Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi ajatella tällaisesta miehestä?

Vierailija
19.01.2025 |

Muutama kuukausi oltu yhdessä eikä ole puheissa eikä seksissä ollut mitään sellaista, että olisin pitänyt jotenkin outona.

Mutta sitten eräänä päivänä mies ehdotti, että voisin kokeilla jotain uutta ja laittaa hänen ostamansa asun päälle.

Kyseinen asu oli japanilainen kouluasu. Sitten minun piti leikkiä, että olin myöhästynyt koulusta ja siitä hyvästä jäin jälki-istuntoon, jota mies oli valvovinaan.

Arvaatte varmaan mihin se sitten eteni.

Kun jälkeenpäin olisin halunnut puhua, että mikä juttu toi oikein on, niin mies vaikenee kuin muuri. Ei ole muka mitään juteltavaa, välillä voi kokeilla jotain muutakin.

Pitäisikö tuosta nyt jotenkin huolestua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa roolileikit. Sinua ilmeisesti ei. Ei kai siinä sen kummempaa. 

Vierailija
2/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiinnostaa roolileikit. Sinua ilmeisesti ei. Ei kai siinä sen kummempaa. 

Lähinnä vaivaa, että minun piti leikkiä olevani alaikäinen ja piti puhua kuin pikkutyttö. Enkä muka tiennyt seksistä mitään, mutta kiltti setä opetti mitä pitää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuossa outoa eniten, että ette puhuneet asiasta ja suostuit kyselemättä ilman että itse ajattelet sen olevan harmiton roolileikki.

Itse roolileikeissä ei mielestäni mitään outoa, mutta puhumattomuudessanne on.

Vierailija
4/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva leikkiä tuommosta, olen nainen ja kiihottaa ajatuskin

Vierailija
5/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi että leikin Riikka Purraa. Oli ostanut lilan jakun, mustan nahkahameen ja mustat ratsastussaappaat, piiskan ja sakset. Saksilla halusi että leikkaan vaateet pois hänen päältään ja sen jälkeen piiskaa ja saappaiden nuolentaa. Miehelä ei ole koskaan kalu ollut noin kovana. Itseäni ei oikein sytyttänyt.

Vierailija
6/10 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tuossa outoa eniten, että ette puhuneet asiasta ja suostuit kyselemättä ilman että itse ajattelet sen olevan harmiton roolileikki.

Onhan asia ihan päivänselvä. Mies tietää leikkivänsä aika arveluttavalla asialla ja häpeää sitä niin paljon ettei pysty puhumaan siitä, että mikä sitä oikein kiihottaa siinä leikissä, kun mukamas käyttää hyväkseen alaikäistä tyttöä auktoriteettiasemansa turvin.

Ties vaikka haaveilisi pystyvänsä toteuttamaan tuon joskus ihan oikeasti.

Vierailija
7/10 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan asia ihan päivänselvä. Mies tietää leikkivänsä aika arveluttavalla asialla ja häpeää sitä niin paljon ettei pysty puhumaan siitä, että mikä sitä oikein kiihottaa siinä leikissä, kun mukamas käyttää hyväkseen alaikäistä tyttöä auktoriteettiasemansa turvin.

Samoin kuin naiset haaveilevat tulevansa raiskatuiksi. Jotain järkeä nyt noihin ylitulkintoihin.

Vierailija
8/10 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taitaa olla pedofiliaan kallellaan olevia taipumuksia. Mutta onneksemme se on ihan ok seksuaaliterapeuttien mukaan, kunhan ei toteuta halujaan oikeassa elämässä.

Vierailija
9/10 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä taitaa olla pedofiliaan kallellaan olevia taipumuksia. Mutta onneksemme se on ihan ok seksuaaliterapeuttien mukaan, kunhan ei toteuta halujaan oikeassa elämässä.

Ei sillä kyllä taida olla.

Vierailija
10/10 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin naiset haaveilevat tulevansa raiskatuiksi. Jotain järkeä nyt noihin ylitulkintoihin.

Juuri ja tismalleen näin. Rooliasut on rooliasuja ja tehty "leikkiä" varten. Yhdellä klubilla Suomessakin on joskus "koulutyttöiltoja". Kaikki osanottajat vapaaehtoisia ja täysikäisiä. Itse olen käynyt Suomessa Jyväskylässä bileissä missä oli mm Nunnaksi pukeutunut nainen ( kaunis sellainen ). Mitähän hän mahtoi tahtoa =D

Tämän ylitulkitsijan mielestä jokainen rooli on aito. Näyttelijät murhaajien rooleissa ja saditin rooleissakin.

Aivan varmasti jokainen nahkaan ja piiskaan pukeutuva nainen haluaa tulla raiskatuksi. Ja tuo raiskausfantasia on monen naisen listoilla. Ainakin jos esim tätä palstaa on uskominen. Oma exän listoilla tämä vähän niin kuin oli. Halusi puhua rumia. Se tykkäs sellaisesta. Kesken seksin "onko mulla hyvä pillu, eikö täällä saa munaa ja pane minua kovemmin ja tule sisään". Se halus, että mies ottaa rajummin ohjat kun sitä panetti. Se myös tykkäs, jos joku toinen mies puristi pepusta ja kävi heti ihan kuumana, vaikka esitti ihan muuta. Jälkikäteen sain kuulla, että yksi puristus baarissa johti seksiin hänen kohdallaan ja hän antoi miehelle joka teki niin ( en ollut viaton minäkään ).

Entinen oma fuckbuddy antoi vaikka seisaaltaan baarissa. Vielä olis niin monta, mutta tulee liian pitkä. Laitan viimeisen. Nykyinen kumppani haluaa sänkyynsä, tai meidän sänkyymme, toisen naisen. Vielä kuulemma mielellään jonkin verran nuoremman ( itse 40v+ ja tahtoo naisen 20 - 30v ). Se ikä milloin hänellä itsellään on ollut edellisen kerran kokemuksia seksistä toisen naisen kanssa. Varmaan siitä jäänyt fantasia....