Käräytin eilen työ kaverin joka oli sairas lomalla ostamassa kaljaa prismasta
Näin ruoka tunnilla prismassa että tää kaveri olisi ostamassa kaljaa prismassa sitte kysyin pomolta missä tämä kaveri on kun ei näy töissä sanoi että saikulla tietääkseensä mä sanoin sitte et eipä taida olla ku näin sen prismassa ostaan kaljaa. Se sano et jaahas jaahas ja tais alkaa soitteleen sille.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .
Mutta kaljan osto kertoo että on feikannut sairautensa
Ei hätää, kyllä karma posauttajan korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasloma ei kuulu työkavereille, eikä sairasloman syy edes pomolle, joten työkaveri saa käydä kaupassa .
Jos sillä on vaikka selkä paskana tai mieli hajalla? Ei estä kaupassa käyntiä ja kaljan ostamista.
Oli ostamassa lääkettä masennukseensa.
Mä olin kerran saikulla parisen viikkoa. Kävin lääkärissä, sen jälkeen apteekissa ja mietin, että samallapa mä täytän kaapit. Kävin myös alkossa ja ruoka kaupassa. Ostin paljon ruokia ja useita pulloja oluita ja siideriäkin muiden muassa.
Tippaakaan ei saikullani juonut alkoholia. Ei tehnyt mieli. kun olin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on vaikka selkä paskana tai mieli hajalla? Ei estä kaupassa käyntiä ja kaljan ostamista.
Ei edes 39 kuume tai korona. Kaupassa nyt vaan on välillä pakko käydä, olitpa sairas tai et. Samallahan sieltä sitten ostaa kaappeihin kaikille tavaraa.
Minullekin tehtiin sama mutta tilanne päättyi siihen että tämä käräyttäjä sai itse kirjallisen valituksen kun jalan katkeaminen ei estä kaljanjuontia vaikka se estää työnteon ja vakuutusyhtiö vaati että en tee töitä kustannusten pelossa jos jotain sattuu kun yritin kikkailla sillä kipsatulla jalalla
Mistä sen tietää, minkä vuoksi on saikulla. Jos vaikka on kehitetty liikkumaan ihmisten keskuudessa.
Minäkin kävin elokuvissa, kun olin saikulla leikkauksen vuoksi. Vain esimies tiesi, minkä vuoksi olin poissa töistä
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kerran saikulla parisen viikkoa. Kävin lääkärissä, sen jälkeen apteekissa ja mietin, että samallapa mä täytän kaapit. Kävin myös alkossa ja ruoka kaupassa. Ostin paljon ruokia ja useita pulloja oluita ja siideriäkin muiden muassa.
Saikulla ei tosiaan juoda alkoholia mutta teit jo virheen siinä kun ostit sitä. Siitäkin voi potkut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla? Aika moni sairaus on sellainen, että kaupassa käynti luonnistuu ihan tavalliseen tapaan. Kaljat voi olla vaikka mitä tulevaisuudessa olevaa tapahtumaa varten. Jos ihminen pystyy sairaana ostamaan mehua, pystyy hän myös sairaana ostamaan kaljaa. Ei todellakaan kerro siitä, että sairautta ei olisi.
Hän oli siis sairaana lomalla? Kyllä lomalla saa ostaa kaljaa jos haluaa vaikka onkin sairaana.
Mä olin kerran saikulla murtuneen ranteen vuoksi. Piirtäjänä käden toiminta on aika tärkeää. Totta kai silloin pitää maata sängyssä 24/7 kun ei päöse töihin. Tietenkään en käynyt missään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kerran saikulla murtuneen ranteen vuoksi. Piirtäjänä käden toiminta on aika tärkeää. Totta kai silloin pitää maata sängyssä 24/7 kun ei päöse töihin. Tietenkään en käynyt missään ulkona.
No tämä. Jos on ranne murtuneena, eikä töitä voi tehdä, vaan pitää maata kotona monta viikkoa, niin vähintä mitä ko. henkilölle soisin siinä tilanteessa on, että hän sentään saisi tissutella vähän olutta siinä maatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaus ei estä kaljan juontia ja varsinkaan ostoa.
Ihan oikeen! Olen itsekin käräyttänyt monta. Yksi oli olkapään takia saikulla ja kun ajoin talon ohi niin siellä nikkaroi terassia kipeällä kädellään! Lyhyt videonpätkä lähti pomolle.
Muiden kyttäämisen sijasta suosittelisin käyttämään aikaa vaikkapa suomen kielen kirjoittamisen opetteluun.
Vierailija kirjoitti:
Oli ostamassa lääkettä masennukseensa.
Masennuskin oli morkkista joka taas seurausta juopottelusta! Kännissä kun laittaa naisille viestiä niin seuraavana päivävä morkkis melkoinen!
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvältä tuo ei olisi näyttänyt jos vaikka pomosi olisi tullut vastaan kaupan ovella! Kyllä ihminen silmiään uskoo eikä sitä mitä joku sanoo.
Pitäähän ihmisen kaupassa käydä.Ostakoon mitä haluaa..sairas on sairas.Ethän sinä voi tietää eikä tarttekkasn kenenkään saikkuja .Joku juo olutta päivittäin satun tietämään,nuoret kossit ja töissä käyvät.Itse en juo kaljoja,päihteet Nou.Pomo soittaa voi vit..y tälle pomo koitti soittaa kun jouduin töistä sairaalaan.Ja sain päivän vp.En vastaa.Lääkärintodistus vaan on.Tuo juttuja voisi mennä oikeuteen??,mikäli saa potkut.Kyllä sairaana saa käydä kaupassa Vknloppukin tulossa.Ehkä potkut olisi helpote tuolle ihmiselle,tuntuu siltä..et työpaikan ilmapiiri on kyyläystä.