Voisitko seurustella miehen kanssa joka juo joka viikonloppu 40 olutta ja 2 pulloa viiniä?
Voisitko seurustella miehen kanssa joka juo joka viikonloppu 40 olutta ja 2 pulloa viiniä?
Kommentit (105)
40 pulloa olutta (4,7%, 0,33l?) ja 2 pulloa viiniä (12%, 750ml?) viikonloppuun on ihan järkyttävä määrä, joku 52 annosta.
Itsellä on tullut jo vuoden verran juotua noin 30 annosta viikkoon (olen 70kg painoinen nuori nainen), ja on kyllä lähtenyt käsistä. Itselläkin järkyttävä toleranssi, saatan puhaltaa 2,5 promillea, puhua selkeästi ja pysyä hyvin pystyssä. Olen tajunnut viime aikoina, ettei tällainen ole tervettä, ja olen kovaa vauhtia oikeasti rappio-alkoholisoitumassa.
Siksi pidän nyt täysin tipattoman kuukauden ensimmäistä kertaa 5 vuoteen, ja kun toleranssi tässä kuukauden aikana toivon mukaan laskee huomattavasti (käsittääkseni pitäisi laskea 50-70%), yritän jatkaa alkoholinkäyttöä kohtuullisempana, mieluiten alle 7 annosta viikossa ja aivan maksimissaan 12 annosta viikossa.
Tuo 52 annosta viikossa aiheuttaa fyysistäkin riippuvuutta, jolloin määrät helposti nousevat entisestään, eikä viinakramppiin kuoleminen ole todennäköisesti monenkaan vuoden päässä.
Jos on rikas, veneitä ja autoja ja asuntoja. Miksikä ei, kuoleehan tuo nopeasti maksakirroosiin.
Typerä kysymys edes. En voisi, mies on alkoholisti jos juo joka viikonloppu eikä ole muitta harrastuksia.
En enkä tuollainen kuulu edes tuttavapiiriini
Ei mene edes vuodessa 40 olutta! 2 lasia viiniä ruuan kanssa satunnaisesti viikonloppuna, ehkä kerran kk. Kesällä joku drinksu helteessä