Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin töihin ensisijaisesti sen takia, että haluaisin kuulua johonkin yhteisöön

Vierailija
19.01.2025 |

Rahat mulla riittää näin työttömänäkin, mutta yksinäisyys on aika kauheaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Tuntuu, että moni käy töissä vaan palkan takia.

Ap

Vierailija
2/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on yksi pääjuttu, miksi työssä on kiva käydä. Yhteisöjä on kyllä muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan takia siellä on, muu ei kiinnosta

Vierailija
4/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan vaan, ei siellä kerkee kauheesti luoda yhteisöä ellei huomenta yms lasketa

Vierailija
5/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten mene töihin? Minäkin haluaisin osaksi työyhteisöä, mutta ei ole työkykyä. 

Vierailija
6/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä. Koska emt. vaikka lähärinä, jossain extramyyjänä on vähän pakosta siellä, ei ole ollut hirveästi oman tyylisiä, ihan mukavia, työkavereina. Toki mulla kokemus vain parista paikasta.

Ehkä eri paikassa olisi eri tavalla.

Vierailija
7/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kavereeraan edelleen edellisen paikan työkavereideni kanssa. Nykyisessä työpaikassa ei porukalla vapaa-aikaa vietetä. Noin muuten ystäväpiirini koostuu peruskoulu- ja lukioaikaisista kavereistani. Lisäksi tapaan säännöllisesti parin armeijakaverini ympärille syntynyttä porukkaa.

Lisäksi minulla on säännöllinen, joka viikkoinen harraastus, jossa tapaan samoja ihmisiä. En kuitenkaan kavereeraa heidän kanssaan harrastuksen ulkopuolella.

Vierailija
8/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joka ei ole ollut pitkään työttömänä ei ehkä ymmärräkään, kuinka suuri vaikutus sillä on ihmiseen, että saa kokea muiden arvostusta arkipäivien lomassa, vaikka pelkästään hyväksyttynä työsuorituksena.

Vierailija
9/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työyhteisöt voivat olla aika ärsyttäviä ja stressaavia.

Vierailija
10/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni joka ei ole ollut pitkään työttömänä ei ehkä ymmärräkään, kuinka suuri vaikutus sillä on ihmiseen, että saa kokea muiden arvostusta arkipäivien lomassa, vaikka pelkästään hyväksyttynä työsuorituksena.

Helposti luullaan, että käy töissä vain palkan takia, vaikka kyllä tuo muilta saatu hyväksyvä palaute on myös iso syy. 

Vierailija
11/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä koskaan ole halunnut kuulua yhteisöön. Riittää kun kuulun omaan sukuuni.

Töissä kävisin vain palkan vuoksi

Vierailija
12/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei työkaverit liiemmin kiinnosta, raha sen sijaa lämmittää mieltä

Vierailija
13/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pahinta töissä on juuri se kuuluminen yhteisöön. Haluaisin vain toimia yksin, rauhassa. Mutta en saa. Jos olisi rahaa, jättäytyisin täysin työelämän ulkopuolelle.

Vierailija
14/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hieman arka ja ujo, aina alkuajat uudessa työpaikassa tulee mietittyä, mitä kerron itsestäni vai kerronko mitään ja pitääkö kukaan minusta.

Vierailija
15/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ihmisiä, joiden sosiaalinen elämä on työyhteisön varassa. Entäpä jos työt loppuvat irtisanomisen tai eläköitymisen takia? Mitäs sitten?

Vierailija
16/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihan haluaisin työstä rahaa. Yhteisöllisyyttä saa muutoinkin.

Vierailija
17/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää töiden etsimisen ohessa jokin edullinen yhteisöllinen harrastus, kuten lukupiiri, kuoro tms.

Vierailija
18/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten mene töihin? Minäkin haluaisin osaksi työyhteisöä, mutta ei ole työkykyä. 

Miten mennään töihin? Kyllä niihin pääsyä pitää nykyään anella.

Ap

Vierailija
19/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kavereeraan edelleen edellisen paikan työkavereideni kanssa. Nykyisessä työpaikassa ei porukalla vapaa-aikaa vietetä. Noin muuten ystäväpiirini koostuu peruskoulu- ja lukioaikaisista kavereistani. Lisäksi tapaan säännöllisesti parin armeijakaverini ympärille syntynyttä porukkaa.

Lisäksi minulla on säännöllinen, joka viikkoinen harraastus, jossa tapaan samoja ihmisiä. En kuitenkaan kavereeraa heidän kanssaan harrastuksen ulkopuolella.

En mä kyllä haluaisi vapaa-aikaani viettää työkavereiden kanssa, työaika riittää.

Ap

Vierailija
20/53 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ihmisiä, joiden sosiaalinen elämä on työyhteisön varassa. Entäpä jos työt loppuvat irtisanomisen tai eläköitymisen takia? Mitäs sitten?

Sitten menee johonkin vapaaehtoistyöhön tai eläkeläisten lukupiiriin. Mikä tuossa nyt on niin säälittävää?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi