*~~~Marrasmurut perjantaihin~~~*
Kommentit (26)
Te saatte olla mun tulkkeja, tein siis testin tänään keskellä päivää joten aamulla teen uudestaan aamupissasta :) Tämä tän päivän haamu ei näkyny kuvassa kunnolla ellen muuttanut kuvaa mustavalkoiseksi :DDD
Epätoivoista? Mjoo mahdollisesti ;)
http://i173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/haamujenhaamu_mustava…
Ja ihan selvästi mä ainakin sen erotan, eli ei mikään haalea haamu=)Luulisi et aamupissasta tulis vielä selkeempi viiva!
Lastwish; Kyllä miekin siinä haamun näin..jospa se aamupissasta olis vielä selvempi:)
ON; Kp siis 28/30-32, tänään teki mieli ostaa jo testi, mut mies sai jättämään sen sinne kauppaan viel..voihan olla et sitä ei ees tarvita, kuhan tässä nyt ootellaan. Alamahassa on ollu taas jotain ihme kramppeja, välillä menkkakipua yms. Rinnat on vähän kipeet taas, ei oo hirmu toiveikas olo sen suhteen, mut ootellaan:)
Öitä kaikille!
eihän toi oo ees mikään haamu, ihan selkee!!! ihanaa!!!!
Täällä on tällainenkin ketju... Mä oon tuonne enskoihin aiemmin kirjoitellut, mutta nyt ihan oikeastikin kuulun tähän ketjuun. Torstaiaamuna plussasin ja nyt on menossa huimat rv 4+5 ja la olisi nettilaskurin mukaan 6.11.
Kaikille onnea raskautumiseen! Tuossa aiemmin oli linkki kuvaan nähtävillä ja siinä on musta haamu. Kerrohan, miten uusintatesti meni!
Olihan jo aikakin, kyllä se siitä vielä vahvistuu mut sulla taitaa vaan sit erittyä tätä istukkahormoonia vähän hitaammin=)
Mitenköhän tähän nyt suhtautis kun ovistesti näytti tänää eilistäkin vahvempaa viivaa ja tuli näkyviinkin tosi nopeesti eli ovis taitaapi tosiaan olla tuloillaa mut kovin myöhään. Tänään täytyy yrittää sit hyödyntää tilaisuus;) Ja edelleen uteliaisuuttani testaan vielä illalla et joko alkaa haalistumaan...
Ajatus pätkii kyllä nyt niin pahasti että en muista mitä mun piti kommentoidakkaan eli josko palajan myöhemmin kera aivojen=D