Te, jotka olette päättäneet olla olematta netistä löydettävissä. Onko teitä siis?
Tämä ketju niille, jotka eivät halua olla löydettävissä netin syövereistä omalla nimellä + naamalla.
Oletteko joskus olleet somessa, mutta poistuneet? Miksi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi. En ole koskaan ollut somessa. En koe sitä tärkeäksi ja aika ei riitä postailla.
Ei Facebook, ei Instaa, ei TikTokkia.
Ainoastaan on LinkedIn, joka työtehtävien takia piti tehdä ja jota todella, todella inhoan. Perskärpästen pöhinäpaikka. Käyn siellä mahdollisimman harvoin, mutta työtehtävät vaatii.
Ihme porukkaa tosiaan LinkedInissä. Saan syntymäpäiväonnitteluja ja endorssauksia ihmisiltä, joista minulla ei ole mitään käryä, ketä oikein ovat.
Eivät ole edes Suomesta, joten tuskin on ikinä edes tavattu. (Lopetin ulkomaille työmatkustamisen kyllästymisen takia jo vuonna 2015).
Kertokaa tollolle, mikä tuo LinkedIn oikein on? Siis olen kuvitellut ns julkiseksi CV:ksi, jotta esim työnantajat voivat etsiä uusia työntekijöitä, mutta tässä ketjussa moni sanoo että oma työnantaja vaatii että on LinkedIn. Miksi? Mitä hyötyä siitä on työnantajalle?
Ja jos käyn katsomassa jonkun LinkedIn-tiliä, niin näkeekö henkilö itse käyntini? Itselläni ei siis tiliä ole.
Tämä on yleensä ihan tarkoituksellista. Ja fiksuinta ikinä.