Huominen työpäivä oksettaa. Vihaan työtäni
Ihan fyysisesti paha olla. En jaksa :(
Muita? Vertaistukea?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Huutaako ihmiset rumasti puhelinhaastattelijoille ja sekoittavat puhelinmyyjiin? Veikkaan niin.
Kyllä. Tykkään, jos joku laittaa heti luurin korvaan, mielummin, kuin alkaa huutaa tai vttuilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ollut kiva herätä klo 06:30 aamulla. Otin sitten loparit kolmen päivän jälkeen.
Miksi tuhlata elämäänsä tuollaiseen. Nyt nukun rauhassa puoleen päivään ja pidän hauskaa.
Tuo ei ole kivaa. Hyvä että otit loparit. Epäinhimillistä herätä noin aikaisin.
Ymmärrän ap:n tilanteen hyvin. Työ on raskasta henkisesti, varsinkin jos ei ole luonnostaan sosiaalinen. Itse siirryin omasta tahdosta tuotannosta asiakaspalveluun, kun tehtävä vaikutti mielenkiintoiselta. Mutta se olikin minulle todella kuluttavaa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja vuoden jälkeen otin siirron takaisin tuotannon puolelle.
Minulla on joka sunnuntai kauhea ahdistus siitä että huomennakaan ei ole töitä. Kukaan ei minua kaipaa. Vuodessa olen tippunut koko yhteiskunnasta. Minä, akateeminen ihminen.
Olen toimittaja ja minua oksettaa kun joudun tonkimaan ihmisten asioita ja kirjoittamaan perättömiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työn ei pidäkään olla lähtökohtaisesti mukavaa." Miten niin? Minusta työn pitää no. olla mukavaa. Jos koko ajan vituttaa, miksi ihmeessä pitäisi jaksaa päivästä toiseen sellaista paskaa?
Siten että ottaa vähän toisenlaisen asenteen elämään.
Mikähän se toisenlainen asenne sitten on?
Sellainen aikuisen ihmisen asenne. Työt hoidetaan ja sitten mennään kotiin ja nautitaan siellä koko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ollut kiva herätä klo 06:30 aamulla. Otin sitten loparit kolmen päivän jälkeen.
Miksi tuhlata elämäänsä tuollaiseen. Nyt nukun rauhassa puoleen päivään ja pidän hauskaa.
Minä voisin herätä vaikka klo 4.30, jos saisin työpaikan, missä pomot eivät v*ttuile minulle.
42. Onhan se kieltämättä lähtökohtaisesti negatiivinen toimintaympäristö. Monet kokevat oikeutetuksi purkaa kiukkunsa juurikin siihen soittajaan, vaikka on pikkutekijä isommassa kuvassa. Elämä on epistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työn ei pidäkään olla lähtökohtaisesti mukavaa." Miten niin? Minusta työn pitää no. olla mukavaa. Jos koko ajan vituttaa, miksi ihmeessä pitäisi jaksaa päivästä toiseen sellaista paskaa?
Siten että ottaa vähän toisenlaisen asenteen elämään.
Mikähän se toisenlainen asenne sitten on?
Sellainen aikuisen ihmisen asenne. Työt hoidetaan ja sitten mennään kotiin ja nautitaan siellä koko ilta.
Et siis osannut vastata mitään järkevää. Ei ole mitään järkeä tuhlata elämäänsä tekemällä jotain sellaista mikä vain v*tuttaa. Se aiheuttaa kaikille ongelmia. Sinullakin on verenpaine koholla jatkuvan stressin takia mutta et tiedosta sitä.
Vierailija kirjoitti:
42. Onhan se kieltämättä lähtökohtaisesti negatiivinen toimintaympäristö. Monet kokevat oikeutetuksi purkaa kiukkunsa juurikin siihen soittajaan, vaikka on pikkutekijä isommassa kuvassa. Elämä on epistä!
Kiitos empatiasta, sinä ihana ihminen <3 Yleensä ihmiset vihaavat meitä puhelinhaastattelijoita, vaikka yritämme vain tehdä työtämme. Ja se on lisäksi kamalaa meillekin.
Ap
Työ voi olla myös kivaa jos on kiva työyhteisö!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joka sunnuntai kauhea ahdistus siitä että huomennakaan ei ole töitä. Kukaan ei minua kaipaa. Vuodessa olen tippunut koko yhteiskunnasta. Minä, akateeminen ihminen.
Sehän se, että vaikkei meinaa selvitä työpäivästä, ei ole vaihtoehto jäädä ahdistumaan työttömänäkään.
Vierailija kirjoitti:
Työ voi olla myös kivaa jos on kiva työyhteisö!
Niin, jos.
Onnittelut kaikille heille, jotka vilpittömästi mernevät huomenissakin duunipaikkaan, jossa viihtyvät aidosti. Uskoakseni se on paljon, paljon harvinaisempaa kuin yleensä luullaan.