Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.
Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.
Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?
Kommentit (162)
Ne nussii joka hotellissa matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Se on työmatka, sinä tollo.
Työmatka, jassoooo! Et taida olla penaalin terävin kynä, sillä kyllä työmatkojen tarinat ovat varsin tunnettuja kautta aikojen! Ymmärrän ap:tä varsin hyvin, sorry etten voi auttaa mutta juttele asiasta miehesi kanssa ja kerro tuntemuksistasi.
Jos nainen on hoikka ja sporttinen ja plus 30, sekä sinkku, todennäköisesti tällä riittää ihan vapaatakin seuraa ja sutinaa kotipuolessa, eikä ole kiinnostunut sotkeentumaan varattuun mieheen joka vielä työkaveri.
Eli luulen, että jos joku tuolla reissulla yrittää niin se on miehesi, ei tämä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä nainen yrittäisi miestäsi?
Koska olemme keski-ikäisiä.
Tiedän tunteen. Mieheni on 89v ja meni työreissulla astumaan 19-vuotiasta. En olisi ikinä uskonut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ne nussii joka hotellissa matkan varrella.
Sinusta fiksusti sanottu mutta tuskin meistä muista!
Tietty ne panee. Vai ookko homon kaa?
Lähde sinäkin jonkun miehen kanssa reissuun. Sullakin on siihen vapaus.
Pistä joku sairaus mieheesi, tartuta nuha tms, ei pääse lähtee. Tottakai ne nai matkalla, molemmat sitä odottaa. Älä kuplaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.
Aloittajana vaan suoraan pyytäisin ettei mies lähde.
Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.
Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan ihmetellyt, koska myös asutaan eri paikkakunnalla. L
Mielisairaan, kuten sinun, yksi tunnusmerkki on sairaudentunteen puute ja kuvitelma siitä että omat tekemiset ovat täysin normaalia.
Aloittaja, voitko puhua asiasta miehen kanssa?
Miten miehesi suhtautuu asiaan, jos ilmaiset huolesi?
Eli miehellä siis aiemmin ollut jo taipumuksia haksahtaa.
Turhaan mietit. Minä annoin mieheni mennä muutamaankin otteeseen 20v. nuoremman naisen kanssa reissuille. En kysellyt mennessä enkä tullessa mitään. Jos jotain tapahtui, niin tapahtui, eipä kertonut itsekään mitä reissuilla tapahtui. Avioliitto jatkukoon. Jos minulla olisi sama tilanne niin ei mieskään kyselisi. Mitä sitä elämäänsä myrkyttämään ellei sitten rakastu toisiinsa tulisesti että syntyisi suhde.
No se on vaikea juttu, jos on ns pakollinen matka molemmille ja johonkin kauemmas, ettei sulla ole mahdollisuutta lähteä mukaan. Itse olen ollut kuljetusalalla niin kauan töissä, että oli vielä autoemännät eli rahastajat pikavuoroissa. Siinä sitten illalla majapaikassa vanhat ukkomiehet ja nuoret autoemännät paneskelivat. Julkisuudessa väitettiin, että autoemännistä luovuttiin kustannussyistä...
Munalukko. Muovisiakin on mitkä ei piippaa jos lentomatkallekin lähtee.
Anna heidän nssia ja panna. Suo miehelle kunnon työmatka. Vaihtelu virkistää miestä. Hyvällä lykyllä voit saada itse myös näppylän pmppiin ja kutinan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pariterapian paikka jos luottamus on noin heikoissa kantimissa? N32
Ei tuohon mikään pariterapia auta, kun myyntipena 10 vuotta nuoremman missin kanssa 1,5 promillen humalassa. terapiako tuohon muka auttais? siis ei saa päästää tuollaisille matkoille, ei siihen muu auta.
Siis miten mies voisi edes itse kieltäytyä tekemästä töitään ? Ei kuule mitenkään. Todella outoa että kuvittelet jonkun nuoremman naisen kiinnostuvan keski-ikäisestä miehestä
Oletko ikinä ollut töissä? Töissä tehdään mitä työnantaja käskee.