Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette päättäneet olla olematta netistä löydettävissä. Onko teitä siis?

Vierailija
18.01.2025 |

Tämä ketju niille, jotka eivät halua olla löydettävissä netin syövereistä omalla nimellä + naamalla.

Oletteko joskus olleet somessa, mutta poistuneet? Miksi?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut, enkä mene.

Vierailija
2/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi. En ole koskaan ollut somessa. En koe sitä tärkeäksi ja aika ei riitä postailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

esitelkööt narsistit itseään, joiden päivä koostuu tykkäyksistä

Vierailija
4/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tälläkin palstalla käyvät löydy tarvittaessa.

Vierailija
5/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää mutta ei löydä totuutta. 

Vierailija
6/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen somessa mutta väärillä tiedoilla. Omilla tiedoillani ei löydy mitään. Vaihdan ip:kin monta kertaa päivässä.

Vierailija
7/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaani ei löydy mistään paitsi yhdestä koulutusartikkelista muutaman vuoden takaa.

Vierailija
8/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska somesta aiheutui ihmissuhdedraamaa.

Vierailija
9/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla löytyy parin harrastuksen kautta nimellä muutama ikivanha juttu ja kuvahaulla yksi yli 10v vanha harrastekuva. Somessa en ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
10/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut somessa, jos sillä tarkoitetaan nyt näitä facea instaa jne. En vaan halua, ajatuskin että esim kodistani olisi kuvia jossain on inhottava, saati että naamakuvia tai että pystyisi jäljittämään tietoja, asuinpaikkaa tms nimen perusteella. Mulla on harvinainen nimi ja sitä googlaamalla ei löydy mitään tietoja minusta, minusta se on aika hieno juttu. 

Vierailija
11/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei löydy googlehaulla tietoa. Muita samannimisiä ei Suomessa ole. 

Vierailija
12/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, mutta en ole erityisesti päättänyt olla olematta löydettävissä. Työn kautta aikanaan nousin googlehaussa nimelläni. Nykyään enää en. 

Vierailija
13/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi löytyä mitään, en ole ikinä ollut somessa.

Treffi apissa olin kerran päivän, jos sen kuvan joku tallensi niin ei tunnista enää.

Ei ole kiinnostanut eikä aikaakaan.

Vierailija
14/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastasn ihmettelen, että mikä saa minut tänne? - No ehkä siksi, että en ole muualla somessa. Google kyllä löytää viimeisimmät opinnäytteeni kun en nähnyt syytä miksi ne olisi pitänyt salata. - Toki saamani arvosanat olisivat voineet olla paremmat mut se on toinen juttu. 

Vierailija
15/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010 olin noin 6kk Facebookissa mutta en julkaissut kuvia itsestäni. Sitten postin kun ei ollut käyttöä enkä ole sen jälkeen liittynyt muihinkaan some soevlluksiin.

Vierailija
16/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy kuvaa, ei asuinpaikkaa tai muita tietoja. Nimi löytyy joidenkin julkaisujen yhteydessä. En koe, että haluaisin olla missään esillä.

Vierailija
17/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei ole netissä omalla nimelläni ja naamallani = minua ei ole olemassa.

Vierailija
18/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mua häiritsee joku fb:ssä kauheasti. En luota. Ihmiset myös käyttäytyävät siellä joko ikävästi, ahdistellen tai osa mykkiä kuin vahagalleria, erikoisia mainoksia ja tiedot menevät jonnekin myyntiin(?). Mutta insta on sitten samaa firmaa. Ja googlekuvia voi katsoa joku vanha stalkkeri. On vaikea tietää mihin laittaisi maisemakuvia ilman että siitä aiheutuu katastrofi.

Vierailija
19/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei löydy kuvaa tai tietoa somesta. Kuinkahan moni työnantaja on yrittänyt etsiä. 

Vierailija
20/63 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen somessa mutta väärillä tiedoilla. Omilla tiedoillani ei löydy mitään. Vaihdan ip:kin monta kertaa päivässä.

Kerrotko muillekin ohjeet ip:n vaihtoon. Et kai käytä muiden osoitteita? Vai vpn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi