Huolestuttaa! Mies lähtee keväällä työmatkalle nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa.
Mieheni ja minä olemme iältämme melkein nelikymppisiä. Tämä nainen on reilu kolmekymppinen, sinkku ja ulkonäöltään hoikka ja sporttinen. Luotan kyllä mieheen siinä, ettei mies omasta aloitteestaan haksahda, mutta se huolestuttaa, että jos tuo nainen yrittämällä yrittää miestäni. Silloin en voi olla satavarma, etteikö mies voisi hairahtaa.
Onko mitään keinoa yrittää puhua miehelle, ettei lähtisi sille työmatkalle?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti teitä vaivaa? Eräs miespuoleinen silloinen työkaverini kerran pikkujouluissa avautui siitä, että vaimonsa syyttää häntä siitä, että minulla ja miehellä olisi salasuhde. Sinä syksynä oltiin käyty työmatkalla ja muutenkin tehty yhdessä töitä (ja ihan puhtaasti vain töitä). Huvittavinta oli se, että olin silloin raskaana ihan omalle miehelleni eikä meidän työkaveruudessa luonnollisesti ollut mitään työkaveruutta kummempaa. Suosittelin vahvasti eroamaan tuollaisesta suhteesta, mutta en tiedä, kuinka heidän kävi.
Se akka itse käynyt vieraissa teidän työmatkalla.
Oma mies on aika tavis mutta niin vaan on työn puolesta tutut eukot suorastaan käyneet kimppuun kun eivät tienneet että olen paikalla. Voi hali hali ja ihanaa kun olet täällä hali hali, voinko mä istua tähän änkevis tunkevits hih hih. Ja se pettynyt ilme kun vaimo tuleekin paikalle hei vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.
Aloittajana vaan suoraan pyytäisin ettei mies lähde.
Sairasta mustasukkaisuutta.
Ei se ole vaan ihan yhteinen, hyvä sopimus johon molemmat on tyytyväisiä.
Mulla oli nuorena kolmekymppisenä työkaverina reilu nelikymppinen mies ja työasioissa liikuttiin yhdessä eikä kyllä mitään tapahtunut.
Miksikähän tuollakin myyntikurpalla on nuorempi myyntinainen matkakumppanina? Ne panee koko matkan ja se myyntinainen panee kaikki asiatkaakkin, jos vain pääsee tulille :-D Sä voisit oikeasti mennä mukaan sinne matkalle, jos se on oikea myyntimatka.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan yhteisesti sovittu puolison kanssa, ettei tällaisia reissuja tehdä. Jos joku koulutus tms tulee jonne pitäisi eri sukupuolta olevan kanssa lähteä, niin mennään omilla kyydeillä yksin ja kohteessa ei myöskään aikaa vietetä.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta niin ihan pimeetä touhua. Kyllä siinä työkaveritkin ihmettelee, kun yksi ajelee omalla autolla ja toinen perässä. Meillä on myös tapana mennä syömään yhdessä ja pitäisin sitä hyvin loukkaavana, jos kollega pistäisi minut yksin syömään ja itse menisi viereiseen ravintolaan. Onhan se myös turvallisempaakin liikkua yhdessä. Onneksi on täyspäisiä miehiä ollut aina omat kollegat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ukossasi on niin erikoista, että nuorehko nainen sitä yrittäisi pokata?
Miksi ei yrittäisi? Olen 45v miespuolinen sairaanhoitaja ja olen pannut ainakin kymmenen huomattavasti nuoremman naistyökaverin kanssa.
Väkisinmakaamisia ei lasketa.
Ei tietenkään. Siksi moni nuori nainen haluaakin kypsempää miestä, koska kaipaavat turvaa, karismaa ja kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Turha näitä on miettiä. Jos niille tulee suhde, ei siihen työmatkaa tarvita. Yleensä työkaverit on kuitenkin vain työkavereita eikä vaimolla ole mitään oikeutta estää työmatkoja. Tolla menolla miehesi on kohta työtön.
Ei kaikissa töissä työmatkat ole pakollisia. Ihan vapaaehtoisia niihin ilmoittautumiset. Esim. itse en ole ollut ainoallakaan reissulla, työkaverit on olleet monissa.
Vierailija kirjoitti:
He ovat ottaneet säästösyistä yhteisen huoneen yhden hengen sängyllä. Voivat kuulemma ihan hyvin nukkua päällekkäin.
Järkipäätös olisin tosin huolissani naisen toiminnasta monissa aikuisviihdeleffoisikan toimivat ihan oudosti
Jos se ei ole panomatka, niin auton kyytiin mahtuu mukaan ja hotellissakin sama huone ei maksa extraa. Mene mukaan. Niillä on päivässä 1 parin tunnin tapaaminen asiakkaan kanssa ja loppupäivän miehesi voi viettää sun kanssa katellen nähtävyyksiä ja syöden. Oikealla myyntimatkalla ei ole illalla menoa, sitä ajetaan aamulla aina seuraavaan paikkaan. Just tollaset äijät jotka ei illalla vastaa puhelimeen tapaamisten loputtua viiden aikoihin, on juomassa tai panemassa, sen minkä kerkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisesti sovittu, eli sinä vaadit ja päätit. Todella ahdistavaa.
Ehei. Hassua ettet tiedä, mitä yhteinen sopimus tarkoittaa. Kannattaisi selvittää ja muuttaa ajatustapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotat ettei miehesi voisi homoilla myös?
No se ei minua haittaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on aika tavis mutta niin vaan on työn puolesta tutut eukot suorastaan käyneet kimppuun kun eivät tienneet että olen paikalla. Voi hali hali ja ihanaa kun olet täällä hali hali, voinko mä istua tähän änkevis tunkevits hih hih. Ja se pettynyt ilme kun vaimo tuleekin paikalle hei vaan...
Sama kokemus.
Olet siis vain arvoton mustasukkainen ja omistushaluinen paskiainen joka ei ansaitse mitään muuta kuin vihaa ja mahdollisimman paljon paskaa niskaan
kyllähän kaikki naiset, jos vaan ulkonäköä riittää, niin panee pomoansa. siinä saa sitten niskalenkin koko työpaikasta ja siitä pomostakin. kyllä noita. kauniita nuoria naisia ja ovat panneet koko osaston komennukseen. mä en päästäisi miestä kenenkään kiipeävän missin kanssa työmatkalle, en niinkuin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole panomatka, niin auton kyytiin mahtuu mukaan ja hotellissakin sama huone ei maksa extraa. Mene mukaan. Niillä on päivässä 1 parin tunnin tapaaminen asiakkaan kanssa ja loppupäivän miehesi voi viettää sun kanssa katellen nähtävyyksiä ja syöden. Oikealla myyntimatkalla ei ole illalla menoa, sitä ajetaan aamulla aina seuraavaan paikkaan. Just tollaset äijät jotka ei illalla vastaa puhelimeen tapaamisten loputtua viiden aikoihin, on juomassa tai panemassa, sen minkä kerkää.
Ei meidän firmassa ainakaan sallita yksityiselämän ihmisiä firman maksamaan hotellihuoneeseen lomailemaan. Ei edes automatkalle, koska se on työmatkaa ja työnantajan vakuutuksessa.
Minulla on kokemusta vain sellaisista työmatkoista, joilla ei olla pantu keskenämme.
Luotat ettei miehesi voisi homoilla myös?