Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Vierailija
17.01.2025 |

Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.

Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomatka. Oppii uusia asentoja. Hyödyttää sinuakin.

Vierailija
142/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten mies voisi edes itse kieltäytyä tekemästä töitään ? Ei kuule mitenkään. Todella outoa että kuvittelet jonkun nuoremman naisen kiinnostuvan keski-ikäisestä miehestä 

Kyllä asiantuntija tai myyntimies voi kieltäytyä ja järjestää omat matkansa. Ei sen työantajan vaihtoehdot ole mitään määräyksiä. Sanoo vaan pomollensa, että vaimo ei tykkää kahdenkeskisistä yötäkestävistä työmatkoista nuorten naisten kanssa. Että voisiko matkustaa yksin. Firmoissa ei ole mitään sääntöjä keski-ikäisille miehille matkustaa nuorten naisten kanssa. Ja se menee myös toisinpäin, sen nuoren naisen ei ole mikään pakko matkustaa vanhan sedän kanssa, jos se ahdistaa. Aina saa matkustaa yksin. Työnantaja päinvastoin arvostaa enemmän sellasta työntekijää, joka on lojaali yritykselle, ei housun sepalukselle. Tietty sitten jos pomo haluaa pistää pakkaa sekaisin ja turvata omaa selustaansa, niin laittaa alaisensa sekoilemaan. Mutta omistajat ei yleensä tykkää, jos pomo keittää jotain myrkkykeittoa perheellisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ukossasi on niin erikoista, että nuorehko nainen sitä yrittäisi pokata?

Miksi ei yrittäisi? Olen 45v miespuolinen sairaanhoitaja ja olen pannut ainakin kymmenen huomattavasti nuoremman naistyökaverin kanssa.

Sun elämässä ei varmaan ole mitään tärkeämpää kuin paneminen.

Vierailija
144/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on se joka eka. ja joo todennäk joo taohtuu, et voi mitään. sopisiko avoin suhde. satunnainen ei jatkuva suhde teitenkään ok. mielellään ei työkaverit naapurit,mutta ihan vain yhden yön pika vaika maksullinen ok.

Kysy ennen matkalle lähtöä onko ok avoin.  pelisääntöjä voi muuttaa aina. Mutta älä esitä mustasukaista. sä niin teidät kaikki kielletään. ja ooot tyhmäää,muka akka viettelee. hah,ukot duuna ruokatunnit mimmejä, on autoissa salalokeroissa kondomeja joihin ymmärtämätön muija ei osaa hoksata. Muka ukko nuija, akka viettelee Viattoman aviomihen hahhaaaa, ootsää joko taukkis

Sinä olet katkera ihminen.

Vierailija
145/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sä aidosti rakastat sun miestä, sä annat sen olla vapaa. Ymmärrätkö? 

Vapaa? Miehellä on velvollisuuksia kodin ja lasten suhteen. Ne on tärkeämpiä, kun jonkun missin kanssa matkuselu. Pitäkööt etäpalaveri tai soittakoon puhelimella, sähköpostiakin voi lähettää. Mihinkään panomatkoille ei todella tarvi lähteä enää kun lapsetkin tehty. 

Oletko ikinä ollut töissä? Töissä tehdään mitä työnantaja käskee.

On tässäkin nyt sitten työpuheita. Ihmiset sotkee sen seksinsä kanssa asioitaan. Ei mitään rajaa, ei missään.

Vierailija
146/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mieheni on 89v ja meni työreissulla astumaan 19-vuotiasta. En olisi ikinä uskonut hänestä.

Niin ja kuinka edes pystyi. Kyllä siellä ihmisten päissä kaikenlaista liikkuu. Tuokin mokoma ketale. Jätä se, jos et vielä ole sitä tehnyt.

Vierailija
147/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta että työpaikkojakin on erilaisia. Mä en edes menisi työhön, jossa olisi pakko matkustaa. Aina pitää olla mahdollisuus itse loppukädessä valita, milloin lähtee ja minne. Ja oikein hyvässä asiantuntijatehtävässä olen, hyvällä palkalla.

Vierailija
148/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans!  "Laskee housut kinttuihin"

Vierailija
149/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde sinäkin jonkun miehen kanssa reissuun. Sullakin on siihen vapaus.

No tottakai on. Pistetään elämä vaan risaseksi. Ei muulla väliä. Eri

Vierailija
150/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua se nainen huolestuttaa, niin taitaa olla turha pelko. Kolmekymppisille naisille eivät nelikymppiset ukkomiehet näyttäydy kiinnostavina. Ei kannata olla vainoharhainen. Eikä kannata kuvitella liikoja - moni kuvittelee sen oman kumppanin olevan melkoinen kultakimpale kaikkien muiden mielestä, mutta suurin osa näistä "rakkaista aviopuolisoista" on muille ihmisille ihan yhdentekeviä ja mielenkiinnottomia. Harva on ihmisenä mitenkään erityisen kiinnostava ja harvalla on mitenkään erityisen paljon seksuaalistakaan vetovoimaa.

Vierailija
151/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä kannata kuvitella liikoja - moni kuvittelee sen oman kumppanin olevan melkoinen kultakimpale kaikkien muiden mielestä, mutta suurin osa näistä "rakkaista aviopuolisoista" on muille ihmisille ihan yhdentekeviä ja mielenkiinnottomia."

En ole ap. Mutta pitkän suhteen aikana on moni nainen ihastunut mieheeni. On opiskelukaveri, joitain työkavereita, tai ihan muita tuttuja. Kerran on yksi vieras ihminen laittanut suoran treffikutsun miehelleni, tietäen että on naimisissa. Harmi vaan, että viesti tulikin minun puhelimeeni, ei miehen... Että kyllä näitä kiinnostavia ihmisiäkin vaan on. Eikä se vaimolle kyllä niin mukavaa ole.

Vierailija
152/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä sitä sikaa ettei tule meidän muiden riesaksi.

Vierailija
153/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans!  "Laskee housut kinttuihin"

Housut mielessä ja jumalat jaloissa.

Vierailija
154/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos köyrii, liitossanne on jo valmiiksi paljon vialla. Se siitä sitten.

Tuo on naisten perustelu pettämiselle. Miehillä on enemmänkin se, että tilaisuus teki varkaan. Molemmat kyllä pettävät yhtä paljon.

Vierailija
155/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nainen olisi yhtään kiinnostunut sinun kurttu-luumustasi?

Vierailija
156/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huhu liikkeelle, että teillä pariskuntana on herpesvirus. Varmista että miehesi työkaveri kuulee tämän.

Vierailija
157/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen panoreissu vai sitä veikkaat. Eroottista seksii.

Vierailija
158/162 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas? Sehän on ollut aikaisemminkin. Miten silloin kävi?

Vierailija
159/162 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä tiedät noin tarkkaan miehen työkaverin? Mieskö siitä kotona puhuu? 

Pitkällisen kuulustelun tuloksena mies on lopulta asian kertonut. Tai kuulustelusta vittuuntuneena kertonut noin vaikka oikeasti mukaan ei lähde mikään sporttinen kuuma pimatsu vaan ihan vaan miehen työkaveri Reiska.

Vierailija
160/162 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on l.utka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän