Oletteko törmänneet supikoiraan?
Kommentit (55)
En ole ikinä nähnyt elossa. Kuolleena niitä on motarin reuna täynnä.
🇺🇦🇮🇱
En ole törmännyt. Kerran olen nähnyt elävän, useammankin kerran kuolleena tien varrella.
Oon nähny supikoiran, johon joku oli törmänny
Onneksi en ole itse törmännyt. Oravan päälle kerran ajoin, sekin oli kamala kokemus.
Useammankin kerran nähnyt metsässä liikkuessa, samoin mäyriä. Kuten joku toinen totesikin, motarin varret ovat täynnä supien raatoja.
En ole törmännyt, mutta paljon noita näkyy. Kerran lenkillä ollessa alkoi kivikasan alta purkautua ulos supikoiran pentuja. Söpöjä. Harmi että ovat niin haitallisia.
Olen ampunut satoja. Harva ymmärtää millainen haittaeläin se on.
Näen nytkin yhden, tuossa senkin päällä täytettynä.
Useita olen ampunut ja tulevaisuudessa ammun lisää. Vieraslaji mikä pitäisi hävittää tai edes saada hidastaa sen leviämistä
Itss asiassa ei ole ollenkaan niin haitallinen kuin metsästäjien propaganda väittää.
Vierailija kirjoitti:
Itss asiassa ei ole ollenkaan niin haitallinen kuin metsästäjien propaganda väittää.
Itseasiassa kerropa lisää. Vai eikö löydy perusteluja?
En ole, mutta joku oli törmännyt, kun näin raadon moottoritien reunassa. En ole elävää nähnyt.
Meillä käy joskus pihassa mutta kissa ajaa ne pois.
(jotkut väittää että olisi kissoille vaarallinen mutta se on pötypuhetta, supikoira väistää kissaa, aina)
aina pihassa joukkona aamulla,oikein jonossa, haittaeläin,. ilmoittakaa kaupungin valvontaa, myista ettö 60-70 luvulla akat osti hulluna -supihattuja- on muka turkista köyhilläkin. mmuistaaeko saman.
Näin heinikossa eläimen jota luulin erikoisen näköiseksi marsuksi. Se oli supikoiran pentu. Aika suloinen. Pötki pakoon kun lähestyin.
19 jatkaa. Ilmoitin paikallisille metsästäjille minkä ladon alla majailevat.
olen tappanut useita..