Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin eilen työ kaverin joka oli sairas lomalla ostamassa kaljaa prismasta

Vierailija
18.01.2025 |

Näin ruoka tunnilla prismassa että tää kaveri olisi ostamassa kaljaa prismassa sitte kysyin pomolta missä tämä kaveri on kun ei näy töissä sanoi että saikulla tietääkseensä mä sanoin sitte et eipä taida olla ku näin sen prismassa ostaan kaljaa. Se sano et jaahas jaahas ja tais alkaa soitteleen sille.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran saikulla parisen viikkoa. Kävin lääkärissä, sen jälkeen apteekissa ja mietin, että samallapa mä täytän kaapit. Kävin myös alkossa ja ruoka kaupassa. Ostin paljon ruokia ja useita pulloja oluita ja siideriäkin muiden muassa.

Tippaakaan ei saikullani juonut alkoholia. Ei tehnyt mieli. kun olin sairas.

Saikulla ei tosiaan juoda alkoholia mutta teit jo virheen siinä kun ostit sitä. Siitäkin voi potkut saada.

Miten niin ei juoda? Todellakin otan kunnon kaadot konjamiinia jos flunssa iskee.

Vierailija
42/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kylpylässä ja samassa altaassa hihkui toista viikkoa saikuttava työkaveri lastensa kanssa.

Mutta asia (työkaverin elämäntilanne) ei kuulu millään tavalla mielestäni minulle  . Sillä koskaan ei voi tietää vaikka olisi mt-saikulla joku. Lain mukaan esihenkilö huolehtiui mikäli joku on töistä pois siinä määrin ettei ole järkevää jatkaa työsuhdetta.

Käräyttäjät voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä toistensa kyttäämiseen. Tulee ohuesti mieleen ne luonteet jotka aikoinaan mielihyvin palvelivat vartioina keskitysleireissä ja pakkotyölaitoksissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Pomo ei saa kertoa onko joku saikulla vai ei, ja saikun aikana saa käydä kaupassa.

Vierailija
44/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kylpylässä ja samassa altaassa hihkui toista viikkoa saikuttava työkaveri lastensa kanssa.

Mutta asia (työkaverin elämäntilanne) ei kuulu millään tavalla mielestäni minulle  . Sillä koskaan ei voi tietää vaikka olisi mt-saikulla joku. Lain mukaan esihenkilö huolehtiui mikäli joku on töistä pois siinä määrin ettei ole järkevää jatkaa työsuhdetta.

Käräyttäjät voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä toistensa kyttäämiseen. Tulee ohuesti mieleen ne luonteet jotka aikoinaan mielihyvin palvelivat vartioina keskitysleireissä ja pakkotyölaitoksissa. 

Sama täällä. Tulee väkisinkin mieleen että saako käräyttäjä jotain sairasta mielihyvää siitä että saa huomiota pomoltaan ja tuntea olevansa parempi ihminen kuin muut. 

Vierailija
45/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä todella teennäisiä kirjoitusvirheitä. Yritä ap vielä vähän enemmän, kyllä se siitä.

Vierailija
46/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
47/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, eikö sairaalla ole enää oikeutta edes lääkitä itseään?

Vierailija
48/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilta venähti peukalo. Sai saikkua kun työ on käsillä tekemistä ja peukalon käyttämättömyys tekisi työnteosta mahdotonta. Olisiko hänen pitänyt lukittautua neljän seinän sisään vaikka muuten oli terve?

Toisin sanoen saikkua saa muutenkin kuin räkätaudeista.

Vierailija
49/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, kaljahan on lääke joka tehoaa moneen tautiin.

Vierailija
50/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
51/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .

Mutta kaljan osto kertoo että on feikannut sairautensa

Miten niin ?

Vierailija
52/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran saikulla Amsterdamissa. Oli jäljellä sen verran lentopisteitä mitkä oli menossa vanhaksi. En ostanut kaljaa kaupasta. 

Ostithan kuitenkin neder weediä ja taika sieniä?

Vierailija
53/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remember that

Is

The Bitch

( ain't a h0e like ya tho)

Vierailija
54/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .

Mutta kaljan osto kertoo että on feikannut sairautensa

Miten niin ?

Kertoo että putki on jäänyt päälle ja siksi saikuttaa.

Vierailija
55/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tulee aina mieleen, kun näkee ja kuulee näitä toisten elämästä juoruajia, että onko oma elämä liian tylsää? Eikö mitään raportoitavaa edes small talkin vertaa? Jotain sanoakseen pitää kertoa muiden edesottamuksista. Tähän sopisi hyvin sanonta "hanki oma elämä", vaikken tuota kulunutta sanontaa yleensä harrastakaan.

Vierailija
56/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sairas saa lomalla ostaa kaljaa Prismasta. Ei siinä ole mitään käräytettävää. Ja myös sairaslomalla saa ostaa kaljaa Prismasta. Ei siinäkään ole mitään väärää. Mikä tässä nyt oli se ongelma?

Vierailija
57/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana .. minäkin olen käynyt joskus saikulla kaupassa. Älkää nyt käräyttäkö takautuvasti tai menee työt!

Vierailija
58/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viimeisenä koronasaikkupäivänä pienen kävelylenkin ja kerroin sen pomolle. Pomo sanoi että se on kyllä hyvä testata vointia ennen töihin tuloa. 

Vierailija
59/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli lomalla sairas? Mitä sitten? 

Vierailija
60/66 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oppiipahan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän