Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?

Vierailija
19.01.2025 |

Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Kevyet naiset saan kannettua, mutta isommat joutusin vetää perässäni. 

Vierailija
202/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jaksaa, niin ikää tulee lisää ja vanhana ei jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään seksikästä siinä, että mies kantaisi mua. Täällä joissain kommenteissa ollut, että on niin sexyä tuo kantaminen. Mulla tulisi vaan sellainen tunne, että oon ihan avuton ja se tunne on kyllä kaukana seksikkyydestä. Tulipalosta kantaminen on taas ihan eri asia.

N. 68v. Ja 50kg

Tulipalostahan tässä puhutaankin, taukki

Itse olet taukki. Sanoin kommentissani, että muutama nainen on puhunut siitä, että on seksikästä kun mies kantaa. Luen yleensä kaikki kommentit ennenkuin kommentoin itse.

N. 68v.

Eri. Se on miespuoleinen trolli, väittää nyt olevansa nainen ja mitä vielä, mutta ei ole. Naiset ovat olleet palstalla älykkäintä kärkeä, ja kyenneet lukemaan postauksia aivot päällä, niin täm

Tämäpä tuli mulle yllärinä, etten olekaan nainen. Ja nyt olen siis trollikin. Kuulostaa kyllä aika ennakkoluuloiselta jos ajattelee, etteivät naiset saa olla keskenään eri mieltä tai eri mieltä sun kanssa jostain. Ja taukki ei kyllä ollut ensimmäinen sana, eikä tullut edes suusta. 

Vierailija
204/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan harjoiteltu miehen kanssa puolin ja toisin. Kyllähän sitä viimeistään palomiesotteella saa, jos ei ihan huonokuntoinen ole.

Todennäköisesti palo on miehesi aiheuttama kuten myös sinun tajuttomuuskin, heti sen jälkeen kun olet ottamassa eroa.

Vierailija
205/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan "auttaminen" on päätynyt makaamiseen tai ainakin kosketteluun kun mies kohtaa tajuttoman naisen?

Vierailija
206/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan harjoiteltu miehen kanssa puolin ja toisin. Kyllähän sitä viimeistään palomiesotteella saa, jos ei ihan huonokuntoinen ole.

Todennäköisesti palo on miehesi aiheuttama kuten myös sinun tajuttomuuskin, heti sen jälkeen kun olet ottamassa eroa.

Täh? Valtaosa tulipaloista ei ole tuhopolttoja

Vierailija
207/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä hyötyisin siinä? Jos ei ole kukaan  tuttu niin palakoon.

Mä tykkään ajatuksesta että musta voisi olla jotain apua toisille hätätilanteessa. Tiedän että jaksaisin kantaa mieheni tai lähes kenet tahansa ystävistäni. 

No näinhän se on. Mutta käsittämättömän monelle palstan miehelle asia ei ole näin, he miettivät itseään ja sitä mitä toisesta voisi hyötyä, siis  mitä voisi hyötyä hädänalaisesta ihmisestä, joka tarvitsisi pelastamista/apua. Aivan uskomatonta, mutta ei ole uskomatonta, jos otetaan huomioon että osa ihmisistä on narsisteja/psykopaatteja tai niiden piirreillä, ja silloin ei ole empatiaa muita kohtaan - kaikki nähdään vain "hyötynä" ja välilneinä. 

Onneksi ketjuun on kirjoittanut myös muutama ihana mies. 

Vierailija
208/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ajatuksesta että musta voisi olla jotain apua toisille hätätilanteessa. Tiedän että jaksaisin kantaa mieheni tai lähes kenet tahansa ystävistäni. 

No näinhän se on. Mutta käsittämättömän monelle palstan miehelle asia ei ole näin, he miettivät itseään ja sitä mitä toisesta voisi hyötyä, siis  mitä voisi hyötyä hädänalaisesta ihmisestä, joka tarvitsisi pelastamista/apua. Aivan uskomatonta, mutta ei ole uskomatonta, jos otetaan huomioon että osa ihmisistä on narsisteja/psykopaatteja tai niiden piirreillä, ja silloin ei ole empatiaa muita kohtaan - kaikki nähdään vain "hyötynä" ja välilneinä. 

Onneksi ketjuun on kirjoittanut myös muutama ihana mies. 

Miehet miettii ehkä noin, mutta vastaavasti hädänalainen nainen miettii miten voisi hyötyä miehestä.

Vierailija
209/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ketjuun on kirjoittanut myös mu

Normaalit ihmiset ei mieti noin. Terveessä parisuhteessa kumpikin huolehtii toisesta ja mietitään myös sitä, miten hätätilanteessa toimittaisiin. -se joka harjoittelee miehensä kanssa

Vierailija
210/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ketjuun on kirjoittanut myös mu

No enpä nyt tiedä, että hädänalainen nainen miettisi sellaisia. Kyllä hän miettii vain että APUA. 

Vierailija
211/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan varmana vaarantaisin henkeni jonkun katkeran miesvihaajan vuoksi... -.-

Vierailija
212/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.

Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.

Mutta ei ihannepaino. Helppo kaava: pituus miinus 110. Yli 180 senttiä pitkiä naisia on Suomessa varsin pieni osa naisista. 

Se kaava on pituus miinus 100.

Näin oli aiemmin. Nykykäsityksen mukaan pituus miinus 110 - joka onkin paljon realistisempi ja tavoiteltavakin.

Vierailija
213/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on. Mutta käsittämättömän monelle palstan miehelle asia ei ole näin, he miettivät itseään ja sitä mitä toisesta voisi hyötyä, siis  mitä voisi hyötyä hädänalaisesta ihmisestä, joka tarvitsisi pelastamista/apua. Aivan uskomatonta, mutta ei ole uskomatonta, jos otetaan huomioon että osa ihmisistä on narsisteja/psykopaatteja tai niiden piirreillä, ja silloin ei ole empatiaa muita kohtaan - kaikki nähdään vain "hyötynä" ja välilneinä.&nbsp

Riippuu yksilöstä, ei sukupuolesta. Ei kaikki naiset mene paniikkitilaan hätätilanteessa, eikä kaikki miehet osaa toimia. 

Vierailija
214/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhettakaan. Sorry. Mulla nousee jalkakyykystä sata, prässissä sataseitkyt kiloa. Siinä se.

Vierailija
215/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on. Mutta käsittämättömän monelle palstan miehelle asia ei ole näin, he miettivät itseään ja sitä mitä toisesta voisi hyötyä, siis  mitä voisi hyötyä hädänalaisesta ihmisestä, joka tarvitsisi pelastamista/apua. Aivan uskomatonta, mutta ei ole uskomatonta, jos otetaan huomioon että osa ihmisistä on narsisteja/psykopaatteja tai niiden piirreillä, ja silloin ei ole empatiaa muita kohtaan - kaikki nähdään vain "hyötynä" ja välilneinä.&nbsp

Juuri näin, kuten kirjoitit, että normaalit ihmiset eivät mieti muita ihmisiä hyödyn ja välinearvon kautta. Hyvä että teillä on kaikki ok siellä kotona, mukava lukea teidän harjoottelusta. :) Jotenkin söpöä. <3. Kirjotin tuon aiemman "mutta käsittämättömän monelle palstaln miehelle asia ei ole näin"- postauksen. Tänne palstalle kirjoittaa liuta näitä, jotka ovat jonkin ääri-ideologian aivopesemia ja miettivät asiat misogynian ja jonkin psykopatian kautta, kuulostaa hullulta, mutta muuta ei voi sanoa. Ja siksi on tosi hyvä, että tulee ok ihmisiltä näitä kannanottoja ja esimerkkejä, että hei oikeasti näin ei ole normaalisti! 

Vierailija
216/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan varmana vaarantaisin henkeni jonkun katkeran miesvihaajan vuoksi... -.-

Heti alkoi alapeukutus, kun miesvihaajat palavat poroksi.

Vierailija
217/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta 50 kg tullut joten en. 

Vierailija
218/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkällä on skitofrenia siellä? Nimittäin missään ei lue että tulipalossa olisi miesvihaaja. Ja sitä paitti, vaikka hädässä olisi naisvihaaja, niin auttaisin. Siinä sinulle mietittävää. Uskon että jos olisin auttanut naisvihaajaa, niin sen jälkeenkin hän haukkuisi ja kääntäisi kaiken nurinpäin, mutta sehän ei tee totuutta pois. Naisvihaaja joutuisi elämään sen tiedon kassa, että on elossa naisen ansiosta ja se olisi naisvihaajalle hirveää. Siksi kannattaa tervehtyä ettei tarvitse kaikkea nähdä myrkkynä, muuten kaikki on valetta, itseään pettää. Maailmasi menee nousuun, kun lähdet itsesi kanssa nousuun/kehitysprosessiin ja loppuu tuollainen nillitys ja vale/harhamallinnus.

Vierailija
219/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin naisen eli nyrkkeilysäkin sinne palavaan taloon.

Tämän täytyy olla sellaisen naisen kommentti, joka tekeytyy mieheksi. Kirjoittaa "miehenä" naisvihaa, saaden vastareaktiona tavoitteensa eli miesvihaa.

Älkää menkö halpaan. Nainen ei ole mikään "nyrkkeilysäkki".

M

Vierailija
220/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhettakaan. Sorry. Mulla nousee jalkakyykystä sata, prässissä sataseitkyt kiloa. Siinä se.

Huumorimiehiä :)