Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
401/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 50-vuotiaiden naisten kanssa harrasteta seksiä silmät kiinni, tosin eihän se edes tunnu miltään niin vanhan haaskan kanssa.

Vierailija
402/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän 50-vuotiaiden naisten kanssa harrasteta seksiä silmät kiinni, tosin eihän se edes tunnu miltään niin vanhan haaskan kanssa.

Ethän sä ikineitsyt voi tietää, miltä seksi tuntuu.

Vierailija
404/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haluta. Mäkin haluan Porschen. Mutta en ikinä ala itseäni lähes 10 vuotta vanhemman kyvyttömän taatan omaishoitajaksi.

Olin jo itseäni 4 vuotta nuoremman raihnaisen ukon sukanpukija ja varpaankynsien leikkaaja. MULLE RIITTI.

N

Vierailija
405/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 30-vuotias mies ei pärjää fyysisissä eikä kognitiivisissa suoritteissa 50-vuotiaille naisille.

Mahtaisko 80-vuotiaat äijät pärjätä? En usko.

Vierailija
406/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tunnu muutenkaan miltään naisen kanssa, kun on 10 vuotta riuhtonut kaksin käsin tuntohermojaan pilalle.

Vierailija
407/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jos mies tai nainen haluaa vain nuorta niin puhtaasti seksisuhde se on, ei ihmissuhde. Turha kiistellä koko asiasta.. Jotkin hyötynäkökohdat on sitten höystettä. 

Ei nuori nainen ole paras seksisuhteeseen. Heidän parhaat puolet ovat hoikkuus ja mukava luonne. Usein vanhempi on parempi seksisuhteessa, koska he ovat usein seksuaalisesti estottomampia.

Ihan täyttä puppua. Nuoret naiset ovat sekä halukkaampia että kokeilunhaluisempia sängyssä. Tuo on joku vanhojen akkojen hokema myytti, että  he olisivat muka estottomampia. 

Niin, kokematon voi vain arvailla. 

Vierailija
408/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää bukkake maistuu ihan paskalta

M28

Vierailija
409/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehillä menee siinä silmät kiinni, suu aukeaa ja ilme muistuttaa kuolinkouristusta. Se on paha, koska alkaa naurattaa ja äijä luiskahtaa ulos.

N

Vierailija
410/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitähän tää nyt muhun vaikuttaa? Mulle on nelikymppisiä ilmoittautunut halukkaiksi mutta ei yhtään sellaista, jonka haluaisin.

N 59

Vierailija
411/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Ja harva nainen kiihottuu ryppyisestä pallomahapapparaisesta.

Eikä sillä tietty kyvyttömille papoille mitään väliä olekaan. Ne kaipaa kodinhoitajaa.

En ala. Hoidan oman kotini ja äijät hoitakoon omansa.

Vierailija
412/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että jo 30-vuotiailla on potenssiongelmia.

Vierailija
413/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutkoon ihan minkä ikäisen vaimon tahansa, mä en halua vaimoksi. Mutta rakastajan voin ottaa jos mieluisan löydän.

Ja sen pitää osata ja kyetä kiihottamaan ja tyydyttämään minut.

Hienoudet tietenkin opetan, jos ei ennestään osaa.

Vierailija
414/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuus on kahden kauppa. Se on yhteinen valinta, jossa ei kysytä ikää.Tutkimuksessa väitetään, että miehet etsivän itseään nuorempia naisia ja viisikymppiset naiset etsivät ikäisiään miehiä.

Kyseessä ei ollut mikään kyselytutkimus, jossa kysytään, minkä ikäistä partneria etsit. Päätelmät perustuvat tilastotietoihin parisuhteen solmimisesta, joten se ei vastaa kysymykseen "minkä ikäistä puolisoa etsit", vaan se 

kertoo, minkä ikäiset kumppanit löysivät toisensa ja päättivät muodostaa parisuhteen.

Vierailija
415/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi 8 vuotta nuorempaa, vaan 18-vuotiaan.

Tutkimuksessa oli toteutuneet parisuhteet ja siinä ikäeroä oli 50-vuotiailla miehillä keskimääriin 8 vuotta naiseen. Tietenkin suurin 50-vuotiaista miehistä haluasi 20-vuotiaan kassatytön, mutta se on epärealistista.

Just tän takia en edes halua miestä. N28

Vierailija
416/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa mulle. Haluun ainakin 20 vuotta nuoremman naisen. Pituus 159-166, paino 49-56, hiukset pitkät, silmät isot ja kauniit,nukkemaiset kasvot ja iho silkin sileä. Ei tarvii olla älykäs.

Vierailija
417/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies mutta pitää nyt vähän puolustaa naisia, vaikka olen 36v niin tällä hetkellä eniten ihastunut erääseen 40v naiseen. Venäläinen kaunotar.

m36

Vierailija
418/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ja mies löytävät toisensa, rakastuvat ja muodostavat liiton, onko siitäkin pakko kehitellä jotakin negatiivista ja paheksuttavaa, jos mies on muutaman vuoden naista vanhempi? Yhteisellä päätöksellähän sitä yhdessä ollaan ja kumppaneina eletään. Kuka meistä on muka aikanaan lähtenyt hakemaan kumppania jollakin ikävaatimuksella?

Vierailija
419/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ikäiseni ottasin, jos vaan löytys kunnollinen nainen.

M49

Vierailija
420/431 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ikäiseni ottasin, jos vaan löytys kunnollinen nainen.

M49

Minulla on vaatimus alle 70cm vyötäröstä naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi