Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?

Vierailija
19.01.2025 |

Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen maastavetoa yli 100kg:lla mutta kumppani ei kyllä varmasti nousisi velttona. Sehän on kamppailulajeissakin hyvä puolustautumistekniikka, kun tekeytyy veltoksi sen sijaan, että jännittää kehoa. 

Kamppailulajien miehet jaksavat kyllä nostaa naisia, on kokemusta. Heiltä se käy uskomattoman helposti ja nopeasti. Ihan lennossa, 

Jos nainen painaa sen 100+kg

No sitten varmaan tekee tiukkaa, en tiedä ryhmässä ei ollut yli 100 kg naisia. Siinä on se että kamppailulajeja harrastavat miehet ovat usein tosi hyvässä kunnossa ja laji auttaa myös fyysisyyteen. Mutta edelleen ratkaisevaa on se, millainen on kyseinen mies. Ei kamppailulajiakaan harrastava mies ole välttämättä rohkea tai halua auttaa. Jokainen ihminen on yksilö.

Vierailija
182/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koskee tajuttomaan naiseen ilman lupaa, niin voi saada rikossyytteen! Joten en!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään seksikästä siinä, että mies kantaisi mua. Täällä joissain kommenteissa ollut, että on niin sexyä tuo kantaminen. Mulla tulisi vaan sellainen tunne, että oon ihan avuton ja se tunne on kyllä kaukana seksikkyydestä. Tulipalosta kantaminen on taas ihan eri asia.

N. 68v. Ja 50kg

Tulipalostahan tässä puhutaankin, taukki

Ei puhuta, pelkästään. Juuri tämän takia et ymmärrä naisia etkä pääse lähempiin yhteyksiin. T: eri.

Vierailija
184/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkisin kengät naiseen ennen kuin poistuisin palavasta asunnosta. Antoon hajukolon palaa tajuttomana kaikessa rauhassa.

Hae itsellesi oikeasti apua, naisvihasi on hälyyttävää ja sairasta. Sinulla on toivoa tervehtyä tuosta myrkyttyneestä mielenlaadusta ja aivopesusta.

Vierailija
185/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on riski saada itse häkämyrkytys. Palokunnan alfauros olisi yhden puhelinsoiton päässä.

Vierailija
186/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhraisin henkeni juoksemalla taloon, jossa on miesvihaaja?

Miesvihaajat palatkoon.

Vierailija
187/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita auttaa miesvihaajia.

Olet itse kehittänyt tämän käännön. Ei enemmistö naisista ole mitään miesvihaajia. se jos kritisoi palstan selkeitä naisvihaajia ja heidän hirveää antiaan, niin se on mitä kunnon ihmiset tekevät. Ihan kuin Tate tai joku raikari kirjoittaisi kauheuksia naisista, niin tottakai niitä vastaan on muu selväpäinen ihmisjoukko, myös miehet. koska ei olla rikollisia.

Moni mies jää täysin yksin ilman mitään miesvihaakin. Kaikki naiset on pohjimmiltaan samanlaisia kieroja nirppanokkia, jotka toivoo vain meille heikommille mieheille kurjuutta.

Höpöhöpön. Sinulle toivottiin äskenKIN parempaa, mutta pidäyty vaan itsesäälissä rypemisessä. Ota vinkit ilmoilta. testot nousuun, ja kohti parempaa elämistä. Mutt asen eteen on yritettävä ja tehtävä, muut eivät puolesta tee. Pystyt kun otat askel kerrallaan, se siitä. 

Vierailija
188/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään seksikästä siinä, että mies kantaisi mua. Täällä joissain kommenteissa ollut, että on niin sexyä tuo kantaminen. Mulla tulisi vaan sellainen tunne, että oon ihan avuton ja se tunne on kyllä kaukana seksikkyydestä. Tulipalosta kantaminen on taas ihan eri asia.

N. 68v. Ja 50kg

Ei puhuta, pelkästään. Juuri tämän takia et ymmärrä naisia etkä pääse lähempiin yhteyksiin. T: eri.

Mulla on ihan tarpeeksi naispuolisia ystäviä, enkä heteronaisena sen läheisempää tuttavuutta kaipaa. 

Vierailija
189/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä hyötyisin siinä? Jos ei ole kukaan  tuttu niin palakoon.

Vierailija
190/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhraisin henkeni juoksemalla taloon, jossa on miesvihaaja?

Miesvihaajat palatkoon.

Naisvihasi ja harhaisuutesi ei ole normaalia, hae keskusteluapua. Aloituksessa ei sanottu mitään miesvihaajista. Ihan normaali kuvio. Hellitä jo myrkyllisine pakotuksinesi, ei ole tervettä.

Vierailija
191/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 68v. Ja 50kg

Mulla on ihan tarpeeksi naispuolisia ystäviä, enkä heteronaisena sen läheisempää tuttavuutta kaipaa. 

Vaikea kuvitella, jos nimittelet muita naisia täällä taukeiksi. 

Vierailija
192/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan harjoiteltu miehen kanssa puolin ja toisin. Kyllähän sitä viimeistään palomiesotteella saa, jos ei ihan huonokuntoinen ole.

Vierailija
193/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 68v. Ja 50kg

Itse olet taukki. Sanoin kommentissani, että muutama nainen on puhunut siitä, että on seksikästä kun mies kantaa. Luen yleensä kaikki kommentit ennenkuin kommentoin itse.

N. 68v.

Vierailija
194/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain narsisti tai psyko/sosiopaatti miettii näin. Kylmäävää. Ei ihmekään jos naisia ei kiinnosta alkaa suhteisiin. 

Vierailija
195/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Olen palomies 

Vierailija
196/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nainen painaa jotain päälle 90kg, alle sata kuitenkin, eli on ylipainoinen. Itse painan 95kg, eli olemme suurin piirtein saman painoisia.

Jaksan kyllä kantaa hänet sillä takana on 25vuotta painojen nostelua salilla. Hyvässä kunnossa olen.

Vierailija
197/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ajatuksesta että musta voisi olla jotain apua toisille hätätilanteessa. Tiedän että jaksaisin kantaa mieheni tai lähes kenet tahansa ystävistäni. 

Vierailija
198/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 68v. Ja 50kg

Vaikea kuvitella, jos nimittelet muita naisia täällä taukeiksi. 

Ei tarvitse kuvitella, faktat on faktoja. 

Vierailija
199/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 68v. Ja 50kg

Itse olet taukki. Sanoin kommentissani, että muutama nainen on puhunut siitä, että on seksikästä kun mies kantaa. Luen yleensä kaikki kommentit ennenkuin kommentoin itse.

N. 68v.

Eri. Se on miespuoleinen trolli, väittää nyt olevansa nainen ja mitä vielä, mutta ei ole. Naiset ovat olleet palstalla älykkäintä kärkeä, ja kyenneet lukemaan postauksia aivot päällä, niin tämä ei ja ensimmäinen sana suusta on "taukki", asia on ihan pihvi. Yksi ketjun trollimiehistä, jotka jauhaa juttujaan ja haukkuu. 

Vierailija
200/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tilanteita ajatellen tulisi määrätä lakisääteisesti kaikille pidettäväksi sellaiset liivit joissa olisi kahvat mistä edes saisi kunnon otteen.

tuon lisäksi kaikkien täysi-ikäisten tulisi suorittaa kahvastavetokortti että osaisi ottaa kahvasta kiinni oikeissa tilanteissa ja oikein ottein (huom.maksullinen) ja voimassa vaikkapa kaksi vuotta kerrallaan.