Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Vierailija
17.01.2025 |

Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.

Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi. 

Vierailija
82/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kannattaa valita mies huolella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli typerä provo, mutta mietin vaan, että miksi te aviossa olevat ak#t kuvittelette, että sitä teidän miestänne jahtaa joka ikinen nainen?  Todellisuudessa vain sinä itse kestät sitä mä#isäkkiä. 

Vierailija
84/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori työkaveri on tiineenä jo ennen kuin työreissu on ohi. 

Ennen kuin reissu edes alkaa!

Vierailija
85/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vene soutamalla kulu.

Vierailija
86/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitäkin riittää. Kattelet hommaa niin kauan ku jaksat.

Vierailija
87/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.

Aloittajana vaan suoraan pyytäisin ettei mies lähde.

Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan i

On todella outoa ja raskasta sille, joka näitä joutuu työkavereille selittämään. Onneksi oma mieheni ei ole ollut mustasukkainen, sillä opiskelin toisella paikkakunnalla neljä vuotta ja jokunen illanviettokin siihen mahtui. Samoin hän oli nelja vuotta töissä toisella paikkakunnalla ja teki matkatöitä. 

Mustasukkainen puoliso voi tuhota paitsi työuran, myös suhteen, joten kannattaa vähän miettiä omaa käytöstään... Pettämäänhän pystyy vaikka kotona, omalla läppärillä, ei siihen työmatkaa tarvita. Miksei sitten saman tien kiellä läppäriä ja töissä käymistä?

Höpsis. Ei me jouduta mitään selittelemään. Ja mäkin olen opiskellut eri paikkakunnalla, mies samoin ollut koulutuksissa. Eihän siitä ollut kyse, sun kannattaisi lukea mitä kommentoit.

Eikä yhteiset sopimukset mitään tuhoa. Ne kun ei ole kieltämistä tai määräilyä, vaan ihan molemmille mieluisa juttu. Harvassa lienee suhteet jotka kaatuvat siihen, että molemmat haluaa samoja asioita 😄

Vierailija
88/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana "epäily"! Kerran, nuorempana ja "vapaana", avovaimo ulkomailla työmatkalla otin nuoren työntekijän, tytön messukaveriksi messuille. Mentiin paikalle, osasto pystyyn edellisenä päivänä ja sitten majoituksen hakuun. Hän seuras kuin "hai laivaa". Mentiin hotelliin ja kyselin huoneita, respa et yksi vai kaksi? Sanoin et kaksi, en kuullut mitään pettyneitä huokauksia selkäni takaa. Haluaisin kyllä uskoa näin jälkeenkin päin et mukava reissu molemmin puolin.

Vierailija
89/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.

Eihän se ole miehen päätettävissä oleva asia vaan työnantaja määrää hänelle työtehtävän eli työmatkan. Jos mies ei kieltäytyy työantajan hänelle määräämästä työtehtävästä on kyseessä irtisanomisperuste.

Meillä ei kummallakaan ole sellaisia työnantajia, jotka MÄÄRÄISIVÄT reissuille tai koulutuksiin tai työreissuille, etenkään tietyssä seurassa ja kyydissä, jne. Kyllä työntekijät saavat ihan itse päättää mihin osallistuvat.

Vierailija
90/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on tiettyyn rajaan asti normaalia, kun toisesta välittää, mutta jos se alkaa häiritä mielenrauhaa liikaa tai aiheuttaa kontrollointia, kannattaa asiasta jutella vaikka ammattilaisen kanssa. Alkuun voisit lainata kirjastosta vaikka kirjan Ben Malinen, Mustasukkaisuus ja pohtia sen pohjalta uudelleen. 

Koeta järkätä matkan ajaksi itsellesi mukavaa tekemistä ja sovi miehesi kanssa miten pidätte yhteyttä. Jos jotain tapahtuu, se voi tapahtua missä tahansa eli työmatka ei tässä ole olennainen asia kuten moni jo sanoikin. On kuitenkin hyvä että mustasukkaisuutta pääsee pohtimaan, se voi aiheuttaa paljon kärsimystä.

Vierailija
91/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen... eli te olette alle nelikymppisiä (eli kolkyt jotain) ja se "nuori" nainenkin on yli 30... eli olette käytännössä lähes saman ikäisiä eli kolmikymppisiä, muutaman vuoden ikäerolla.

Vierailija
92/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan i

Taatusti ihmettelevät, jos mies valitsee aina eri lennot ja junat sekä muut kulkupelit. Mun kaikki työkaverit on miehiä ja sä ehdotat mulle, että sukupuoleni takia en saisi viettää heidän kanssa aikaani 😂 Aina vaan menee sekopäisemmäksi. Mä käyn kollegoideni kanssa syömässä ja kahvillakin joka päivä, yleensä vielä kaksin jonkun kanssa. Onneksi ei ole kenenkään vaimo vielä vetänyt herneitä nessuun.

Sanonko mikä on sekopäistä? Se, että sä väität olevasi mun mies, ja väität että mä ehdottelen sulle jotain 😂 Muista nyt ne lääkkeet.

Vierailija
93/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole miehen päätettävissä oleva asia vaan työnantaja määrää hänelle työtehtävän eli työmatkan. Jos mies ei kieltäytyy työantajan hänelle määräämästä työtehtävästä on kyseessä irtisanomisperuste.

Meillä ei kummallakaan ole sellaisia työnantajia, jotka MÄÄRÄISIVÄT reissuille tai koulutuksiin tai työreissuille, etenkään tietyssä seurassa ja kyydissä, jne. Kyllä työntekijät saavat ihan itse päättää mihin osallistuvat.

Ehkä teillä on noin, mutta monella on toisin.

Vierailija
94/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja työn puolesta matkustanut sekä Suomessa että ulkomailla. Kollegan kanssa ei ole ikinä tullut mieleen alkaa muhinoimaan. enkä edes ajattele heitä potentiaalisena sänkykavereina.

Reissussa tehdään töitä ja vaikka tarjolla olisi työnantajan puolesta viihdettä niin kuormasta ei syödä.

Sitä paitsi luulen, että jos jollekin tulee panemiset mieleen niin ne on ap:n miehelle.

Ongelma on se, että ap tuntee miehensä ja siksi pelkää uskottomuutta.

p.s.Jos puolisosi meinaa jatkaa saman työnantajan palveluksessa ja tehdä uraa niin hänen pitää pystyä matkustamaan ilman, että mustasukkainen vaimo matkustaa mukana.

Vierailija
95/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito käy suihkussa mmm... Ja mies on käymässä...

Vierailija
96/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku myyntipena, 2 lapsen isä pääsee missin kanssa myyntimatkalle. ihan oikeasti, päästäskö joku miehensä tommoseen :-D 

Kukaan mieleltään terve ei ala estämään kumppaniltaan työntekoa.

Vierailija
97/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intosi törkeää ajatella tuollaisia puolisostaan ja tämän työtoverista.

Vierailija
98/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi hitto, miksi se nainen yrittäisi miestäsi? Olen itse tehnyt useita monen yön työreissuja miespuolisen työkaverini kanssa, emmekä ole koskaan päätyneet sänkyyn, vaikka olemme molemmat vapaita. Tietysti olemme syöneet ja käyneet lasillisilla yhdessä, mutta ei se tarkoita, että olisi sexi heti mielessä.

Miehillä kuitenkin yleensä on jos nainen on ihana. 

Vierailija
99/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teillä on noin, mutta monella on toisin.

Eikö täällä kannata puhua vain itsestään, eikä yleistää väitteidensä koskevan kaikkia? Etenkin jos joku kommentoi _minun_ kirjoitustani, niin kyllä mä vastaan _omasta_ tilanteestani, en naapurin tai Sastamalan Sirkan 😂

Vierailija
100/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan ihmetellyt, koska myös asutaan eri paikkakunnalla. L

Se että te olette MOLEMMAT yhtä kontrolloivia ja ette luota toisiinne, aiheuttaa sen että te ette itse tajua olevanne kontrollihulluja.

Äläkä väitä että luotatte toisiinne. Jos luottaisitte, ei tuollaisille pimeille sopimuksille olisi tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan