Mitä te naiset haluaisitte tehdä ensi treffeillä miehen kanssa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Panna.
Minä en haluaisi ekoilla treffeillä. Saisi vain seksihulluja jotka katoaa heti
Vierailija kirjoitti:
Tutustua siihen mieheen eli keskustella. Ei mitään harrasteita tai syömisiä, vain keskustelua.
Joo, sama täällä
Keskustella. Ei yhtään mitään aktiivisia tekemisiä, leffoja tai syömistä, ei niissä tutustu toiseen. Jossain pubissa juoman äärellä on luontevampi keskustella kuin kahvilassa kahvin. Jos keskustelu on mukavaa, niin sitten seksikin käy.
Ottaa drinksua pubissa ja jutella.
Jos vielä päätyisin ensitreffeille, niin veisin miehen ensin pitkälle kävelylle. Sitten käytäisiin Ikeassa. Sit mentäis syömään oikeaan ravintolaan pitkän kaavan kautta. Ton päivän jälkeen tietäis takuulla onko miehestä mihinkään. Noi aktiviteetit paljastaa luonteen, arvot ja asenteet pikavauhtia.
Ja maksan kyllä ruokani itse ;)
Onko jotkut oikeasti menossa heti sänkyyn? En usko, varmaan miesten laittamia vastauksia.
Ensin pitää selvittää eihän tapaus ole varattu, onko hän kiva ja luotettava, onko mitään tauteja.. jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotkut oikeasti menossa heti sänkyyn? En usko, varmaan miesten laittamia vastauksia.
Ensin pitää selvittää eihän tapaus ole varattu, onko hän kiva ja luotettava, onko mitään tauteja.. jne.
Kyllä minun naispuolinen kaveri selitti aamuyöllä "tilanneensa" miehen Tinderistä kotiinsa suoraan panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miesten? - Tai no, _Voi olla, että omaaa sinkkuuttani selittää se, että itse en ole kiirehtinyt ja tai ylipäätään halunnut seksiä niin pian kuin mahdollsita ja nainen on pettynyt, kun olisi sitä alitajuisesti tai tietosiesti odottanut mutta halunnut, että minä miehenä olisin siihen tehnyt aloitteen, koska kuulemma miesten täytyy aina tehdä aloite koska muuten ovat vätyksiä, joita ei kukaan nainen arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että vain miehet vois haluta heti seksiä? Kyllä mä olen aina halunnut, ja ihan nainen olen. En mä oikein ennen seksiä osaa kunnolla tutustuakaan.
Kävelyä, muuta liikuntaa tai museo, tulee juteltua luontevasti siinä sivussa. Toisen tuijottaminen pöydän yli ei ole minun makuuni. Ensitreffeillä aistitaan synkkaako, myöhemmin voi sitten tutustua syvällisemmin.
Selvittää että onhan mieskin vegaani ja feministi.
Tuntemattoman eli tinderin kanssa kahville ja juttelua, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että vain miehet vois haluta heti seksiä? Kyllä mä olen aina halunnut, ja ihan nainen olen. En mä oikein ennen seksiä osaa kunnolla tutustuakaan.
Et ihan keskivertoa edusta
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa villiä anaaliseksiä.
Grindr on sulle.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt kävely kauniissa ympäristössä ja kuppi kahvia.
Tämä, ihan ekoilla treffeillä haluaisin tutustua ja siihen sopii parhaiten rauhallinen ympäristö, jossa pystyy rauhassa juttelemaan. Ei mitään suorittamista, eikä hälinää.
Kävelylle luontoon, jonnekin kaupunkialueella, missä on muitakin ihmisiä, ei metsään siis. Ja ehkä juoda kaffet ja jutella. Se voisi olla turvallinen tapa aloittaa.
Pessutella.