Olen päättänyt lopettaa miesten "yrittämisen"
Vaikka joku kuinka sanoo, että mitä siinä häviää vaikka saakin pakit.... Luulin pari vuotta ihan oikeasti, että mies olisi ollut minuun yhtä ihastunut kuin minä häneen. Ei ollut, Ei. Lähestyin rohkeasti monta kertaa ja mies aina vetäytyi oudosti. Ajattelin, että on vaan ujo. Lopulta sain jotain sanaa suustani, niin mies siihen söpersi, että tuntee minuun vaan isällisiä tunteita. Aika kummallisia tunteita, koska pyrki koskettelemaan joka mahdollisessa tilanteessa, kun vaan tilaisuus tuli. Nyt siis riitti. En vaan jaksa enää.
Kommentit (32)
Otan osaa miehet. Tämä on surullinen päivä teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorelle tyttöselle kieltämättä todella musertavaa kun komea hopeakettu antaa pakit.
Jos minua tarkoitat, niin olen 52v. Ja mies on pari vuotta nuorempi. Tässä iässä se ei näy mitenkään.
Ap.
Miksi mies kertoisi kokevansa isällisiä tunteita itseään vanhempaan naiseen? Ei mitään järkeä.
Heräsi ehkä vähän mielenkiinto miten ap on oikein käyttäytynyt, kun miehessäsi heräsi ne isälliset tunteet?😂
"Olen yhden kerran kokeillut ja päätin luovuttaa kun en sillä kertaa saanut mitä halusin"
Ethän sinä ole edes yrittänyt mitään. Lisää todisteita kuinka naiset ei yksikertaisesti kykene samaan kuin miehet vaikka naiset valehtelevat olevansa tasa-arvoisia miesten kanssa. Luovuttaja ei ole arvokas
Mielenkiintoinen juttu kyllä nuo isälliset tunteet ja joka paikassa koskettaminen. Olisi kiva tietää mitä miehen mielessä oikeasti liikkuu.
Ainoa mikä äkkiseltään tulee mieleen...
Oletteko kenties työ- tai harrastuskavereita? Onko teillä sellainen dynamiikka, jossa mies jotenkin opastaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorelle tyttöselle kieltämättä todella musertavaa kun komea hopeakettu antaa pakit.
Jos minua tarkoitat, niin olen 52v. Ja mies on pari vuotta nuorempi. Tässä iässä se ei näy mitenkään.
Ap.
Miksi mies kertoisi kokevansa isällisiä tunteita itseään vanhempaan naiseen? Ei mitään järkeä.
Kalenteri-ikä ei kerro hittojakaan ihmisen ns henkisestä iästä. Tuonkin ikäiset saattavat olla kehitystasoltaan valovuosien päässä toisistaan.
Aloittajakin kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei mennyt niinkuin hän halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävarma mies saattaa perääntyä syystä, että ei vaan usko itseensä.
Koska kaikki naiset on sen arvoisia.
Suurin osa naisista ei ole sen arvoisia. Niin syvällä naisissa on sisäänrakennettu miesviha. Näitä miesvihaajia käytetään vain yhden yön seksiin
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset valehtelet olevansa tasa-arvoisia miesten kanssa mutta yksikään mies einlu8vura ensimmäiseen epäonnistumiseen niin kuin naiset tekevät
Hmm.. täälläkin kirjoittaa aktiivisesti mies joka yritti peruskoulussa lähestyä tyttöä, sai pakit ja päätti ettei tule koskaan saamaan ketään joten ei edes lähesty ketään. Kuten naisetkin ovat keskenään erilaisia, myös miehet ovat keskenään erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jotenkin tämä oletus, että kaikki naiset nyt vaan on jotain johon kaikki miehet ovat ihastuneita. Riittää, että nainen on kiinnostunut ja hän vaan valitsee sen miehen ja se on amen.
Täytyyhän sen olla niin, jos naiset sen niin kokevat!
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mukaan nainen saa aina miehen kuin miehen. Se on helppoa se naisen elämä.
Toki muodostuu tilanteita, kun naiselle aikansa hoetaan tyttökavereiden osalta miten kaunis ja ihana tämä on, että nainen väärän kuvan omasta tasosta saatuaan sitten yrittää liian tasokasta miestä ja saa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki naiset on sen arvoisia.
Suurin osa naisista ei ole sen arvoisia. Niin syvällä naisissa on sisäänrakennettu miesviha. Näitä miesvihaajia käytetään vain yhden yön seksiin
Oli kyllä silmiä avaavaa kun täältä olen lukenut avautumisia miten naiset automaattisesti mielessään ajattelevat aina olevansa niitä enemmän sorrettuja ja kärsiviä, sitten kohteliaisuuttaan kuuntelevat vaan miesten ongelmia. Samalla mielessään kuitenkin ajattelevat että hitto mitä joutavaa ininää kun naisilla on elämä paljon vaikeampaa. Eipä tee mieli naisille enää ongelmista avautua.
😄