Voisitko seurustella miehen kanssa joka juo joka viikonloppu 40 olutta ja 2 pulloa viiniä?
Voisitko seurustella miehen kanssa joka juo joka viikonloppu 40 olutta ja 2 pulloa viiniä?
Kommentit (105)
2 pulloa viiniä, eli siis homo. Mutta kun minä olen hetero mies, niin en seurustelisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai alkoholistin? Never.
En ole alkoholisti, ihan normaali duunari
AP
En voisi, "jo" viikossa tuo määrä kertoisi, että meillä o liian erilainen suhde alkoholin käyttöön.
Niin, jos nuo on ripoteltu pe-su, niin eihän tuo mikään mahdoton määrä ole, sanoisin että normi setti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai alkoholistin? Never.
AP
Et elä enää kauaa. Maksa poksahtaa ihan pian noilla määrillä.
Onko hautapaikka jo varattu ja testamentti tehty?
Siis kysyn ihan tosissani. Näitä nähnyt liikaakin työssäni.
Eivät edes usein itse tajua, tai eivät ainakaan halua myöntää olevansa hoidon tarpeessa.
En voisi. Jos joka viikonloppu pitää juoda ton verran, on alkoholisti. Ja viikonloppuisin ei voisi sitten koskaan tehdä mitään muuta kun katsella toisen kännäämistä.
Jos viikolla käydään töissä ja toinen juo viikonloppuna tuollaisia määriä, ei pysty koskaan tekemään mitään vapaa-ajalla yhdessä. En seurustelisi.
Riippuu millanen sun kännipersoona on. En jaksa jankuttavaa ääliö väkivaltasia humalaisia yhtään. Muuten mulle aivan sama juotko vai et.
En, mutta panokaveriksi kelpaisi! Alkkikset on kovimpia panee, kun ne tekee mitä tahtoo eikä jatkuvasti kysele "ai anteeks sattuko suhun kun liikahdit kulta?"
N19
En todellakaan voisi, aivan alkkis.
Vierailija kirjoitti:
2 pulloa viiniä, eli siis homo. Mutta kun minä olen hetero mies, niin en seurustelisi.
Tuo on aina alkoholia juovien äijien keskuudessa hauskaa, kun täytyy juoda mahdollisimman paskanmakuisia juomia todistellakseen, että on äijä ja hetero :D epävarmuus itsestään taitaa vaivata.
Jos vaihtaa viinit viinaksi niin sitten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai alkoholistin? Never.
AP
Et elä enää kauaa. Maksa poksahtaa ihan pian noilla määrillä.
Onko hautapaikka jo varattu ja testamentti tehty?
Siis kysyn ihan tosissani. Näitä nähnyt liikaakin työssäni.
Eivät edes usein itse tajua, tai eivät ainakaan halua myöntää olevansa hoidon tarpeessa.
Maksa-arvot on ihan kunnossa
Ap
En, meillä ei ryypätä noin usein.
Ai alkoholistin? Never.