Mikä on paras pikaruokahampurilainen?
Kommentit (119)
Double Quarter Pounder with cheese
Vierailija kirjoitti:
Whopper
Big mac voittaa kyllä sen.
BigMac, vaikka se entinen oli parempi.
Autogrillin kokolihahampurilainen kaikilla mausteilla.
Iisalmen scanburgerista pohjolankadulta, Kojootin yläpuolelta, sain 2000 luvun alussa todella hyviä, isoja hampurilaisia ja ranskalaisetkin olivat rapeita ja hyvin maustettuja
Lol. Olen viimeksi syönyt mäkkärissä, hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 25 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Väillä tekis mieli Rollsiin, mutta kun täällä se on Teboililla, niin ei voi mennä.
Snackyn kalakerros. Harmi, kun saivat paskottua ketjun. Saisi ennemmin levitä koko maahan.
Vierailija kirjoitti:
Väillä tekis mieli Rollsiin, mutta kun täällä se on Teboililla, niin ei voi mennä.
Et menetä paljon mitään. Joka paikassa, missä itse olen niitä syönyt, ne ovat olleet lähinnä hampurilaisten irvikuvia.
Clockilla oli aikoinaan hyvät tuotteet. Itse asioin eniten Etelä-Espalla ja Itäkeskuksessa.
Whopper