Käräytin eilen työ kaverin joka oli sairas lomalla ostamassa kaljaa prismasta
Näin ruoka tunnilla prismassa että tää kaveri olisi ostamassa kaljaa prismassa sitte kysyin pomolta missä tämä kaveri on kun ei näy töissä sanoi että saikulla tietääkseensä mä sanoin sitte et eipä taida olla ku näin sen prismassa ostaan kaljaa. Se sano et jaahas jaahas ja tais alkaa soitteleen sille.
Kommentit (66)
Olimme kylpylässä ja samassa altaassa hihkui toista viikkoa saikuttava työkaveri lastensa kanssa.
Mutta asia (työkaverin elämäntilanne) ei kuulu millään tavalla mielestäni minulle . Sillä koskaan ei voi tietää vaikka olisi mt-saikulla joku. Lain mukaan esihenkilö huolehtiui mikäli joku on töistä pois siinä määrin ettei ole järkevää jatkaa työsuhdetta.
Käräyttäjät voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä toistensa kyttäämiseen. Tulee ohuesti mieleen ne luonteet jotka aikoinaan mielihyvin palvelivat vartioina keskitysleireissä ja pakkotyölaitoksissa.
Provo. Pomo ei saa kertoa onko joku saikulla vai ei, ja saikun aikana saa käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Olimme kylpylässä ja samassa altaassa hihkui toista viikkoa saikuttava työkaveri lastensa kanssa.
Mutta asia (työkaverin elämäntilanne) ei kuulu millään tavalla mielestäni minulle . Sillä koskaan ei voi tietää vaikka olisi mt-saikulla joku. Lain mukaan esihenkilö huolehtiui mikäli joku on töistä pois siinä määrin ettei ole järkevää jatkaa työsuhdetta.
Käräyttäjät voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä toistensa kyttäämiseen. Tulee ohuesti mieleen ne luonteet jotka aikoinaan mielihyvin palvelivat vartioina keskitysleireissä ja pakkotyölaitoksissa.
Sama täällä. Tulee väkisinkin mieleen että saako käräyttäjä jotain sairasta mielihyvää siitä että saa huomiota pomoltaan ja tuntea olevansa parempi ihminen kuin muut.
Nyt oli kyllä todella teennäisiä kirjoitusvirheitä. Yritä ap vielä vähän enemmän, kyllä se siitä.
Hä, eikö sairaalla ole enää oikeutta edes lääkitä itseään?
Työkaverilta venähti peukalo. Sai saikkua kun työ on käsillä tekemistä ja peukalon käyttämättömyys tekisi työnteosta mahdotonta. Olisiko hänen pitänyt lukittautua neljän seinän sisään vaikka muuten oli terve?
Toisin sanoen saikkua saa muutenkin kuin räkätaudeista.
Mitä helvettiä, kaljahan on lääke joka tehoaa moneen tautiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .
Mutta kaljan osto kertoo että on feikannut sairautensa
Miten niin ?
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran saikulla Amsterdamissa. Oli jäljellä sen verran lentopisteitä mitkä oli menossa vanhaksi. En ostanut kaljaa kaupasta.
Ostithan kuitenkin neder weediä ja taika sieniä?
Remember that
The Bitch
( ain't a h0e like ya tho)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .
Mutta kaljan osto kertoo että on feikannut sairautensa
Miten niin ?
Kertoo että putki on jäänyt päälle ja siksi saikuttaa.
Jaa-a. Tulee aina mieleen, kun näkee ja kuulee näitä toisten elämästä juoruajia, että onko oma elämä liian tylsää? Eikö mitään raportoitavaa edes small talkin vertaa? Jotain sanoakseen pitää kertoa muiden edesottamuksista. Tähän sopisi hyvin sanonta "hanki oma elämä", vaikken tuota kulunutta sanontaa yleensä harrastakaan.
Kyllä sairas saa lomalla ostaa kaljaa Prismasta. Ei siinä ole mitään käräytettävää. Ja myös sairaslomalla saa ostaa kaljaa Prismasta. Ei siinäkään ole mitään väärää. Mikä tässä nyt oli se ongelma?
Voi saatana .. minäkin olen käynyt joskus saikulla kaupassa. Älkää nyt käräyttäkö takautuvasti tai menee työt!
Mä kävin viimeisenä koronasaikkupäivänä pienen kävelylenkin ja kerroin sen pomolle. Pomo sanoi että se on kyllä hyvä testata vointia ennen töihin tuloa.
Eli oli lomalla sairas? Mitä sitten?
Miten niin ei juoda? Todellakin otan kunnon kaadot konjamiinia jos flunssa iskee.