Mikä saa ihmisen keräämään tietoa toisesta ja käyttämään sitä maineen mustamaalaamiseen?
Eli henkill kerää itselleen tietoa toisesta henkilöstä, jota sitten käyttää eri konteksteissaan saadakseen aikaan henkilöstä muille tietynlaisen, yleensä negatiivisen vaikutelman. .
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle yksi tuttu oikein kertoi, että tekee minusta muistiinpanoja ja tallentaa ne, jotta voi tarvittaessa käyttää niitä. Varmasti häntä harmittaa, että mitään mehevää ei silti ole saanut tietoonsa.
Hänestä kyllä huokuu ilmiselvinä kaikki nuo mainitut tyhmyys, kateus, katkeruus ja mielenterveysongelmat.
Suomessa on nörtitkin keränneet. Minunkin kimppuun on hyökätty :D vanhoilla jutuilla. Jäänyt mode porukan mieleen.
Siinä työllistää itsensä kun kerää kaiken paskan mitä toisen suusta tulee. Eikä kukaan ikinä maksa siitä, se on ehtaa paskaa.
Mutta joillain ei ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi vai juristi ammatiltaan?
Lähihoitaja
Tuo on paha. Näitä narkkarihoitsuja jää välillä kiinni. Keräävät tietoa, millä voi tienata myöhemmin rahaa. Seiska päivää taitaa olla ainoa, joka meillä tosin maksaa. Minkähän takia se on edes laillista?
Liian helposti pääsy lähihoitajilla eri tietokantoihin
Eiköhän tässä ole kyse ihan tavanomaisesta yksityiselämän sekoilusta. Toisekseen, työtämon hyvin vaikeaa tehdä ilman tietokantoja. Onneksin niiden käytöstä jää jälki.
Olen samaa miettinyt. On omakohtaista kokemusta lähäristä joka tekee noin. Mutta ihan sujuvasti valehtelee kun muuta ei löytänyt.
Miksi ap sinua kiinnostelee tuo asia?
Kostonhalu. Eikä välttämättä kostolle ole mitään erityistä syytä. Onko tuo sitten loukattu narsisti vai mielisairas joka on foksoitunut johonkin ajatukseen. Vainoamista tuo on ja rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on itsekeskeinen ja tekee sitä itse, eikä koe saavansa riittävästi huomiota asialleen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään.
Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on itsekeskeinen ja tekee sitä itse, eikä koe saavansa riittävästi huomiota asialleen.
Todennäköisesti. Siksi pakkomielteisesti hakee huomiota netissä. Menetetty tapaus. Toivottavasti sillä ei ole lapsia huollettavana millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ap on joutunut kohteeksi tälle
Ap, kuka tai mistä päin tämä lähäri on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ap on joutunut kohteeksi tälle
Silloin jos näin on niin on syytä katsoa peiliin ja tunnistaa oma osuutensa rehellisesti miksi tuohon tilanteeseen on itsensä ajanut.
On lopetettava syyttävän sormen kääntäminen itsestä poispäin.
Täällä on yksi ja sama henkilö joka sitä harrastaa. Seiska lehteä pitää tietokirjanaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi ja sama henkilö joka sitä harrastaa. Seiska lehteä pitää tietokirjanaan.
Seiska nyt on weetee-ihmisten lehti.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että täällä aletaan nimiä kertoa? Ammatti on pelkkä sivuseikka ja mainittu koska sitä kysyttiin. Kyse on yksityiselämän asioista, ei liity työhön mitenkään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kukaan tule kertomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että täällä aletaan nimiä kertoa? Ammatti on pelkkä sivuseikka ja mainittu koska sitä kysyttiin. Kyse on yksityiselämän asioista, ei liity työhön mitenkään.
-ap
Miksi viet keskustelua sivuraiteille sepittelemällä sivuseikoista?
Vierailija kirjoitti:
On kateellinen
Se joka mutisee sairaassa mielessään "Älä tule mun reviirille".
Yleensä kateellinen ja mustasukkainen ihminen. Mustasukkaisuus ja kostonhimo varmaan tavallisimmat syyt ja tekijänä nainen.