Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!

Vierailija
18.01.2025 |

Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.

Kiitos etukäteen!

-Anneli-81

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin peilissä joskus ihan sevästi nuoren pojan. Nostin käden sitä kohti jolloin se silminnähden pelästyi ja pakeni.

Ja ei, en ollut itse eikä kukaan tuttu siinä  nuoruudesta eikä nykyisyydestä.

Tuo ilmiö ei ole toistunut sen jälkeen.

Vierailija
22/221 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Olipa jännä juttu!

-Anneli-81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää tarinoita?

-Anneli-81 

Vierailija
24/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samankaltaisen useammin.

Eli olen mennyt nukkuun ja jossain vaiheessa yöllä, olen herännyt osittain eli tunnen kuinka käsi alkaa nousemaan vastustamattomasti kohti kattoa niinkuin painovoimaa ei olisi. 

Välillä tämä tapahtuu koko kropalle ja tunnen sen todella selvästi. Käytännössä tämä leijuminen tarkoittaa että jään leijumaan eli en mene kattoon saakka. 

Sitten kun leijuminen lakkaa, esimerkiksi käsi putoaa takaisin patjalle, alan tuntemaan kuinka peittoa vedetään kovalla voimalla ja yritän kädelläni pitää kiinni. Se ei auta vaan peitto lähtee. 

Yleensä tässä vaiheessa herään kokonaan. 

Vierailija
25/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran naista, vaikka olen incel. On todella vaikeaa saada ketään vakuuttuneeksi asiasta.

Vierailija
26/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin kokemuksia.Myös muuta.Ei ne pelota.Jotkut herkät niitä kokee ei kaikki,sille on syynsä miksei.Jännä kun uskovaisten aikaan ottaa puheeksi kummitukset tai että puhun vainajista ajattelen äitiänikin päivittäin.Ei hän ole tullut kummittelemaan kyllä ikinä.Niin ei saa puhuu...silti se jälleen näkeminen uskovaisille puheessa?.Minä uskon jälleen näkemiseen.Kuullut tarinoita.Aamu yöllä  tulee tvstä milloin mitäkin aiheeseen liittyvää.Yksi asia mitä ikinä en halua kokea,demoni.Se raastaa kolme naarmua johonkin sinuun.Sihisee,murisee.Suomessakin löytyy tätä.Monenlaisia henkimaailman juttua on olemassa eikä se mielisairautta kyllä ole,kaikki vaan ei koe mitään,jätän kertomatta miksi. 

Vierailija
27/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisena tietä ylittäessäni joku koputti napakasti selkäni takaa olkapäähäni. Pysähdyin ja käännyin katsomaan. Siellä ei ollut ketään ja samassa sekunninmurto-osassa rekka kiisi täysillä niin liki ohitseni että ponnarit heilui.

Vierailija
28/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran väänsin pöntöllä muhkeaa torttua urakalla ja luin samalla akuankkaa. Synnytyksen jälkeen vilkaisin pönttöön ennen huuhtelua mutta siellä ei ollut mitään, ei edes paskaraitoja. Todella mystistä ja pelottavaa.

Jos omaat mielisairauden voisitko poistua palstalta ja mennä y-sivustolle. Oksettava tyyppi.

Usko tai älä, mutta tuon ikäluokan kirkkainta älymystöä edustaa tuo kirjoitus

Vierailija
29/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielenkiintoisista tarinoista tähän mennessä.

-Anneli-81 

Vierailija
30/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

-Anneli-81 

Vierailija
31/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran väänsin pöntöllä muhkeaa torttua urakalla ja luin samalla akuankkaa. Synnytyksen jälkeen vilkaisin pönttöön ennen huuhtelua mutta siellä ei ollut mitään, ei edes paskaraitoja. Todella mystistä ja pelottavaa.

Jos omaat mielisairauden voisitko poistua palstalta ja mennä y-sivustolle. Oksettava tyyppi.

Meillä taas vessanpöntöstä kuuluu outoja ääniä öisin. Luulen että siellä kummittelee jonkun entisen asukkaan pökäle...

Vierailija
32/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas vessanpöntöstä kuuluu outoja ääniä öisin. Luulen että siellä kummittelee jonkun entisen asukkaan pökäle...

Kiitos.

Anneli-82

Vierailija
33/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa lapsille.

Vierailija
34/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:ta vaivaa, oot ääliö.

Vierailija
35/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvänäkijä. Pystyn ottamaan yhteyttä kuolleisiin ja välittämään heidän viestejä. Pidän säännöllisesti istuntoja asiakkailleni.

Vierailija
36/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä??! 

-Anneli-81 

Vierailija
37/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asui ylimääräinen henkilö, näin kerran mutta en oikeana henkilö. Ne oli hirveät viisi vuotta kestää sitä ylimääräistä. Mutta oliko se yliluonnollista, että henki jää asumaan vai luonnollista ?

Vierailija
38/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa palstalta katoaa mystisesti viestejä.

Veikkaan että jokin poltergeist aiheuttaa tällaista kiusaa. Todella erikoista ja pelottavaa.

Vierailija
39/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yliluonnollistahan ei voi edes olla olemassa. Kaikki mitä tapahtuu on luonnollista oli se mitä tahansa.

Vierailija
40/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaluokkalaisena tietä ylittäessäni joku koputti napakasti selkäni takaa olkapäähäni. Pysähdyin ja käännyin katsomaan. Siellä ei ollut ketään ja samassa sekunninmurto-osassa rekka kiisi täysillä niin liki ohitseni että ponnarit heilui.

Se oli suojelusenkelisi!