Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on raskas ihminen?

Vierailija
19.01.2025 |

Millasia piirteitä? Suulas, kovaääninen omasta mielestä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies +100kg ja Nainen +65kg

Vierailija
2/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma: 130 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mitä täällä palstalla näkee usein, eli jos minä esimerkiksi neuvon ihmisiä tai annan vinkkejä miten saada omasta päivästä hieman edes parempi niin tämä ihminen hyökkää heti kimppuun ja ottaa kaiken henkilökohtaisesti ihankuin minä tahalleen satuttaisin häntä :D Sitte alkaa ihan ihme vänkääminen että minä en ota huomioon lapsia ketkä syntyy syövän kanssa jne, sellasta ihan ihmeellistä vänkäämistä joka asiasta. Takerrutaan ihan outoihin asioihin ja käännetään asia ihan muuksi, minusta tehdään vihollinen

Ne on siis ihmisiä ketkä luo kokoajan itselleen ongelmia ja sitten ne itkee kun niitä ongelmia kasaantuu. 

Pysykää erossa, tosi toksisia

<3

Vierailija
4/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamma: 130 kg.

Nyt ollaan asian ytimessä...

Vierailija
5/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä pitäs myötäillä ja sanoo mitä hän haluaa, jos oot eri mieltä, joudut heti "arkistoon".

Silti pitää löysässä hirressä sua eikä suostu kertomaan ettei jaksa sinua enää, kun hänen pitää olla uhri kenet kaikki hylkää. 

Vierailija
6/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitisevä, jankuttaa vuodesta toiseen että jonkun naisen pitäisi huolia hänet, koska hän on mies.

Syyllistäjä. Lusmu, vetelys, mokailija, tyhmä, käytöshäiriöinen, pelkuri, aikaansaamaton, saivartelija.

Jankuttaa lisääntymisestä ja Sanna Marinista. 

Vierailija
7/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä: Jauhaa menneistä ikävistä tapahtumista, eikä suostu jättämään niitä taakse, vaikka ne on jo käsitelty moneen kertaan.

Vierailija
8/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistävä. Siis niin ettei kerrota mihin olen tarkalleen syyllinen.

Vierailija
9/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40v-80v

Vierailija
10/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää ja neuvoo pyytämättä, vaikka osaa ja tietää huonommin kuin minä. Sotkeentuu muiden keskusteluihin näin: "Kyllä mullakin.. " "Onhan meilläkin..."

Valehtelee, liioittelee.

Vierailija
11/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikissa tarinoissa uhri, koittaa vetää aina pahemmaksi. 

Ja laittaa tilapäivityksiä ihan vaan huomionkipeyttään, ja sanonut suoraan että siks tekee niitä. 

Vierailija
12/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli Riipak..ivi

Vierailija
13/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostittaa kaikille yhteystiedoilleen samat viestit, eli ei sitä kiinnosta sun kuulumiset. 

Vierailija
14/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavia palstoilla kirjoitteleva, rumia puhuva, pikkulapsiraivon omaava pienisieluinen joka aina raivoaa vaan ja kakk.juttuja puhuva. Hyi kamala. 

Vierailija
15/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut ollenkaan muiden mielipiteistä. Minäminäminäminä

Vierailija
16/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja jolla ei tosiaan ole koskaan asiat hyvin.

Vierailija
17/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pelkään, olenkohan minä. Vetäydyn kaikkien seurasta heti, jos en ole reipas ja hyväntuulinen.

Minua ei lapsena hyväksytty oikein milloinkaan mutta varsinkaan ei millään tavoin tarvitsevana. Piti olla näkymätön ja kuulumaton, helppo,ahkera ja kuuliainen.

Yhä en halua olla taakka. Raskas en varmaan järjellä ajatellen ole, mutta vältän ja pelkään olevani. Elämä kyllä on raskasta kun ei voi varata, siis syvästi luottaa keneenkään.

Tavoittaako kukaan tätä kokemusta?

Vierailija
18/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntää kaikki keskustelunaiheet omaan itseensä, ei kuuntele aidosti toista. Puhuu alinomaa sairauksistaan.

Vierailija
19/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta energiaa vievä, ei kuuntele, puhuu vain omia asioita,kehuu itseään, tekee juuri sitä jota sanoo ettei tee, kuten sanoo ettei tyrmää mielipiteitä vaikka niin tekee, ja auttaa muita vaikkei sitä tee,  jos toinen sattuu saamaan suunvuoron, se rasittava ihminen latistaa toisen sanomiset, luulee aina olevansa oikeassa.

Vierailija
20/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit joilla kaikki ok mutta aina vetää viimeisetkin energiat muista, ja muita eivät tue.