Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.
Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.
Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ukossasi on niin erikoista, että nuorehko nainen sitä yrittäisi pokata?
Ukko ja nuorehko nainen? Ap sanoo aloituksessa, että hän ja miehensä ovat melkein nelikymppisiä, (ei siis vielä 40 täyttäneitä), tämä naispuolinen työkaveri reilu kolmekymppinen. Aikalailla saman ikäluokan ihmisistä puhutaan siis..
No tottakai ne kännissä nussii mutta ehkä se nainen ei halua muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi hitto, miksi se nainen yrittäisi miestäsi? Olen itse tehnyt useita monen yön työreissuja miespuolisen työkaverini kanssa, emmekä ole koskaan päätyneet sänkyyn, vaikka olemme molemmat vapaita. Tietysti olemme syöneet ja käyneet lasillisilla yhdessä, mutta ei se tarkoita, että olisi sexi heti mielessä.
Miehillä kuitenkin yleensä on jos nainen on ihana.
No ei ole.
Ai että! Molemmille hyvää seksiä tiedossa!
Voi pojat. Keväinen Eurooppa ja kiiman tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi hitto, miksi se nainen yrittäisi miestäsi? Olen itse tehnyt useita monen yön työreissuja miespuolisen työkaverini kanssa, emmekä ole koskaan päätyneet sänkyyn, vaikka olemme molemmat vapaita. Tietysti olemme syöneet ja käyneet lasillisilla yhdessä, mutta ei se tarkoita, että olisi sexi heti mielessä.
Miehillä kuitenkin yleensä on jos nainen on ihana.
No ei ole.
Oletko sinä elukka ollenkaan? Oletko näitä jotka ei saunassakaan koskaan säntää parittelemaan, vaikka sukupuolten välissä ei olisi verhoa?
Löhtisin sun miehen kans matkoille
Mies työntää paljaalla parrun naisen jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Mies työntää paljaalla parrun naisen jalkoväliin.
Toivottavasti. Kun ei valmiiksikaan ole luottamusta, niin mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.
Aloittajana vaan suoraan pyytäisin ettei mies lähde.
Luotat ettei miehesi voisi homoilla myös?
No se ei minua haittaisi ollenkaan.
Mutta pettäminen naisen kanssa haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ukossasi on niin erikoista, että nuorehko nainen sitä yrittäisi pokata?
Hauskaa palstamammojen naisten logiikka. Väittävät kiven kovaa täällä, että nuoret naiset eivät ikinä halua vanhoja miehiä, vaan omanikäisiä tai naista itseään nuorempia. Mutta samalla ovat heti itkemässä, kuinka joku nuori nainen on viemässä heidän vanhaa miestään. Jokin tässä ei nyt oikein täsmää?
Miksi olette mustasukkaisia nuorille naisille, jos kerran he eivät halua vanhoja papparaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku myyntipena, 2 lapsen isä pääsee missin kanssa myyntimatkalle. ihan oikeasti, päästäskö joku miehensä tommoseen :-D
Kukaan mieleltään terve ei ala estämään kumppaniltaan työntekoa.
Minä estäisin ihan samantien. Itse kun olen myyntialalla, onneksi se esimies joka päättää kuka matkustaa ja minne :-D
Mitä ihmeen huolestuttavaa siinä on?
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko ja nuorehko nainen? Ap sanoo aloituksessa, että hän ja miehensä ovat melkein nelikymppisiä, (ei siis vielä 40 täyttäneitä), tämä naispuolinen työkaveri reilu kolmekymppinen. Aikalailla saman ikäluokan ihmisistä puhutaan siis..
Miksi tällä on mielestäsi niin iso merkitys?
mies on se joka eka. ja joo todennäk joo taohtuu, et voi mitään. sopisiko avoin suhde. satunnainen ei jatkuva suhde teitenkään ok. mielellään ei työkaverit naapurit,mutta ihan vain yhden yön pika vaika maksullinen ok.
Kysy ennen matkalle lähtöä onko ok avoin. pelisääntöjä voi muuttaa aina. Mutta älä esitä mustasukaista. sä niin teidät kaikki kielletään. ja ooot tyhmäää,muka akka viettelee. hah,ukot duuna ruokatunnit mimmejä, on autoissa salalokeroissa kondomeja joihin ymmärtämätön muija ei osaa hoksata. Muka ukko nuija, akka viettelee Viattoman aviomihen hahhaaaa, ootsää joko taukkis
Vierailija kirjoitti:
Kun sä aidosti rakastat sun miestä, sä annat sen olla vapaa. Ymmärrätkö?
Vapaa? Miehellä on velvollisuuksia kodin ja lasten suhteen. Ne on tärkeämpiä, kun jonkun missin kanssa matkuselu. Pitäkööt etäpalaveri tai soittakoon puhelimella, sähköpostiakin voi lähettää. Mihinkään panomatkoille ei todella tarvi lähteä enää kun lapsetkin tehty.
On hyvin todennäköistä, että miehesi haluaisi kipeästi seksiä tämän työkaverin kanssa, mutta nainen ei varmasti halua miestä yhtään ja luulee, että mies on ihan platoninen työkaveri. Näinhän se aina menee.
Liittyvät kymppikerhoon jo lennon aikana, jos matka tehdään junalla niin siellä sitten junaillaan, kysy mieheltäsi tykkääkö hiilivaunuista ihan ohimennen aamupalalla.
Ehkä miehesi on ole yhden naisen mies. Voisit ehdottaa miehelle 3 kimppaa kivaa.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.