Huominen työpäivä oksettaa. Vihaan työtäni
Ihan fyysisesti paha olla. En jaksa :(
Muita? Vertaistukea?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työstä kuulukkaan tykätä.
Tyhmä näkemys. Samaa sarjaa "jonkun se on nämäkin työt tehtävä":n kanssa. Työstä nimenomaan tulisi tykätä, kun se kumminkin monella vie 1/3 päivästä jos ei enemmänkin. Sama nukkua kivilattialla ja sanoa ettei nukkumisesta kuulukaan tykätä.
On asioita jotka on vaan tehtävä vaikka ne ei niin kivoja aina olisikaan.
Et käy varmaan hammaslääkärissäkään tai putsaa lattiakaivoa koska se ei ole "Kivaa"
Nykynuoret...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos muuttaisit jonnekin missä paistaa aurinko ja unohtaisit koko työn
Miten tuo onnistuu jos ei ole rahaa?
espanja täynnä puhelintyöntekijöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä näkemys. Samaa sarjaa "jonkun se on nämäkin työt tehtävä":n kanssa. Työstä nimenomaan tulisi tykätä, kun se kumminkin monella vie 1/3 päivästä jos ei enemmänkin. Sama nukkua kivilattialla ja sanoa ettei nukkumisesta kuulukaan tykätä.
Et käy varmaan hammaslääkärissäkään tai putsaa lattiakaivoa koska se ei ole "Kivaa"
Nykynuoret...
Hammaslääkäriin ja lattiakaivon puhdistamiseen ei mene 1700 tuntia vuodessa, että melko tyhmä vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajat tuntuvat nykyään ajattelevan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla oot?
Puhelinhaastattelija
Ap
Sä olet vissiin valittanut tästä aikaisempinaki viikonloppuina. Sen sijaan, että valitat viikosta toiseen Vauvalla, yritä vaikka kehittää osaamistasi, että löytäisit helpommin uuden työpaikan.
Olen YTK:n jäsen ja siinä saa pääsyn Eduhousen kursseille. Suoritin yhden sen tarjoaman kurssin omalla ajallani, ja sen suorittaminen oli yksi syy, miksi sain uuden työni. Opettelemaani ohjelmistoa tarvitaan uudessa työssä, mutta mulla ei ollut muuta kokemusta siitä. Näytän myös siltä, että olen valmis kehittämään osaamistani, joka yleensä näyttää hyvältä.
Se uuden työn ensi viikolla aloittava
"Työn ei pidäkään olla lähtökohtaisesti mukavaa." Miten niin? Minusta työn pitää no. olla mukavaa. Jos koko ajan vituttaa, miksi ihmeessä pitäisi jaksaa päivästä toiseen sellaista paskaa?
Mä en inhoa työtäni, mutta pomoa ja paria työkaveriani. Ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret...
Hammaslääkäriin ja lattiakaivon puhdistamiseen ei mene 1700 tuntia vuodessa, että melko tyhmä vertaus.
Töiden jälkeen voi pitää hauskaa. Viikonloppuna myös. Kesälomalla. Talvilomalla. Arkipyhinä...
Työssä käydään että saadaan rahaa elämiseen ja hauskan pitoon.
No onhan meillä näitä hauskanpitäjiä ja elätettäviä tässä maassa jo ihan tarpeeksi
Kyllä aikanaan töihin oli kiva mennä. Sai olla aika vapaasti, ei ollut kiireitä, oli mujavia asiakkaita, ehti tekemään omia hommia, sai surffailla koneella tuntikausia, pääsi tauolle kun halusi ja kassasta pystyi ottamaan ruoka- tai kahvirahat. Nyt olen eläkkeellä mutta kyllä hyvällä muistelen tuota aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Työtä tehdään määritelmän mukaan siksi, että tullaan toimeen ja saadaan palkkaa vastineeksi. Työn ei pidäkään olla lähtökohtaisesti mukavaa.
Miten v*tun vajaaälyinen pitää olla, että ajattelee noin? Kaikkia työ v*tuttaa joskus mutta lähtökohtaisesti työn pitää olla mukavaa tai ainakin siedettävää. Siihen työnantaja voi vaikuttaa paljonkin.
Töitä nyt vaan on niin hiton erilaisia. Ap:n fiiliksillä ottaisinkin loparit per heti. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tuolla tavalla. Mutta tietysti paljon on mukaviakin duuneja...
Vierailija kirjoitti:
"Työn ei pidäkään olla lähtökohtaisesti mukavaa." Miten niin? Minusta työn pitää no. olla mukavaa. Jos koko ajan vituttaa, miksi ihmeessä pitäisi jaksaa päivästä toiseen sellaista paskaa?
Siten että ottaa vähän toisenlaisen asenteen elämään.
Vierailija kirjoitti:
On muita. Olen hyväpalkkaisessa työssä, mutta ahdistaa ihan älyttömästi. Irtisanoutuminen ei ole vaihtoehto koska suurehkot lainanlyhennykset ovat vielä kesken. Ei olisi enää kauaa jäljellä, 2 - 3 vuotta ja sitten olen vapaa tekemään mitä lystään. Yrityskin on jo perustettu. Hyppään heti pois kun firma tuottaa riittävästi, enkä enää palkkatöihin palaa. Koskaan. Ne kermat kerää aina joku muu kuin työntekijä.
Itsellä pääasiallinen syy työn inhottavuuteen on eräs nykyinen työkaveri. Jos hänestä pääsisi eroon, niin voisin olla tuolla hyvin vaikka eläkeikään saakka. Aiemmin suorastaan nautin työstäni. Toisaalta olen tehnyt tätä samaa työtä hieman eri variaatioin jo lähemmäs 30 vuotta, joten aika siirtyä yrittäjäksi kun tietotaitoa on kaikkeen tarvittavaan.
Ett smart val är att ha företaget utomlands eller åtminstone flytta ägande utomland förrän företaget når break-even.
Itse olen yhä lisääntyvän työmäärän alla jo lähes luovuttanut. Teen työpäivän ja lähden kotiin. Ei tässä muu auta. Olen jo useasti viimeisen vuoden aikana kertonut, etten enää selviydy työstä kunnolla, työtä on liikaa. Näillä kuitenkin mennään.
"Kermat kerää aina joku muu kuin työntekijä." Totta tuokin. Mutta jos sen verran hyvää liksaa maksaa "orjilleen", että pärjäävät säällisesti, niin on sekin ihan ok. Mielestäni.
Musta ei ollut kiva herätä klo 06:30 aamulla. Otin sitten loparit kolmen päivän jälkeen.
Miksi tuhlata elämäänsä tuollaiseen. Nyt nukun rauhassa puoleen päivään ja pidän hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten että ottaa vähän toisenlaisen asenteen elämään.
Mikähän se toisenlainen asenne sitten on?
Sama täällä. Tykkään työstäni, mutta työkaverit, ja etenkin esihenkilöt ovat kamalia. Joulun jälkeen olen ollut vain kolmena päivänä työpaikalla, kun olen voinut tehdä etätöitä, ja on ollut myös sairaslomapäiviä.
Mutta huomenna on sellaisia työtehtäviä, jotka on pakko mennä tekemään työpaikalle. Ahdistaa.
Irtisanoudun heti, kun löydän uuden työn.
Huutaako ihmiset rumasti puhelinhaastattelijoille ja sekoittavat puhelinmyyjiin? Veikkaan niin.