Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Vierailija
17.01.2025 |

Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.

Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus huomaisin seurustelevan tämmöisen naisen kanssa niin tämä nainen löytää itsensä sinkkuna ennenkun kerkiää sanomaan lausettaan loppuun että "olen niin mustasukkainen että haluan estää sinua tekemästä töitäsi"

Olen jo pari tämmöistä naista joutunut jättämään tämän elämän aikana

Vierailija
62/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että tilanne tulee väistämättä eskaloitumaan rajuun, mutta hellään panemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satavarmaa..ne nussiii kunnolla koko reissun..

Luonnollista ja oikein.

Vierailija
64/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.

Aloittajana vaan suoraan pyytäisin ettei mies lähde.

Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan ihmetellyt, koska myös asutaan eri paikkakunnalla. Luontevaa sanoa oman auton käyttö syyksi silloin, omalla autolla menemiseen. Kyllä niillä koulutuksilla on aina muitakin ihmisiä, joten kyllä sulle seuraa löytyisi samastakin sukupuolesta 😉

Vierailija
65/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi naiset vaativat että mies ei saa olla missään tekemisissä edes työkavereiden kanssa jos ne on vastakkaista sukupuolta mutta yksikään nainen ei suostu lopettamaan yhteydenpitoa vastakkaisen sukupuolen esustajiin.

Kun nainen ei suostu lopettamaan muille miehille puhumista niin miksi miesten pitäisi lopettaa muille naisille puhuminen?

Vierailija
66/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku myyntipena, 2 lapsen isä pääsee missin kanssa myyntimatkalle. ihan oikeasti, päästäskö joku miehensä tommoseen :-D 

Vierailija
67/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pariterapian paikka jos luottamus on noin heikoissa kantimissa? N32

Vierailija
68/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.

Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan ihmetellyt, koska myös asutaan eri paikkakunnalla. L

Aivan mielipuolista kontrollointia.

Vierailija
69/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pettävät ja paljon. Se on vaan kylmä totuus. Osa on kyllä luotettavaa tässäkin suhteessa, vaikka olisi tilaisuuksia, ovat uskollisia. Sitten on näitä hauskanpitäjiä, jotka pitävät hauskaa aina, kun on tilaisuus. Eivät itse koe tekevänsä kovin väärin. Tuskin on mitään omantunnontuskia.

Pitkä ja vaiherikas työura takana, lukuisia ulkomaillekin suuntautuneita työreissuja takana.

Vierailija
70/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ole panomatka, niin auton kyytiin mahtuu mukaan ja hotellissakin sama huone ei maksa extraa. Mene mukaan. Niillä on päivässä 1 parin tunnin tapaaminen asiakkaan kanssa ja loppupäivän miehesi voi viettää sun kanssa katellen nähtävyyksiä ja syöden. Oikealla myyntimatkalla ei ole illalla menoa, sitä ajetaan aamulla aina seuraavaan paikkaan. Just tollaset äijät jotka ei illalla vastaa puhelimeen tapaamisten loputtua viiden aikoihin, on juomassa tai panemassa, sen minkä kerkää. 

Kyllä niitä työmatkoja tekee muutkin kuin myyntihenkilöt. Meillä voi olla palavereja tms. koko päivän ja illaksi sovittua ohjelmaa. Olen ollut työelämässä 20 vuotta ja koskaan ei kenenkään puoliso ole ollut mukana. Ja kyllä, työpaikkaromansseja on ja tulee olemaan. Niitä ei pysty estämään, vaikka vahtii ja soittaa kuinka. Kaikki ei kuitenkaan petä eikä kaikki saa vaikka pyytävät.

Vierailija
71/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha italialainen sananlasku sanoo, että "miehesi ei petä, jos sille ei anna siihen tilaisuutta". kannattaa miettiä, että mummot italiassa tietää nämä asiat aika hyvin. 

Vierailija
72/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan ihmetellyt, koska myös asutaan eri paikkakunnalla. L

On todella outoa ja raskasta sille, joka näitä joutuu työkavereille selittämään. Onneksi oma mieheni ei ole ollut mustasukkainen, sillä opiskelin toisella paikkakunnalla neljä vuotta ja jokunen illanviettokin siihen mahtui. Samoin hän oli nelja vuotta töissä toisella paikkakunnalla ja teki matkatöitä. 

Mustasukkainen puoliso voi tuhota paitsi työuran, myös suhteen, joten kannattaa vähän miettiä omaa käytöstään... Pettämäänhän pystyy vaikka kotona, omalla läppärillä, ei siihen työmatkaa tarvita. Miksei sitten saman tien kiellä läppäriä ja töissä käymistä?

Vierailija
73/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pettävät ja paljon. Se on vaan kylmä totuus. Osa on kyllä luotettavaa tässäkin suhteessa, vaikka olisi tilaisuuksia, ovat uskollisia. Sitten on näitä hauskanpitäjiä, jotka pitävät hauskaa aina, kun on tilaisuus. Eivät itse koe tekevänsä kovin väärin. Tuskin on mitään omantunnontuskia.

Pitkä ja vaiherikas työura takana, lukuisia ulkomaillekin suuntautuneita työreissuja takana.

Aivan, mutta se ei ole kiinni siitä tehdäänkö työmatkoja vai ei, koska pettämiseen taipuvainen tekee sitä missä tahansa.

Vierailija
74/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä aidosti rakastat sun miestä, sä annat sen olla vapaa. Ymmärrätkö? 

Vierailija
75/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole miehen päätettävissä oleva asia vaan työnantaja määrää hänelle työtehtävän eli työmatkan. Jos mies ei kieltäytyy työantajan hänelle määräämästä työtehtävästä on kyseessä irtisanomisperuste.

Vierailija
76/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ukossasi on niin erikoista, että nuorehko nainen sitä yrittäisi pokata?

Jos on noin hullun akan kanssa se mies, niin en odota että se mieskään kauhean kummoinen on!

Vierailija
77/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taatusti ihmettelevät, jos mies valitsee aina eri lennot ja junat sekä muut kulkupelit. Mun kaikki työkaverit on miehiä ja sä ehdotat mulle, että sukupuoleni takia en saisi viettää heidän kanssa aikaani 😂 Aina vaan menee sekopäisemmäksi. Mä käyn kollegoideni kanssa syömässä ja kahvillakin joka päivä, yleensä vielä kaksin jonkun kanssa. Onneksi ei ole kenenkään vaimo vielä vetänyt herneitä nessuun.

Vierailija
78/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto, miksi se nainen yrittäisi miestäsi? Olen itse tehnyt useita monen yön työreissuja miespuolisen työkaverini kanssa, emmekä ole koskaan päätyneet sänkyyn, vaikka olemme molemmat vapaita. Tietysti olemme syöneet ja käyneet lasillisilla yhdessä, mutta ei se tarkoita, että olisi sexi heti mielessä.

Vierailija
79/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole mitään muuta kuin mustasukkaisen sekopää naisen kontrollointia. Tämmösillä mustasukkaisilla naisilla on aina jotain mielenterveys ongelmia muutenkin että niitä kannattaa vältellä kuin ruttoa kun siittä rutostakin on enemmän hyötyä kuin tämmöisestä naisesta

Vierailija
80/162 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan pimeetä touhua. Eikä ole kukaan i

Aivan mielipuolista kontrollointia

Kuule, kun tässä ei ole mitään kontrollointia. Tämä on ihan hyvillä mielin, jo kauan kauan sitten sovittu juttu, ja molemmat ollaan oltu siihen tyytyväisiä. Ei mitään syytä sopia toisin ja toisaalta, vaikka sovittaisiin niin ei kummallakaan ole mitään intressejä tuollaisiin lähteä.

On tärkeää että parisuhteessa ajatellaan asioista samalla tavalla, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän