa kiinni.

Tapaus 2. Kyselee toistuvasti syönkö usein asiaa X. Yhtä usein kerron hänelle, että olen asialle X allerginen.

Nämä ovat kummatkin työelämäkohtaamisia menneisyydestä. 

Vierailija
48/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä: Jauhaa menneistä ikävistä tapahtumista, eikä suostu jättämään niitä taakse, vaikka ne on jo käsitelty moneen kertaan.

Tämä kuulostaa nyt siltä, ettei niitä ole käsitelty riittävän hyvin ja oikein. Ehkä käynti ammattilaisella auttaisi? 

Vierailija
49/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistävä. Siis niin ettei kerrota mihin olen tarkalleen syyllinen.

Samaa mieltä! Tyypit, joiden puheessa selkeää on vain se, että toinen on huono, tyhmä ja syyllinen, mutta yksityiskohdat jätetään pimentoon, ovat rasittavia. Ei voi tietää, mitä pitäisi korjata. 

Vierailija
50/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät, itseään täynnä olevat, manipuloivat, vastuuta pakoilevat, syyllistäjät ja negatiiviset ruikuttajat on kaikista rasittavimpia. Näitä on tullut vastaan liiankin paljon.

Vierailija
51/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä: Jauhaa menneistä ikävistä tapahtumista, eikä suostu jättämään niitä taakse, vaikka ne on jo käsitelty moneen kertaan.

Ihan kuin minä. Onneksi en ole ainut.

Vierailija
52/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessa aina vain valittaa kaikesta. Kaikki on liian kallista, mistään ei haluaisi maksaa ja töissä kaikki muut tekee kaiken väärin. 

Ensimmäinen puheenaihe on vaikkapa "rakkaan" lemmikin eläinlääkärikäynnin ja lääkkeiden hinta ja miten siihenkin menee taas niin kamalasti rahaa eikä auto koskaan toimi kunnolla. 

Itsellänikin on tapana kertoa lähimmille tuttavilleni tavatessa ensimmäisenä ikävistä tapahtumista, mutta teen sen mielestäni ironiseen sävyyn ja pyytelen anteeksi kun kerron ensimmäisenä vastoinkäymisistä. En kuitenkaan koskaan valita mitä vaikka kaikki välttämätön maksaa tai puhu kuormittavaan tyyliin vaan voin aina vaihtaa puheenaihetta. Pohjasävy jutuissani on kuitenkin aina positiivinen, annan toisellekin puheenvuoroja ja pyrin pitämään ilmapiirin humoristisena. Raskas ihminen ei tee näin vaan kaataa kaiken kuonan muiden niskaan ja pyrkii kuormittamaan muutkin henkisesti. Raskas ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. 

Vierailija
53/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat "luotaansa työntäviä" persoonia, joiden seurassa on paha olla. Eli ovat " raskaita" jotka imevät ympäriltään kaiken positiivisen. Tunnistan sellaiset, enkä hakeudu seuraan.

Vierailija
54/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksisesti positiiviset ihmiset on raskaita. Mistään ei koskaan saa olla harmissaan saati sanoa sitä ääneen- toksisesti positiivinen ihminen kuvittelee maailman muuttuvan kivaksi auringonpaisteiseksi sillä väkisin tuotetulla irvistyksellä, jota hän itse kutsuu hymykseen.

Toinen raskas ihmisryhmä ovat ylianalysoijat, jotka kuvittelevat kaikki pahimmat skenaariot toisten ajatuksista kohdistuen itseensä- ja näitä sitten kuvitellaan todelliseksi. Ns. Katastrofiajattelu ihmissuhteissa- raskasta!

Vierailija
55/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen mitä täällä palstalla näkee usein, eli jos minä esimerkiksi neuvon ihmisiä tai annan vinkkejä miten saada omasta päivästä hieman edes parempi niin tämä ihminen hyökkää heti kimppuun ja ottaa kaiken henkilökohtaisesti ihankuin minä tahalleen satuttaisin häntä :D Sitte alkaa ihan ihme vänkääminen että minä en ota huomioon lapsia ketkä syntyy syövän kanssa jne, sellasta ihan ihmeellistä vänkäämistä joka asiasta. Takerrutaan ihan outoihin asioihin ja käännetään asia ihan muuksi, minusta tehdään vihollinen

Ne on siis ihmisiä ketkä luo kokoajan itselleen ongelmia ja sitten ne itkee kun niitä ongelmia kasaantuu. 

Pysykää erossa, tosi toksisia

<3

minusta tehdään vihollinen usein reaalielämässä, vaikka olen kiltti ja hiljainen

Vierailija
56/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130 kiloinen nainen on jo erittäin raskas.

Sinä olet hyvä esimerkki raskaasta henkilöstä!

Vierailija
57/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa aina vain valittaa kaikesta. Kaikki on liian kallista, mistään ei haluaisi maksaa ja töissä kaikki muut tekee kaiken väärin. 

Ensimmäinen puheenaihe on vaikkapa "rakkaan" lemmikin eläinlääkärikäynnin ja lääkkeiden hinta ja miten siihenkin menee taas niin kamalasti rahaa eikä auto koskaan toimi kunnolla. 

Itsellänikin on tapana kertoa lähimmille tuttavilleni tavatessa ensimmäisenä ikävistä tapahtumista, mutta teen sen mielestäni ironiseen sävyyn ja pyytelen anteeksi kun kerron ensimmäisenä vastoinkäymisistä. En kuitenkaan koskaan valita mitä vaikka kaikki välttämätön maksaa tai puhu kuormittavaan tyyliin vaan voin aina vaihtaa puheenaihetta. Pohjasävy jutuissani on kuitenkin aina positiivinen, annan toisellekin puheenvuoroja ja pyrin pitämään ilmapiirin humoristisena. Raskas ihminen ei tee näin vaan kaataa kaiken kuonan muiden niskaan ja pyrkii kuormittamaan muutkin henkisesti. Raskas ihminen ei ole koskaan

Työkaverini on tällainen kaikesta mariseva. "Mitä sekin sillä DI paperilla muka tekee, kampaaja nosti hintoja, taas meni rahaa koiran lääkärikäyntiin, hammaslääkärilaskukin oli kamala, lapsikin osti itselleen asunnon väärältä alueelta vaikka hän sanoi niin ja näin, ja kuinka hän taas hoiti lapsenlasta... " Vali vali- kaikesta pitää olla NEGATIVINEN mielipide.

Harmi sinänsä- pidän tuosta ihmisestä muuten mutta tuo nega piirre työntää kauemmas

Vierailija
58/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei huomio muita, usein juuri suulas tyyppi.

Vierailija
59/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka samaan aikaan hienovaraisesti ylentää itseään ja alentaa muita.

Vierailija
60/73 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä vedettävät ja kaikesta valittajat.