Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?
Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Monikohan nainen lähtisi pelastamaan tuntematonta miestä? Virkavallalle kyllä seliteltäisi miten meni paniikkiin ja siksi ei voinut auttaa. Oikeasti ei vaan halunnut vaarantaa henkeään jonkun random miehen takia.
Just ton takia en uhraisi henkeäni muijien vuoksi. Also, miesvihaajat saakin palaa poroksi.
Vierailija kirjoitti:
Monikohan nainen lähtisi pelastamaan tuntematonta miestä? Virkavallalle kyllä seliteltäisi miten meni paniikkiin ja siksi ei voinut auttaa. Oikeasti ei vaan halunnut vaarantaa henkeään jonkun random miehen takia.
Ja naiset tuntien, menisi "pelastamaan" aloittaen ottamalla lompakon ja tarkastamalla sisällön & saldon, ja hylkäämällä kun ei olisi painetta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ihan tavattoman typerä kysymys. Riippuu varmaan vähän siitä naisesta. Normaali painoisen naisen jaksaisi kyllä, voisin jopa väittää, että ihan pituudesta riippumatta, lukuunottamatta jotain 2,5 metristä. Varmaan sellainen 100 kiloa normaali vartaloista miestä tai naista liikkuu kyllä, mutta 80 kiloinen pallo ei välttämättä onnistu.
Palloa voi kierittää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..
68kg on kyllä naiseksi painava. 68kg mies on myös aika painava. Itse olen 58kg mies, pelkkää lihasta.
Vierailija kirjoitti:
No olen lähtenyt pelastamaan tuntematonta miestä, kyse ei ollut tulipalosta. Joten se siitä. Kyllä minä tiedän mitä minä teen tai yritän. Mutta en halua esim suhteessa olla se Mies, en voisu siis olla vässykän kanssa jos on tiedossa että hän ei pelastaisi minua eikä muutenkaan kyllä olisi sellainen, joka ymmärtäisi miten pitää huolta jne.
Kyse on näissä asioissa siitä, millainen olet. Mikä on se mielenlaatu ihmisissä. Ja toivon läytäväni (sanonta, emme ole deittiapaikassa) miehiä, joissa on voimaa sisäisesti, ulkoisesti sitten usein on jo luonnostaan. Se on aina ilahduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.
Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.
Mutta ei ihannepaino. Helppo kaava: pituus miinus 110. Yli 180 senttiä pitkiä naisia on Suomessa varsin pieni osa naisista. Ylipainoa ei siis pidä millään tavoin normalisoida tai ihannoida, niin tavallista kuin se onkin.
Se kaava on pituus miinus 100.
Ei ollut kemiaa. Sorry, naiset. :-)
Vaimo painaa 57 kg, kevyesti jaksaisin!
Nyt on tasa arvo ja naisen tulee kantaa mies. Kamalan seksistinen olettamus että miehen pitäisi kantaa nainen
Mä jaksan kantaa mieheni, vaikka onkin mua painavampi. Mukavaa se ei olisi kummallekaan, mutta jaksan kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen maastavetoa yli 100kg:lla mutta kumppani ei kyllä varmasti nousisi velttona. Sehän on kamppailulajeissakin hyvä puolustautumistekniikka, kun tekeytyy veltoksi sen sijaan, että jännittää kehoa.
Kamppailulajien miehet jaksavat kyllä nostaa naisia, on kokemusta. Heiltä se käy uskomattoman helposti ja nopeasti. Ihan lennossa,
Jos nainen painaa sen 100+kg
En jaksanähdä sitä vaivaa, annan eukon palaa ja etsin itselleni uuden.
En kyllä näe mitään seksikästä siinä, että mies kantaisi mua. Täällä joissain kommenteissa ollut, että on niin sexyä tuo kantaminen. Mulla tulisi vaan sellainen tunne, että oon ihan avuton ja se tunne on kyllä kaukana seksikkyydestä. Tulipalosta kantaminen on taas ihan eri asia.
N. 68v. Ja 50kg
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tasa arvo ja naisen tulee kantaa mies. Kamalan seksistinen olettamus että miehen pitäisi kantaa nainen
Tee itse aloitus jossa kysyt tuota
Pyyhkisin kengät naiseen ennen kuin poistuisin palavasta asunnosta. Antoon hajukolon palaa tajuttomana kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita auttaa miesvihaajia.
Olet itse kehittänyt tämän käännön. Ei enemmistö naisista ole mitään miesvihaajia. se jos kritisoi palstan selkeitä naisvihaajia ja heidän hirveää antiaan, niin se on mitä kunnon ihmiset tekevät. Ihan kuin Tate tai joku raikari kirjoittaisi kauheuksia naisista, niin tottakai niitä vastaan on muu selväpäinen ihmisjoukko, myös miehet. koska ei olla rikollisia.
Moni mies jää täysin yksin ilman mitään miesvihaakin. Kaikki naiset on pohjimmiltaan samanlaisia kieroja nirppanokkia, jotka toivoo vain meille heikommille mieheille kurjuutta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe mitään seksikästä siinä, että mies kantaisi mua. Täällä joissain kommenteissa ollut, että on niin sexyä tuo kantaminen. Mulla tulisi vaan sellainen tunne, että oon ihan avuton ja se tunne on kyllä kaukana seksikkyydestä. Tulipalosta kantaminen on taas ihan eri asia.
N. 68v. Ja 50kg
Tulipalostahan tässä puhutaankin, taukki
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkisin kengät naiseen ennen kuin poistuisin palavasta asunnosta. Antakoon hajukolon palaa tajuttomana kaikessa rauhassa.
Olet itse kehittänyt tämän käännön. Ei enemmistö naisista ole mitään miesvihaajia. se jos kritisoi palstan selkeitä naisvihaajia ja heidän hirveää antiaan, niin se on mitä kunnon ihmiset tekevät. Ihan kuin Tate tai joku raikari kirjoittaisi kauheuksia naisista, niin tottakai niitä vastaan on muu selväpäinen ihmisjoukko, myös miehet. koska ei olla rikollisia.