Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset haluaisitte tehdä ensi treffeillä miehen kanssa

Vierailija
18.01.2025 |

Ja miksi päädyitte kyseiseen valintaan

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessutella.

Vierailija
22/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladata sähköautoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panna.

Minä en haluaisi ekoilla treffeillä. Saisi vain seksihulluja jotka katoaa heti 

Vierailija
24/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustua siihen mieheen eli keskustella. Ei mitään harrasteita tai syömisiä, vain keskustelua.

Joo, sama täällä

Vierailija
25/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustella. Ei yhtään mitään aktiivisia tekemisiä, leffoja tai syömistä, ei niissä tutustu toiseen. Jossain pubissa juoman äärellä on luontevampi keskustella kuin kahvilassa kahvin. Jos keskustelu on mukavaa, niin sitten seksikin käy. 

Vierailija
26/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa drinksua pubissa ja jutella.

Vierailija
27/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä päätyisin ensitreffeille, niin veisin miehen ensin pitkälle kävelylle. Sitten käytäisiin Ikeassa. Sit mentäis syömään oikeaan ravintolaan pitkän kaavan kautta. Ton päivän jälkeen tietäis takuulla onko miehestä mihinkään. Noi aktiviteetit paljastaa luonteen, arvot ja asenteet pikavauhtia.

Ja maksan kyllä ruokani itse ;)

Vierailija
28/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut oikeasti menossa heti sänkyyn? En usko, varmaan miesten laittamia vastauksia.

Ensin pitää selvittää eihän tapaus ole varattu, onko hän kiva ja luotettava, onko mitään tauteja.. jne.

Vierailija
29/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudin

Vierailija
30/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotkut oikeasti menossa heti sänkyyn? En usko, varmaan miesten laittamia vastauksia.

Ensin pitää selvittää eihän tapaus ole varattu, onko hän kiva ja luotettava, onko mitään tauteja.. jne.

Kyllä minun naispuolinen kaveri selitti aamuyöllä "tilanneensa" miehen Tinderistä kotiinsa suoraan panemaan.

Vierailija
31/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miesten? - Tai no, _Voi olla, että omaaa sinkkuuttani selittää se, että itse en ole kiirehtinyt ja tai ylipäätään halunnut seksiä niin pian kuin mahdollsita ja nainen on pettynyt, kun olisi sitä alitajuisesti tai tietosiesti odottanut mutta halunnut, että minä miehenä olisin siihen tehnyt aloitteen, koska kuulemma miesten täytyy aina tehdä aloite koska muuten ovat vätyksiä, joita ei kukaan nainen arvosta.

Vierailija
32/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa villiä anaaliseksiä.

Vierailija
33/42 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että vain miehet vois haluta heti seksiä? Kyllä mä olen aina halunnut, ja ihan nainen olen. En mä oikein ennen seksiä osaa kunnolla tutustuakaan. 

Vierailija
34/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä, muuta liikuntaa tai museo, tulee juteltua luontevasti siinä sivussa. Toisen tuijottaminen pöydän yli ei ole minun makuuni. Ensitreffeillä aistitaan synkkaako, myöhemmin voi sitten tutustua syvällisemmin.

Vierailija
35/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittää että onhan mieskin vegaani ja feministi.

Vierailija
36/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman eli tinderin kanssa kahville ja juttelua, ei muuta. 

Vierailija
37/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että vain miehet vois haluta heti seksiä? Kyllä mä olen aina halunnut, ja ihan nainen olen. En mä oikein ennen seksiä osaa kunnolla tutustuakaan. 

Et ihan keskivertoa edusta 

Vierailija
38/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa villiä anaaliseksiä.

Grindr on sulle. 

Vierailija
39/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt kävely kauniissa ympäristössä ja kuppi kahvia. 

Tämä, ihan ekoilla treffeillä haluaisin tutustua ja siihen sopii parhaiten rauhallinen ympäristö, jossa pystyy rauhassa juttelemaan. Ei mitään suorittamista, eikä hälinää.

Vierailija
40/42 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle luontoon, jonnekin kaupunkialueella, missä on muitakin ihmisiä, ei metsään siis. Ja ehkä juoda kaffet ja jutella. Se voisi olla turvallinen tapa aloittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi