Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias, äsken yhdynnän jälkeen tuli kirkkaanpunaista verta

Vierailija
18.01.2025 |

Monien erinäisten syiden takia meillä on mieheni kanssa melko harvoin seksiä perinteisellä tavalla. Ehkäpä kerran kuukaudessa jos niinkään usein. Aamulla harrastimme seksiä (ehkäpä vähän innokkaammin kuin normaalisti) ja tämän jälkeen kun kävin vessassa niin emättimestä tuli kirkkaanpunaista ja vaaleanpunaista verta. Olen 55-vuotias. Pelästyin tietenkin hurjasti. Mutta voisiko tämä johtua siitä, että limakalvot ovat ohentuneet ja kuivuneet?

Olen käynyt gynekologilla 2 kk sitten ja silloin ultrattiin yms ja kaikki oli kunnossa.

Asiallisia vastauksia pelokkaalle toivoisin ja onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä miksi naiset pilaantuu käsiin kun 50 v tulee mittariin....

Vierailija
22/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet 55, niin eiköhän ole päivänselvää että mies on käynyt vieraissa ja tartuttanut nyt jonkun taudin sinuun. Sikäli mikäli tämä olisi totta, fakta kun on se, ettei tuossa iässä enää seksiä naiset harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, eiköhän se seksielämä lopu siinä viimeistään nelikybäsenä. Miksi tämmöstäki pitää valehdella jossain palstalla? Onks sulla ap kaikki hyvin?

Vierailija
24/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taitaa olla nyt tosi tylsää näin lauantaiaamupäivänä.

Vierailija
25/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaan tuli joku haava. Voisiko emättimen aukossa olla repeämä? Katso taskulampulla. 

Vierailija
26/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä miksi naiset pilaantuu käsiin kun 50 v tulee mittariin....

Naisetko vaan? Miehillä on vastaavasti erektio-ongelmia. 

Vierailija
27/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon tapa ilmoittaa, että seksijuna meni jo.

Ihanko totta? Haluja on.

Vierailija
28/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, eiköhän se seksielämä lopu siinä viimeistään nelikybäsenä. Miksi tämmöstäki pitää valehdella jossain palstalla? Onks sulla ap kaikki hyvin?

Voi sua Veeti-Leevi, kyllä sun isoäitikin paneskelee vielä.

N72

Vierailija
29/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon tapa ilmoittaa, että seksijuna meni jo.

Mitäs kun panetus iskee? Ihan niinku nuorempana.

Vierailija
30/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuukautiset? Et maininnut, että olisivat jo jääneet pois. Minulla (aina runsaat) kuukautiset loppuivat 57-vuotiaana.

Joskus tuon jälkeen (yhdynnän jälkeen) tuli verensekaista vuotoa. Vaikea tosin sanoa, tuliko se minusta vai miehestäni. Ja se oli vain sen yhden kerran, joten en vaivannut pikkuasialla päätäni.

Vierailija
31/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalta se veri on peräisin? Kävin eturauhasen höyläysleikkauksessa ja verta tulee ajoittain vieläkin. Leikkauksesta on 5 viikkoa aikaa.

Vierailija
32/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin johtuu vain kuivista limakalvoista. Käy kuitenkin ihmeessä gynellä, vaikka edellisestä käynnistä on vain vähän aikaa. Saatpahan mielenrauhan.

Vierailija
33/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enzborn salva auttaa. 

Vierailija
34/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen 56 v. Syy ei ainakaan ole kuivuus. Oletan, että tulee kohdun suulta. Menopaussi todettiin ultralla 53-vuotiaana.

Vierailija
35/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen 56 v. Syy ei ainakaan ole kuivuus. Oletan, että tulee kohdun suulta. Menopaussi todettiin ultralla 53-vuotiaana.

Siis onko sinullakin tullut verenvuotoa yhdynnän jälkeen? Oletko käynyt lääkärissä asian takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi