*~~~Marrasmurut perjantaihin~~~*
Kommentit (26)
Lastwish: Kuulosta tosi hyvältä :). Itse poden töissä hieman pahaa oloa. Sormet ovat turvoksissa, tuntuu että eivät taivu mihinkään. Tein varmuuden vuoksi vielä viikon aikana kaksi r-testiä lisää ja niihin tuli tosi vahvat viivat. clearblue oli testit. Pikku hiljaa alkaa tajuamaan että mistä on kyse. Laita heti viestiä, mitä muu r-testi on näyttänyt.
Pricilla: toivottavasti tärppää nyt tässä kierrossa. ja onneksi olkoon uudesta työpaikasta! Tosi hieno homma!
Muillekin hyvää huomenta ja lumisateista päivää! Plussatuulia ja täti pahoitteluja.
:)
Mulla on ollut todella hirveä helmikuu. Isäni sairastui vakavasti ja olen ollut niin huolissani, etten ole vauvajuttuja ajatellut pätkääkään. En ole myöskään ollut palstalla varmaan kolmeen viikkoon.
Isäni on paranemaan päin ja itselläni ovat asiat silleen, että menkat jäivät pois keskiviikkona. Eilen illalla tein haamun, joka vahvistui paremmaksi viivaksi 10 min päästä raskaustestiin ja samaten tänä- aamuna. Siis tästä kaikeasta huolimatta taidan tosiaan olla raskaana.
Nyt pelottaa mahdollinen keskenmeno, koska oikeaa munasarjaa vihloo. yritänkin soittaa lääkärille.
Oikein ihanaa päivää teille kaikille ja toivon todella, että saan lukea täällä onnistumisia ja raskausviestejä.
Just testasin ja ihan puhtaan negan, kait.
Haamu siihen tuli, mutta vasta sen testi ajan jälkeen.
Että Sinänsähän se oli sitten ihan puhdas nega.
Nyt sitten taas odotellaan
Ja mitä niit kp:tä on...36?
Enää en nyt tän viikonlopun aikana testaa, vaan testaan ens viikon alusta jos ei täti oo tullu.Mutta ei tätistä ole kyllä tietookaan...
Mut kuitenkin puurot tulee kohta hellalle, pitää menna
Buam
Lastwish; Voi että tuota sun tilannettas..Toivotaan että selviis asiat, tietty sinne plussaan päin:)
Buam; Toivon sullekin sitä plussaa, onko tietoa millon sulla ollut ovis?
Unelma; Halit sinulle..Miunkin isä on ollut sairaana, tupakoinut varmaan pian 30vuotta ja nyt on alkanut sairastelemaan, on hengitysvaikeuksia ollut nukkuessa ja sepelvaltimotautia yms. Myös äitini rytmihäiriöt huolestuttaa, kun hä ei osaa hetkeksikään rauhoittua vaan pitää aina olla jotain tekemistä..
ON; kp 28/30-32, tänä aamuna heräsin kovaan pissahätään, ois väsyttänyt mut pakko oli nousta:) Aattelin että ois ollut kovakin nälkä, kun illalla en paljoo syönyt, mut ei oo ruoka nyt maistunut. Tosi outoa miulle:) Toiv. ei oo mitään tulehdusta pukkaamassa, kun alamahassa tuntuu koko ajan jotain..
Palailen paremmalla ajalla..
Kylläpäs moni piinailee negojen kanssa! Ei kun plussatuulia kaikille, toivoa kai on ainakin niin kauan kun täti pysyy poissa :) Hus, tädit eksyksiin pitkiksi ajoiksi. ;)
Kyllä tää on piinaavaa aikaa kieltämättä. Nyt alkoi kp 30/26-30. Meinasin testata sunnuntaina aamusta seuraavan kerran, jos täti vaan pysyy siihen asti loitolla. Silloin ois 2 viikkoa siitä kun kuvittelen raskautumisen olevan mahdollista. Jos sittenkin tulee nega ja tätsy on hukassa, niin olen enemmän kuin ihmeissäni, vaikka mitäpä se auttaa.
Kertokaahan pikaisesti, mitä testinne on näyttäneet tänään!!! Menen tarjoamaan kipeälle esikolle jotain murkinaa, josko maistuisi...
-Terppari
Eli onnittelut Unelmalle ja ihanaa että vaikeiden aikojen jälkeen saitte hyviä uutisia isänne paranemisesta ja vielä pikkuisestakin=)
Terppari, toivotaan et tätipaholainen nyt tajuaa pysyä poissa ja plussaisit sunnuntaina;)
Milenna, sulla mitään tulehdusta pukkaa vaan vauvaa=D Lupaaviahan noi sun oireet tosiaan on, toivottavasti ovat sitä itteensä!!
Buamin ja Lastwishin plussat nyt kuppaa jossain, ovatkohan vähän eksyksissä eivätkä meinaa millään löytää oikeaa tietä=) Kyllä ne sieltä vielä tulee ja toivon mukaan pian niin pääsisitte epätietoisuudesta!!
Ja vähän omaa napaa, eli tänään pitäisi yrittää hyödyntää sit mahdollinen ovis...Aion vielä tikuttaa nyt aamupäivällä kun haluan nähdä et vieläkö viiva vahvistuu.
Kp 21/26-29 yk 3
Unelma: sullakin on ollu tosi vaikeita aikoja, ja silti uusi elämä alkoi sinussa:) olen onnellinen sun puolesta, hoida itseäsi ja vauvaa... kyllä kaikki hyvin menee.
lastwish ja buam: plussaa se on, ja buamille että mun 6- vuotias on haamujen haamu ja paaaljon testiajan jälkeen:))
" täin" yllättäneille jaksuhaleja, ja muille teille vaan haleja;)
priscilla 8/25-28
Olo on jotenkin tosi omituinen, enkä meinaa uskoa tätä todeksi. Mieskin ihmetteli, että ollaanko me tosiaan pupuiltu helmikuussa. Tämä kaikki jäi niin taka- alalle.
Lastwish: Toivon tosissaan, että negatiivinen muuttuisi positiiviseksi ja sinäkin olisit raskaana.
Milennalle myös plussatuulia.
Mä olen muuten jotenkin tosi väsynyt, eikä ajatus kulje. En edes muista, mitä muuta piti kirjoittaa. Olen lukenut ketjut, enkä muista, mitä mun piti kommentoida. Ja nyt toistan itseäni.
Ihanaa perjantaita teille.
Unelma; Anteeks en muistanut ees onnitella plussasta, aloin vaan jauhamaan noista sairauksista..Onnea siis, ja eiköhän ne pelot oo ihan normaaleja kaikilla..
Näin muuten viime yönä raskausunta, kaksoset oli tulossa,ja toinen niistä oli viel perätilassa lähellä la:ta ja lääkäri kyseli et haluunko yrittää synnyttää alakautta vai haluunko sektion..Huh hui, taitaa olla tään vauvakuumeisen pää sekoomassa lopullisesti:)
Plussaonnea piinaajille ja ovislaisille peittojenheilutteluintoa;)
Koitetaan pitää täit loitolla..
Clearblue testeissä ei varmaan ole niitä viivanpaikkoja? Sain Clearbluehen haamujen haamun mutta niin että näkyy jopa valoa vasten. \o/
Hmm mietityttää silti missä se kunnon plussa viipyy :E Pääasia että jotain näkyi ;)
Onko se nyt niin että on kp 36/31 vai 4+4 ;)
lastwish, ei ole ei!! kyllä se plussaa on!!!! joskus se kestää että vahvistuu, joillakin ei tule vahvaa viivaa ollenkaan... mulla oli nuorimmasta niin, että sain pelkkiä haamuja ja paaljon testiajan jälkeen vasta tuloksen!!! ONNEA miljoonasti:))
Kyllä se siitä vahvistuu! Aivan huippu hienoa!
Aamulla Aconilla selkeä nega :( Tilasin soittoajan gynelle et määräis terot, en jaksa enää kävellä rätti persauksissa ja " pelätä" niiden alkua. Sais jotain rotia tähän touhuun ees... kp nyt 38/?? (30-32)
Lastwish: Tosi hienoa!! Tuolla just lueskelin, et toisilla näkyy vasta myöhemmin, joku oli kirjottanu, et 2viikkoo oli menkat myöhäs ennen ku tuli plussa..nii, et plussa se on haaleakin..ONNEA!
Kiitoksia :) Kyllähän toi lämpökäyräkin jo antoi osviittaa
tänään on taas saanut oikein tsempata aamulla että on jaksanut työt aloittaa ja edes esittää iloista...
en nukkunut viime yönä oikein ollenkaan, ja kun nukuin näin unta että testi näytti plussaa ja miltä tuntui kun oli vihdoin onnistunu...mut sitten...tein aamulla testin, näytti negaa....yöllä ensin sattui oikeanpuolimmainen munasarja ja sit vasen....ja masussa on hassusti kipristellyt mut ei samalla tavalla kun täti on tulossa...
olen ihan sekaisin kropastani, en tiedä mikä olo olisi, muuta kun että koko ajan itkettää...tuntuu vaan niin pahalta ja nyt juuri ei auta mikään hyssyttely että " kunhan jaksat odottaa niin kyllä se sieltä" ....miehelle en asiasta pysty puhuu, kun se vaan surkuttelee kanssa eikä ole oikein ketään ystävää jolle asiasta puhua....
onnittelut plussaa saaneille, itse sitä jään vielä odottelemaan.... =(
Onnea Unelma ja Lastwish!!!! Upeaa! :) Varmasti plussa on vaikea uskoa (etenkin usean negan jälkeen), mutta ei ne haamut itsekseen tule. Hienoja uutisia! Yrittäkää vaan uskaltaa nauttia! Itsekin tässä pähkäilen kauanko voi kestää plussan saanti (jos siis on raskaana), hyvä, että toivoa on...
Muille piinailijoille tsemppiä, tiedän tasan nyt tunteen, kun testi näyttää negaa, tätiä ei kuulu ja kaikki oireet on (tai sitten kuvittelen ne). Nytkin heikottaa niin, että oikein hikeä pukkaa. Finnejä on tullut naamaan, näitä ei ole ollut sitten teini-iän jälkeen. :/ Mulla tosin imetys ja uusi elämäntilanne (työnaloitus) varmaan tekee näitä oireita ja sotkee kiertoa ja lisäksi kun muu perhe on kunnon flunssassa, niin voipi johtua osa oireista siitäkin. Menkkakivut on kadonneet jonnekin, saas nähdä mitä meinaa. On tämän kamala vahdata omaa kroppaa ja pelätä tätiä...
Nyt kauppaan, kun nuo " potilaat" nukkuvat! Jaksamisia kaikille!!!!!
-Terppari
Leijona; Tsemppiä sinulle!
Piti tulla viel omaa napaa jauhamaan..Alkoi alaselkäkivut:( Mietin jo, et oonkohan liikaa istunu nyt tässä tuolilla vai mitä..Ja alamahassakin tuntuu jo juilintaa..Ja napukkakin on tullut vielä alemmas:O Voi kökkö..
Käyn edelleen päivittäin kurkkimassa teidän kuulumisia, etenkin tuota lastwishin plussaa odottelen kovasti :). Clearblue on kyllä hyvä testi, eikä siinä viivanpaikkaa mielestäni ole joten....:) Ja pahoittelut tädin yllättämille, tsemppiä piinailijoille ja onnea plussanneille, ihan kaikkia kun en nimiltä muista enkä täysin pysy kärryillä tapahtumista.
Mutta tuosta kohdunnapukasta piti sanomani. Mulla se ei ennen plussaakaan ollut kovin korkealla/kova. No ihan aamusta taisi olla niin, ettei meinannut ylettyä, mutta päivän mittaan aina tuntui laskeutuvan. Eikä mitenkään kiinteeltä/kovalta edelleenkään tunnu. Tosin mulla ei ole kyllä vertailukohtaa miltä se sitten muissa kierron vaiheissa tuntuu... Vielä plussatestin jälkeenkin välillä sitä tunnustelin yrittäen muka arvailla oisko menkat sittenkin tulossa. Mutta kun se aina tuntui pehmeältä/alhaalla olevalta, päätin lopettaa sen touhun. Ihan sen takia, kun en kyennyt siitä mitään järkevää päättelemään eikä se mitenkään " raskautuneelta" tuntunut. Joten milenna, älä siitä liikoja päättele:)
Juu, eipä mulla muuta. Tsemppiä kaikille ja odotan teitä kaikkia kovasti odottajiin.
Uutu rv 5+4
Kiitos sinulle kun tulit antamaan " raskautuneen" mielipiteen:)
Kun tuolta käy lueskelemassa, niin " kaikilla" se nousee ja menee kiinni/kovaks kun raskautuu, niin mulla tuntuu vaan laskeutuvan, eikä hirmu kovaltakaan enää..Mutta joo, ei tuohon tunnu olevan luottaminen, se kun seilaa miten sattuu tuol..
Täällä mä olen edelleen, oireet senkun paranevat joten en ole vielä huolissani. Lämmöt nousivat yli 37 tänä aamuna ja kohdunnapukka on niin korkealla että hädin tuskin yletän kokeilemaan eli korkealla kiinteä ja kiinni. Testi vaan näyttää negaa :E Ajattelin käydä tänään apteekissa koittamassa muunkin merkkisiä ;)
Lastwish kp 36/31
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670