Millainen on raskas ihminen?
Millasia piirteitä? Suulas, kovaääninen omasta mielestä.
Kommentit (73)
Jos hän itse töppää, ja siitä suututaan, se ei hänen mielestä ole hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä pelkään, olenkohan minä. Vetäydyn kaikkien seurasta heti, jos en ole reipas ja hyväntuulinen.
Minua ei lapsena hyväksytty oikein milloinkaan mutta varsinkaan ei millään tavoin tarvitsevana. Piti olla näkymätön ja kuulumaton, helppo,ahkera ja kuuliainen.
Yhä en halua olla taakka. Raskas en varmaan järjellä ajatellen ole, mutta vältän ja pelkään olevani. Elämä kyllä on raskasta kun ei voi varata, siis syvästi luottaa keneenkään.
Tavoittaako kukaan tätä kokemusta?
Ei, sinä tuskin olet ap:n tarkoittama raskas ihminen. Olet anteeksi että olen olemassa ihminen. Tsemppiä sinulle! Aina ei tarvitse olla reipas ja hyväntuulinen.
Itse asiassa tykkään, kun joku sanoo, että onpas pas.a päivä tänään. Rakas ihminen on täynnä itseään, puhuu paljon, kuuntelee vähän.
Raskas ihminen on tyhmä, uhriutuva, itsekeskeinen valittaja, jolla ei koskaan ole asiat hyvin. Raskas ihminen voi olla myös pyytämättä neuvoja jakeleva, yläpuolelle asettuva, omia arvojaan tai elämäntapaansa tyrkyttävä. Raskas ihminen on usein rajaton. Jotkut raskaat ihmiset voivat elää pysähtyneisyydessä, ja heidän elämänsä on menneisyydessä. Tulevaisuus on menneisyyden kasvavaa kaipuuta, ja nykyhetkeä ei ole. Saatan itse olla raskas.
Henkilö, joka ei tee muuta kuin hölisee omat kuulumisensa kysymättä kertaakaan mitä minulle kuuluu. Ja jos kysyy, ei jaksa kuunnella.
Sellainen joka ei näe itsessään mitään vikaa vaan aina vika on muissa.. Lisäksi jatkuva itsensä pönkittäminen (ja muiden alentaminen) ilmeisesti huonon itsetunnon vuoksi. Tällasen ihmisen kanssa kun teet päivittäin töitä niin raskaaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Raskas ihminen on tyhmä, uhriutuva, itsekeskeinen valittaja, jolla ei koskaan ole asiat hyvin. Raskas ihminen voi olla myös pyytämättä neuvoja jakeleva, yläpuolelle asettuva, omia arvojaan tai elämäntapaansa tyrkyttävä. Raskas ihminen on usein rajaton. Jotkut raskaat ihmiset voivat elää pysähtyneisyydessä, ja heidän elämänsä on menneisyydessä. Tulevaisuus on menneisyyden kasvavaa kaipuuta, ja nykyhetkeä ei ole. Saatan itse olla raskas.
Tää rajattomuus muuten myös! t:edellinen
Semmoinen ihminen on aika raskas jonka mielestä töissä tehdään töitä eikä kehitytä ihmisenä. Tiedätte tyypin, jonka mielestä on ihan ok että ihminen palkataan lapiohommiin vastavalmistuneena ja 50 vuotta lapioi samassa työpaikassa tyytyväisenä. Oikeastihan sen pitäisi mennä niin että jos olet 50 vuotta ollut samassa työpaikassa, sinun pitäisi olla toimitusjohtaja kun jäät eläkkeelle. Sitä kutsutaan kehitykseksi.
Negatiivinen, pelokas, surullinen, vihainen, takertuva, vaativa, jne. Kevyet tyypit ovat yleensä melko itsenäisiä, hyväntuulisia, humoristisia ja pohdiskelevat optimistisesti mahdollisuuksia, nauttivat hetkestä, harrastavat kevyttä itseironiaa, liikkuvat vapaasti, jne. Itseironiaa siksi, että moni kiusaaja verhoaa väkivaltaa huumoriin, ja se on vaan väkivaltaa
Kovaääninen, uhriutuva, kaikki on huonosti -tyyppi, valittaa aina ja koko ajan, huonoissa väleissä vähän kaikkien kanssa.
On yhteydessä vain, kun tarvitsee joitain, esim muuttoapua, remonttiapua jne.
Narsistisi piirteitä: paljon selfieitä, haluaa kehuja.
Ja sanoinko jo että valittaa aina ja koko ajan, ja kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma: 130 kg.
Jollakin edelleen jäänyt levy päälle.... Mitä lahjaksi 130 kg painavalle naiselle? Auto ajoi ojaan kun kyydissä oli 130 kg painava nainen jne!
Anna jo olla ja ota päivän pillerit!
Puhuu omista asioista vaan. Myös viesteissä. Jos minä kirjoitan jotain vastaus on O.K.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen mitä täällä palstalla näkee usein, eli jos minä esimerkiksi neuvon ihmisiä tai annan vinkkejä miten saada omasta päivästä hieman edes parempi niin tämä ihminen hyökkää heti kimppuun ja ottaa kaiken henkilökohtaisesti ihankuin minä tahalleen satuttaisin häntä :D Sitte alkaa ihan ihme vänkääminen että minä en ota huomioon lapsia ketkä syntyy syövän kanssa jne, sellasta ihan ihmeellistä vänkäämistä joka asiasta. Takerrutaan ihan outoihin asioihin ja käännetään asia ihan muuksi, minusta tehdään vihollinen
Ne on siis ihmisiä ketkä luo kokoajan itselleen ongelmia ja sitten ne itkee kun niitä ongelmia kasaantuu.
Pysykää erossa, tosi toksisia
<3
"jos minä esimerkiksi neuvon ihmisiä tai annan vinkkejä"
Yksi rasittavimmista ihmistyypeistä ovat ne, jotka antavat neuvoja ja vinkkejä - pyytämättä.
No tällainen painava suolasäkki niin kuin minä ja kun sitten vielä valittelen murheitani ja sairauksian lakkaamatta kimeällä äänellä niin eiköhän se muista ihmisyksilöista ala raskaalta tuntua.